Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Oliver Christensen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Han mener det nok ikke som det står, men håber sgu han mener en udenlandsk klub, når han siger klub. Kan ikke klare at se ham stå i en anden dansk klub. Ville dog også være urealistisk at en dansk klub skulle have råd.
Så man burde nok allerede nu begynde at kigge på en kontrakt der er brugbar for alle parter. Men jeg har et håb om at OC er en person der gerne vil betale tilbage til OB og sørge for man får en større transfersum for ham inden.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOC vil næsten have lovet en startplads for at skifte væk fra OB
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ig-vaek-fra-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det synes jeg er en meget uheldig udmelding
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvorfor? Jeg forventer da klart, at han skal videre til udlandet på et tidspunkt, og det er vel ikke nogen hemmelighed, at en u21-slutrunde er et godt vindue for det.
Nej, du skal da kæmpe dig til den !
Bryder mig ikke om de spillere, som kun vil til klubber, hvor de er garanteret en startplads... beklager, jeg er fan af OC, men her synes jeg han fejler (fint med ambitioner, meeen... så stor en guldfugl er han altså ikke).
Comment
-
"- Men så længe jeg spiller fast i OB, skal der en startplads i en anden klub til at lokke mig væk."
Bryder mig ikke om de spillere, som kun vil til klubber, hvor de er garanteret en startplads... beklager, jeg er fan af OC, men her synes jeg han fejler (fint med ambitioner, meeen... så stor en guldfugl er han altså ikke).
Comment
-
"- Men så længe jeg spiller fast i OB, skal der en startplads i en anden klub til at lokke mig væk."
Jeg fortolker det således at han kun skifter til en klub, hvor han er i spil til et startplads. Mon ikke han godt ved, at intet kommer gratis?
- Likes 1
Comment
-
En kamp mod Frankrig hvor der var kun et eller to skud på mål. Det som kom på målet reddede han fint, udsparkene var generelt set ok. Jeg husker kun en scene, hvor han ilede ud af målet for at afværge en fransk angriber som ellers ville have haft fri vej til målet. Det så lidt panisk ud, men alt i alt en aften uden de store redninger, hvor hans præstation er fejlfri og solidt. Tillykke med en forygende kamp mod den store favorit og en velfortjent clean sheet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægDet lyder til mig, som ikke kunne se kampen i dag, at Oli har haft en rigtig god performance. Reddet straffespark fra (Sveinn, desværre) og fint med fødderne. Er der mulighed for at se highlights fra kampen uden dansk ip adresse?
kan du se denne?
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/da...len-ved-u21-em
Comment
Comment