Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-EfB
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMon ikke AK får lavet nogle mål, hvis han får chancen? Har han trods alt gjort i 2 ud af 3 sæsoner i pænt antal. Jeg er mere bange for, at Bashkim hurtigt viser sig at være på niveau med resten, og ikke som sådan en stor forstærkning. Esbjerg- og Horsens-kampene var gode, men siden da synes jeg godt nok der har været langt mellem snapsene. 1 mål og 0 assist i 7 starter, er i hvert fald ikke nogen opgradering i forhold til resten af besætningen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSer desværre Esbjerg som favorit. De er 100% afstemt til at spille kontra og stå solidt defensivt, og det kan de bare. De vandt en latterlig sejr over os sidst, i en kamp vi burde have vundet, og i denne omgang har de endnu mere selvtillid. På udebane har de på en måde alle kort på hånden: de skal ikke skabe noget, der er ingen forventninger, de kan stå i kæderne og vente på åbninger.
1. De første 30 minutter mod Hobro var rigtigt godt og at vi tog det roligere derefter må ja også skyldes at tage lidt risiko ud at løbe i en kontra.
2. Vi er rigtig stabilt i defensiven med Tverskov som forsvarsgeneral og Drachmann som den leder på midtbanen vi savnede længe.
3. Vi vil have Eskesen igen i "fulde omdrejninger" til kampen og ham er vigtigt for vores offensive spil. Ud over Eskesens arbejdsraseri og det hvad ham kan med bolden i 1 mod 1 slår ham rigtig gode dødbolde. Synes ham er bedst i holdet at slå hjørnespark og frispark i feltet.
4. Bashkim kom til gode chancer i alle de sidste kampe hvor ham var meget tæt på at score. Mod Esbjerg vil ham score."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægVi vinder fordi vi er bedre end Esbjerg.
Og selvom vi ikke spiller hele gode kampe, så skraber vi point sammen. Næste søndag skal det være tre af slagsen , easy peacy
De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet bliver meger svært at få tre point. Er lige nu tilfreds med et enkelt.
Meget hænger på om holdet kommer op i gear - for det kan man vist regne med at Esbjerg er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu ser jeg dem spille mod FCM. Og at vi skulle være bedre og vinde easy peacy er nok lige at tage munden fuld.
De spiller sgu meget godt og er yderst aggresive i presset. Vi får store problemer mod dem
Jeg synes ikke de spiller godt, deres forsvarsspil er generelt på bagkant, og de redder ofte kastanjerne ud af ilden i absolut sidste øjeblik. Det er selvfølgelig også nok, men det er uholdbart på den lange bane, konstant at spille på grænsen. De er svineheldige igår, og kæmper bravt og det tager jeg også hatten af for. Det gør dem bare ikke til et godt fodboldhold. De kreerer stortset ingen chancer, men de er effektive.
Jeg synes stadig vi er et bedre fodboldhold.
Comment
Comment