Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-Vendsyssel 1.december 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mener du ikke at Desler har præsteret på SL-niveau i de kampe han har spillet senest, og er du uenig i at det ofte kræver kontinuitet i forhold til spilletid at levere flere sammenhængende stærke kampe? Jeg synes netop at 112 sl-kampe viser at han har niveau, og er slået igennem i OB .. han lider under at der er en spiller foran ham i køen der på hans bedste dage blandt landet bedste på positionen. Vi får næppe en bedre reserve til pladsen som hb/hwb end Desler er pt.
    Fuldstændig enig

    Comment


      #92
      Nogle der kan fortælle hvordan Eskesen gjorde det? Var forhindret i at se kampen desværre :)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
        Nogle der kan fortælle hvordan Eskesen gjorde det? Var forhindret i at se kampen desværre :)
        Jeg vil sige han gjorde det ok. HH var efter ham nogle gange hvor han ikke var hvor han skulle være i pres spillet. Samt at han skal holde det mere simpelt til tider

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Mener du ikke at Desler har præsteret på SL-niveau i de kampe han har spillet senest, og er du uenig i at det ofte kræver kontinuitet i forhold til spilletid at levere flere sammenhængende stærke kampe? Jeg synes netop at 112 sl-kampe viser at han har niveau, og er slået igennem i OB .. han lider under at der er en spiller foran ham i køen der på hans bedste dage blandt landet bedste på positionen. Vi får næppe en bedre reserve til pladsen som hb/hwb end Desler er pt.
          Jeg mener ikke, at Desler har været dårlig i de seneste kampe, men jeg mener at han så absolut har været det tynde øl, og at vi endnu en gang så lørdag, hvilken forskel der er på at spille med RJL og Desler. Vi kan gå ind i en diskussion om, hvad "at slå igennem" betyder, for mig står tilbage, at Desler ikke har vist, at han er dygtig nok til at være starter på et OB-hold efter rigtigt mange chancer, hvor der har været rigeligt med kontinuitet i tildelingen af muligheder. Man kan ikke sige, at han ikke har fået mange muligheder, det er simpelthen noget vrøvl.

          Man kan sige, at han lider under, at der er en der er bedre end ham. Jeg vil sige at han lider under, at han er en under middel Superligaspiller, og at han mangler kernekompetencer til at kunne udgøre en stærk back på det her niveau. Han har kompetencer nok til at kunne begå sig, og som sagt, jeg synes heller ikke han har gjort det dårligt i den her sæson, han er bare fyld, når man smider ham ind på det her OB-hold. Vi kan måske godt kalde ham en af de bedre back-backups i ligaen, og det har jeg heller ikke noget problem med, at han bliver ved med at være, jeg har bare svært ved at se perspektiverne for ham her, og at det nogensinde skulle blive til mere end det.

          Comment


            #95
            Grytebust og Ludwig på rundens hold. Det går i sandhed godt :)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Grytebust og Ludwig på rundens hold. Det går i sandhed godt :)
              Fedt nok,men jeg forstår egentlig ikke Grytebust er der .. han havde vel ret beset hun en redning i kampen.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Fedt nok,men jeg forstår egentlig ikke Grytebust er der .. han havde vel ret beset hun en redning i kampen.
                Vi snakkede faktisk om at han lignede en der har prøvet at lægge noget på sit spil ved at komme ud og bokse en del i feltet. Ikke at det gør det fortjent, men han virkede tændt.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Vi snakkede faktisk om at han lignede en der har prøvet at lægge noget på sit spil ved at komme ud og bokse en del i feltet. Ikke at det gør det fortjent, men han virkede tændt.
                  Det bed jeg ikke så meger mærke i, men han havde flere dårlige udspark, men der har nok ikke været de store præstationer blandt nogen keepere i denne runde og så var han den eneste sammen med Schwäbe, som holdte rent bur. Det er til gengæld fortjent nok at Ludwig er med. Det kunne have været hvem som helst af de tre bagved, for de lukker mere eller mindre totalt ned i alle 90 min.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg mener ikke, at Desler har været dårlig i de seneste kampe, men jeg mener at han så absolut har været det tynde øl, og at vi endnu en gang så lørdag, hvilken forskel der er på at spille med RJL og Desler. Vi kan gå ind i en diskussion om, hvad "at slå igennem" betyder, for mig står tilbage, at Desler ikke har vist, at han er dygtig nok til at være starter på et OB-hold efter rigtigt mange chancer, hvor der har været rigeligt med kontinuitet i tildelingen af muligheder. Man kan ikke sige, at han ikke har fået mange muligheder, det er simpelthen noget vrøvl.

                    Man kan sige, at han lider under, at der er en der er bedre end ham. Jeg vil sige at han lider under, at han er en under middel Superligaspiller, og at han mangler kernekompetencer til at kunne udgøre en stærk back på det her niveau. Han har kompetencer nok til at kunne begå sig, og som sagt, jeg synes heller ikke han har gjort det dårligt i den her sæson, han er bare fyld, når man smider ham ind på det her OB-hold. Vi kan måske godt kalde ham en af de bedre back-backups i ligaen, og det har jeg heller ikke noget problem med, at han bliver ved med at være, jeg har bare svært ved at se perspektiverne for ham her, og at det nogensinde skulle blive til mere end det.
                    Hvis kriteriet for at være en under middel sl-spiller er at stå bag Ryan i køen til spilletid, så er der virkelig mange sl-spillere der er under middel sl-niveau.
                    Hvad får dig til at tro at Desler IKKE kan nå det niveau han havde da han var bedst, før hans skade, og før Ryans ankomst hvis han får kontinuerlig spilletid? Hans drive med bolden og ærgerrigheden var meget Søren Berg'sk i sin attitude .. og det er om ikke andet noget jeg sætter pris på.
                    Jeg vil give dig ret i at Desler sammen med OB skal overveje fremtiden i klubben, hvis Ryan ikke er videre senest til sommer, hvis Ryan vælger at forlænge ser det træls ud for ham. Hvis Ryan sælges kan jeg ikke umiddelbart se nogen hindring i at Desler prioriteres, og at han ad den vej får lagt det ekstra på sit spil som han ikke kan få uden spilletiden.
                    Jeg tror nu ikke jeg har sagt han ikke har haft muligheder, så det er vist dig der vrøvler der .. jeg har sagt at Desler har behov for mere fast spilletid hvis han skal have det optimale ud af talentet.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Fedt nok,men jeg forstår egentlig ikke Grytebust er der .. han havde vel ret beset hun en redning i kampen.
                      Jeg så et sted, at der var en eller anden performanceindikator, der viste, at Robert Skov, Grytebust, Casper Højer og Jonas Wind scorede højest ift nogle specifikke stats, der trackes.

                      Comment

                      Working...
                      X