Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ... eller hovedløse

    Comment


      Hertha tager kl. 1530 imod Bayern. Kan ses på See. Optakt fra kl. 1500.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        Hertha tager kl. 1530 imod Bayern. Kan ses på See. Optakt fra kl. 1500.
        Med en god præstation her og Rønnow skadet kunne det øge hans chancer for VM deltagelse

        Comment


          Og der er en smule håb blandt Herthas fans, netop pga. OC. Han er ekstremt populær i Berlins blå/hvide del. Og det er jo præcis de dyder han viste hos os, der gør det. Ikke at jeg tror han elsker Hertha som OB, hvilket han også selv har sagt i et interview. Men han viser bare, at han brænder for klubben, og vil vinde for enhver pris. Som Hertha fan ser jeg alle deres kampe, og billedet er meget klart. Oli er blevet ekstremt meget bedre med fødderne, og så spiller han meget langt ude på banen, og er meget opmærksom som en sweeper bag forsvaret. Han kommer ud og tackler, og header bolde væk. Han har jo droppet en enkelt kasse, men her reagerede Ostkurve ved at kalde ham frem helt alene, da holdet takkede fansene efter kampen. De elsker nummer 60 dernede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Med en god præstation her og Rønnow skadet kunne det øge hans chancer for VM deltagelse
            Håber ikke på skader til nogen danske spillere, selvom jeg forstår pointen:-) Men jeg tror da, han må står klart bedst til at blive nr. tre til VM. Spiller på højt niveau, og har været med de sidste gange, og fået sin første kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              Håber ikke på skader til nogen danske spillere, selvom jeg forstår pointen:-) Men jeg tror da, han må står klart bedst til at blive nr. tre til VM. Spiller på højt niveau, og har været med de sidste gange, og fået sin første kamp.
              Jeg tror da også på den. Men den er langt fra sikker

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Håber ikke på skader til nogen danske spillere, selvom jeg forstår pointen:-) Men jeg tror da, han må står klart bedst til at blive nr. tre til VM. Spiller på højt niveau, og har været med de sidste gange, og fået sin første kamp.
                Jeg tror også han ligger ret lunt i svinget. Skulle have været vældig overbevisende til træning på sidste landsholdsamling og har jo spillet godt og kontinuerligt siden. Hans udvikling som sweeper-keeper og en dygtig målmand med fødderne tror jeg også kun er et plus hos Hjulmand. Det eneste, der skulle tælle imod, er, hvis man vil have en mere rutineret mand med som tredjevalg, men tænker der er rigeligt med rutine i Schmeichel og at de giver god mening at have to af fremtidens mænd med udover det, når nu Schmeichel ikke nødvendigvis har mange flere slutrunder i sig.

                Comment


                  Udtaget til VM med Schmeichel ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Det gør mig sgu stolt at vi igen har udviklet en landsholdsmålmand. Og han er 2. valg til VM. Kæmpestort tillykke til Oliver Christensen. Det er fuldt fortjent - nu ser resten af Danmark også hvorfor.

                    Comment


                      Og en fin hilsen til Høghen i videoen (0.26), hans navn på trøjen
                      https://youtu.be/5QMdLMGQofE
                      Last edited by Fergi; 07-11-2022, 21:20.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Det gør mig sgu stolt at vi igen har udviklet en landsholdsmålmand. Og han er 2. valg til VM. Kæmpestort tillykke til Oliver Christensen. Det er fuldt fortjent - nu ser resten af Danmark også hvorfor.
                        Fedt med OC, men jeg tror dog ikke han er andetvalg. Hjulmand venter på rønnow bliver klar, og udtager ham som andetvalg. Ellers bliver det vel løssl.

                        Men fremtiden er lys for oc, med en aldrende Schmeichel. Han skal bare udvikle sig fortsat

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Fedt med OC, men jeg tror dog ikke han er andetvalg. Hjulmand venter på rønnow bliver klar, og udtager ham som andetvalg. Ellers bliver det vel løssl.

                          Men fremtiden er lys for oc, med en aldrende Schmeichel. Han skal bare udvikle sig fortsat
                          Jeg tror faktisk, OC er ret klart andenmålmand. Det er selvfølgelig bare min intuition.

                          Comment


                            Hjulmand har udtaget landsholdet til kampene mod Finland og Kasakhstan. Og der er ikke blevet plads til Oliver. Derimod er Mads Hermansen udtaget som tredje målmand?
                            Så er det åbenbart bedre at spille for et midterhold i superligaen i stedet for et hold (godt nok bundhold) i bundesligaen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Hjulmand har udtaget landsholdet til kampene mod Finland og Kasakhstan. Og der er ikke blevet plads til Oliver. Derimod er Mads Hermansen udtaget som tredje målmand?
                              Så er det åbenbart bedre at spille for et midterhold i superligaen i stedet for et hold (godt nok bundhold) i bundesligaen.
                              Mærkeligt virker som om det er spillere han gerne vil se nærmere på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Hjulmand har udtaget landsholdet til kampene mod Finland og Kasakhstan. Og der er ikke blevet plads til Oliver. Derimod er Mads Hermansen udtaget som tredje målmand?
                                Så er det åbenbart bedre at spille for et midterhold i superligaen i stedet for et hold (godt nok bundhold) i bundesligaen.
                                Det er nok et tegn på, at kampen om pladsen som tredjemålmand er enormt tæt, og intet er afgjort. Man har to kampe mod relativt komfortable modstandere nu her, så det er jo også en oplagt mulighed for at se Hermansen an i træningsregi på en plads, hvor han alligevel ikke vil komme i spil. Selvfølgelig er det ikke positivt for Oliver, men man skal passe på med at læse for meget i den udtagelse.

                                Comment

                                Working...
                                X