Tror i Eskesen er klar til at spille fra start?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-EfB
Collapse
X
-
Jeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wipf Se indlægHvis nogen ligger inde med en ekstra billet, tager jeg imod med kyshånd:)Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægNogen som ved hvordan det forgår?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg er på ingen måde skræmt over EFB. Jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på hvad det er de er gode til. Sidst der kørte vi dem ud, og burde jo have ført klart, da de får scoret det famøse håndbold mål. De har lavet to mål mere end os, og lukket lige så få ind. De har så bare været bedre til at vinde, end spille uafgjort. Men hvad vi skal passe på ved dem, har jeg meget svært ved helt at sætte en finger på. Det skal være en kamp vi får point i. Der venter svære kampe om hjørnet, så de her point bliver vigtige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det var 120 hårde minutter i benene. Lad os håbe det kan koste lidt i 2. Halvleg på søndag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Julius Eskesen er åbenbart ikke helt over sine lyske problemer, han er ikke i truppen.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...n-mod-esbjerg/
Comment
Comment