Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    OC vil næsten have lovet en startplads for at skifte væk fra OB

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ig-vaek-fra-ob
    Han mener det nok ikke som det står, men håber sgu han mener en udenlandsk klub, når han siger klub. Kan ikke klare at se ham stå i en anden dansk klub. Ville dog også være urealistisk at en dansk klub skulle have råd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Han mener det nok ikke som det står, men håber sgu han mener en udenlandsk klub, når han siger klub. Kan ikke klare at se ham stå i en anden dansk klub. Ville dog også være urealistisk at en dansk klub skulle have råd.
      Tja. Han har jo kontrakt udløb om 2 år. Så hvis alt går som det plejer skriver han kontrakt med FCK om 1,5 år og lader kontrakten løbe ud..
      Så man burde nok allerede nu begynde at kigge på en kontrakt der er brugbar for alle parter. Men jeg har et håb om at OC er en person der gerne vil betale tilbage til OB og sørge for man får en større transfersum for ham inden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OC vil næsten have lovet en startplads for at skifte væk fra OB

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ig-vaek-fra-ob
        Det synes jeg er en meget uheldig udmelding

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Det synes jeg er en meget uheldig udmelding
          Hvorfor? Jeg forventer da klart, at han skal videre til udlandet på et tidspunkt, og det er vel ikke nogen hemmelighed, at en u21-slutrunde er et godt vindue for det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det synes jeg er en meget uheldig udmelding
            Hvorfor?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det synes jeg er en meget uheldig udmelding
              Jeg misforstod fmprOBs formulering som at OC vil have garanteret en startplads i klubben for at blive, men det er nærmere det modsatte. At han kun vil væk for at blive klar førstemålmand et andet sted. Det er der ikke noget i vejen med at mene. Hvis han står en fornuftig slutrunde, så er det nok på tide at skyde ham afsted. Og hellere før end senere, både for at 1) give Bernat chancen og især 2) undgå en ny Grytebustsaga, hvor han forsvinder på fri transfer; OC har for stort et potentiale til at jeg tror, at han vil forlænge med en grå mus som os, uagtet hans ubestridelige kærlighed til klubben. Han er hjertens velkommen til at tage en sidste tørn hvis han vil hjem fra udlandet igen som 30-35 årig og stadig har niveau til os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Hvorfor? Jeg forventer da klart, at han skal videre til udlandet på et tidspunkt, og det er vel ikke nogen hemmelighed, at en u21-slutrunde er et godt vindue for det.
                "- Men så længe jeg spiller fast i OB, skal der en startplads i en anden klub til at lokke mig væk."

                Nej, du skal da kæmpe dig til den !

                Bryder mig ikke om de spillere, som kun vil til klubber, hvor de er garanteret en startplads... beklager, jeg er fan af OC, men her synes jeg han fejler (fint med ambitioner, meeen... så stor en guldfugl er han altså ikke).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  "- Men så længe jeg spiller fast i OB, skal der en startplads i en anden klub til at lokke mig væk."

                  Nej, du skal da kæmpe dig til den !

                  Bryder mig ikke om de spillere, som kun vil til klubber, hvor de er garanteret en startplads... beklager, jeg er fan af OC, men her synes jeg han fejler (fint med ambitioner, meeen... så stor en guldfugl er han altså ikke).
                  Tror ikke der er nogen garantier i fodbold. Men mon ikke han mener at hvis fx Man United ringer og spørger om han vil være 3. Målmand er det ikke interessant. Men kommer der en klub som ser ham som 1. Målmand og skal kæmpe en fair fight om pladsen er det noget der kunne være interessant.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    "- Men så længe jeg spiller fast i OB, skal der en startplads i en anden klub til at lokke mig væk."

                    Nej, du skal da kæmpe dig til den !

                    Bryder mig ikke om de spillere, som kun vil til klubber, hvor de er garanteret en startplads... beklager, jeg er fan af OC, men her synes jeg han fejler (fint med ambitioner, meeen... så stor en guldfugl er han altså ikke).
                    Mon ikke han bare mener, at han ikke gider til Liverpool eller Atlético for med sikkerhed at være 2. Målmand?

                    Jeg fortolker det således at han kun skifter til en klub, hvor han er i spil til et startplads. Mon ikke han godt ved, at intet kommer gratis?

                    Comment


                      En kamp mod Frankrig hvor der var kun et eller to skud på mål. Det som kom på målet reddede han fint, udsparkene var generelt set ok. Jeg husker kun en scene, hvor han ilede ud af målet for at afværge en fransk angriber som ellers ville have haft fri vej til målet. Det så lidt panisk ud, men alt i alt en aften uden de store redninger, hvor hans præstation er fejlfri og solidt. Tillykke med en forygende kamp mod den store favorit og en velfortjent clean sheet.

                      Comment


                        Oliver 1
                        Sveinn 0

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          Oliver 1
                          Sveinn 0
                          Dumt straffe af OC men satme godt snuppet også

                          Comment


                            For satan hvor har OC været superb med fødderne idag

                            Comment


                              Det lyder til mig, som ikke kunne se kampen i dag, at Oli har haft en rigtig god performance. Reddet straffespark fra (Sveinn, desværre) og fint med fødderne. Er der mulighed for at se highlights fra kampen uden dansk ip adresse?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Det lyder til mig, som ikke kunne se kampen i dag, at Oli har haft en rigtig god performance. Reddet straffespark fra (Sveinn, desværre) og fint med fødderne. Er der mulighed for at se highlights fra kampen uden dansk ip adresse?
                                Uden at have det vilde idag så begynder han bare mere og mere at ligne en der snart får en karriere i udlandet. Han har med succes holdt buret rent i 2 kampe, reddet straffe, spillet keepersweeper med succes og udviser en kæmpe ro inde i målet der bare gør forsvaret meget bedre

                                kan du se denne?
                                https://www.dr.dk/nyheder/seneste/da...len-ved-u21-em

                                Comment

                                Working...
                                X