Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-EFB. 11.11.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet gør da ikke AK til en motiveret og god spiller. Lyt til hvad Trøffe sagde. Du forsvarer altid ukritisk spillerne. Det er sådan set ok, jeg vil gerne have et bedre hold og påpeger svaghederne.
Vi har jo bare nogle angribere som ikke er helvedes gode, men som dog popper op enkelte gange i løbet af sæsonen, så må JM håbe at han kan blande kortene rigtigt så de kan poppe op på skift.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Semi-off-topic - Men, er jeg den eneste der synes at stemningen på RMN-tribunen var tangerende til det pinlige, jeg ved ikke hvem den nye capo var men hold nu op han kunne hverken læse stemningen eller skabe den. Samtidig står der også en fyr og vaper og tror han er cool - håber at ledelsen sætter ind og overfor de rigtige og ophæver karantænerne overfor Ultras og banlyser ham der står og vaper!
Derudover fedt med en sejr, og ja det er en stor præstation og vende nederlag til sejr for første gang i 30 måneder, men det er en endnu større præstation at få Casper Nielsen til at score 2 gange i superligaen på i en sæson for det er aldrig sket før nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægSemi-off-topic - Men, er jeg den eneste der synes at stemningen på RMN-tribunen var tangerende til det pinlige, jeg ved ikke hvem den nye capo var men hold nu op han kunne hverken læse stemningen eller skabe den. Samtidig står der også en fyr og vaper og tror han er cool - håber at ledelsen sætter ind og overfor de rigtige og ophæver karantænerne overfor Ultras og banlyser ham der står og vaper!
Derudover fedt med en sejr, og ja det er en stor præstation og vende nederlag til sejr for første gang i 30 måneder, men det er en endnu større præstation at få Casper Nielsen til at score 2 gange i superligaen på i en sæson for det er aldrig sket før nu.
Synes ikke stemningen var pinlig, men synes desværre den var meget svingende og egentlig lidt sjovt at vi mod Hobro var bedre med. Men søndag kl 20 er selvfølgelig heller ikke helt så godt som fredag aften.
Og at en fyr der vaper kan pisse dig så meget af, tjo..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu er karantænerne vel stadig fastsat af politiet?
Synes ikke stemningen var pinlig, men synes desværre den var meget svingende og egentlig lidt sjovt at vi mod Hobro var bedre med. Men søndag kl 20 er selvfølgelig heller ikke helt så godt som fredag aften.
Og at en fyr der vaper kan pisse dig så meget af, tjo..
Ja man forstår jo ikke at hele tribunen ikke bliver evakueret når nu der står en fyr og vaper, det er jo helt vildt uforsvarligt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJo har også forstået det sådan at det er politiet der har udstukket karantænen.
Ja man forstår jo ikke at hele tribunen ikke bliver evakueret når nu der står en fyr og vaper, det er jo helt vildt uforsvarligt.
Hvad betyder det, at man vaper?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Hvad betyder det, at man vaper?
Comment
-
Jeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.
Samtidig er vi igen i en situation, hvor der er oceaner af plads foran vores backs, men det bliver stort set ikke udnyttet. Barret skaber dog en del selv, mens Desler ikke bliver spillet i rummet, og når han endelig får bolden sker der absolut ingenting. Med et system, der er lagt an på wingbacks, er det trist at se hvor lidt midtbanen har øje for rummene foran dem.
Centralt spiller vi en rigtig god første halvleg, men da Esbjerg rykker længere frem og lægger pres på boldholderen 20 meter tidligere, bliver det både småt og usikkert.
Baskim er helt væk og Helenius render rundt de forkerte steder på banen.
Det er som sådan ikke en ufortjent sejr, men jeg glæder mig til Ryan og Eske er klar, til Baskim kommer i omdrejninger og til at JM får lært vores centrale folk at vende spillet begge veje.
En 4. plads efter så ringe en start og et spil, der kan blive så meget bedre. Det er sgu ikke så skidt igen :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.
Samtidig er vi igen i en situation, hvor der er oceaner af plads foran vores backs, men det bliver stort set ikke udnyttet. Barret skaber dog en del selv, mens Desler ikke bliver spillet i rummet, og når han endelig får bolden sker der absolut ingenting. Med et system, der er lagt an på wingbacks, er det trist at se hvor lidt midtbanen har øje for rummene foran dem.
Centralt spiller vi en rigtig god første halvleg, men da Esbjerg rykker længere frem og lægger pres på boldholderen 20 meter tidligere, bliver det både småt og usikkert.
Det er som sådan ikke en ufortjent sejr, men jeg glæder mig til Ryan og Eske er klar, til Baskim kommer i omdrejninger og til at JM får lært vores centrale folk at vende spillet begge veje.
En 4. plads efter så ringe en start og et spil, der kan blive så meget bedre. Det er sgu ikke så skidt igen :)
Jeg er også enig ift. Bashkim, så har været en kæmpe skuffelse de seneste par kampe. Måske en landskampspause vil gøre ham godt. Til gengæld synes jeg faktisk Helenius gør mere og mere rigtigt. Han skal måske nok være bedre til at søge positionerne i feltet, men i mange andre facetter, synes jeg der er klar fremgang at spore. Han er langt mere involveret end Bashkim og laver ikke så mange lilleputfejl, som vi tidligere har set fra ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDelvist enig. Jeg vil give dig ret i at vi ikke lukker ned for Efb på samme måde som vi har gjort mod andre hold. Dog er det KUN på dødbolde de er farlige; aldrig i det etablerede spil. Så det er selvfølgelig positivt, at vi ikke tillader muligheder imod os i det etablerede spil, men omvendt er det også bekymrende, at vi er så nemme at skabe chancer imod på dødbolde. Men det skulle da være til at træne.
Jeg er også enig ift. Bashkim, så har været en kæmpe skuffelse de seneste par kampe. Måske en landskampspause vil gøre ham godt. Til gengæld synes jeg faktisk Helenius gør mere og mere rigtigt. Han skal måske nok være bedre til at søge positionerne i feltet, men i mange andre facetter, synes jeg der er klar fremgang at spore. Han er langt mere involveret end Bashkim og laver ikke så mange lilleputfejl, som vi tidligere har set fra ham.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVelsagtens at han har stået og suget på en e-cigaret. Altså hvis der er noget der for mig signalerer lavstatus, så må det være at stå og bappe på en e-cigaret i fuld offentlighed, men ligefrem karantæne er måske skridtet for langt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTøffe sagde også at Baskim var skidt spillende, mener også han mente at Helenius skulle være skiftet ud.
Vi har jo bare nogle angribere som ikke er helvedes gode, men som dog popper op enkelte gange i løbet af sæsonen, så må JM håbe at han kan blande kortene rigtigt så de kan poppe op på skift.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg har lige set det meste af kampen igen, og jeg må sige, at jeg synes vi er ekstremt heldige. Det er IKKE brok, for vi har ofte været præcis det modsatte, men vi lader Esbjerg komme til 3-4 farlige situationer efter hjørnespark og generelt lukker vi dem slet ikke ned, som vi har gjort med andre hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægDumt, men voldstiltale for at spytte, samt gå efter en makker der har sagt “fucking idiot” og “fucking betjent” ... jamen altså 😳😳Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment