Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-EFB. 11.11.2018
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad fanden har han gang i Lammers? Det er virkelig mandskabspleje til lærebogen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHar ventet på at KEPs største fortaler kom på banen med et forsvar over det næste svage led. Det er AK, og det er ikke personligt, bare en konstatering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst oplevede en lykkestund så stor som den der kom ved scoringen
Tak Casper Nielsen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægAK får da trods alt lavet assist til 2-1 målet. Jeg syntes ikke han er færdig endnu. Han var sløj forrige sæson, sidste var han god, han skal nok få lavet nogle mål.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg forsvarer ikke AK. Jeg forundres bare over din evne til at fokusere på det negative når vi vinder i overtiden efter at have været bagud - for første gang i 86 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægAK får da trods alt lavet assist til 2-1 målet. Jeg syntes ikke han er færdig endnu. Han var sløj forrige sæson, sidste var han god, han skal nok få lavet nogle mål.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det er jo efterhånden ret påfaldende. Ikke at jeg tror der er nogen sammenhæng.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet gør da ikke AK til en motiveret og god spiller. Lyt til hvad Trøffe sagde. Du forsvarer altid ukritisk spillerne. Det er sådan set ok, jeg vil gerne have et bedre hold og påpeger svaghederne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg forsvarer sgu ikke altid ukritisk spillerne. Det er jo en kæmpe løgn. Jeg har mange gange, især i sidste sæson, udtrykt mig meget kritisk omkring fx Casper Nielsen, Marco Lund og Troels Kløve. Blot fordi jeg ikke ser det som en kvalitet i sig selv at svine alt og alle til konstant, betyder det ikke at jeg ikke kan være kritisk. Jeg er kritisk når det er berettiget og giver mening. Du er bare kritisk.
Comment
Comment