Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    God kamp af OC. Ikke meget at lave i 1. Halvleg. Efter pausen har han et par gode indgreb og en flot redning.
    Var generelt god med fødderne og virkede utrolig rolig.

    Han kan bestemt være stolt af sin debut og har garanteret fået nogle agenter til at sætte et + i bogen

    Comment


      Flot debut af OC. Skader bestemt ikke på CV’et med et clean sheet i sin landsholdsdebut!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Flot debut af OC. Skader bestemt ikke på CV’et med et clean sheet i sin landsholdsdebut!
        Han steg lige 1 million euro i salgspris.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Her kan man da tale om sort syn Danmark har lige bragt sig foran 2-0 efter tung dominans kampen igennem.
          Ja, jeg skulle nok lige have tjekket Sveriges trup inden jeg skrev :-)

          Rigtig fin og næsten fejlfri kamp af OC. Tillykke med pinen!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Ja, jeg skulle nok lige have tjekket Sveriges trup inden jeg skrev :-)

            Rigtig fin og næsten fejlfri kamp af OC. Tillykke med pinen!
            Enig. Og også med "næsten". Han var igen ved at koste ved en "aflevering". Det skal han kunne stoppe med, hvis han skal blive topmålmand. For så SKAL bundniveauet være højere.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Enig. Og også med "næsten". Han var igen ved at koste ved en "aflevering". Det skal han kunne stoppe med, hvis han skal blive topmålmand. For så SKAL bundniveauet være højere.
              Nu så jeg hele kampen minus 5-6 min så det må have været der OC iflg dig var ved at koste?
              Både BT og EB har ham blandt de højeste karakterer og nævner heldigvis det positive fra OC i kampen og pudsigt nok ingen af dem nævner af han var ved at koste, så måske de fejl OC stort set hver kamp kritiseres for i virkeligheden ikke er så fremtrædende som nogle ynder at gøre dem?

              Stærk kamp af OC uagtet at han står som 5. valg så er det sgu fedt han er i nærheden sf landsholdet og vidner om at der er set rigtigt i OB ved af gøre OC til første keeper.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Nu så jeg hele kampen minus 5-6 min så det må have været der OC iflg dig var ved at koste?
                Både BT og EB har ham blandt de højeste karakterer og nævner heldigvis det positive fra OC i kampen og pudsigt nok ingen af dem nævner af han var ved at koste, så måske de fejl OC stort set hver kamp kritiseres for i virkeligheden ikke er så fremtrædende som nogle ynder at gøre dem?

                Stærk kamp af OC uagtet at han står som 5. valg så er det sgu fedt han er i nærheden sf landsholdet og vidner om at der er set rigtigt i OB ved af gøre OC til første keeper.
                Han lavede en hasarderet aflevering med fødderne, der var lige ved at blive opsnappet af svenskerne. Som også blev "ups'et" af kommentatorene. Det kan vidst kun være den han hentyder til. Udover det stod han stærkt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                  Han lavede en hasarderet aflevering med fødderne, der var lige ved at blive opsnappet af svenskerne. Som også blev "ups'et" af kommentatorene. Det kan vidst kun være den han hentyder til. Udover det stod han stærkt
                  Okay fair nok. Det må så være i de min jeg ikke så af kampen. Men hvis vi er ude i at kigge efter “næsten fejl” så må det jo alligevel gå nogenlunde.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Han havde ikke meget at lave i hele kampen, men tog sig dog fint af et giftigt frispark af Sebastian Larsson.

                    Den fejl folk hentyder til, var lige så meget Nelssons (eller var det Zanka) der kalder på bolden på et sted, det var ret unødvendigt at spille den hen og hvor han samtidig har en mand mere eller mindre i ryggen. Det skal OC selvfølgelig se, og lade være med at aflevere, men bolden blev ikke opsnappet, og den blev spillet ud på backen som i ethvert andet normalt opspil, så hvis det er den fejl man gerne vil påpege, skal man også være lidt af en kritiker.

                    Flot debut, og helt klart fedt for ham at holde nullet i hans første A-landskamp. Well done!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                      Enig. Og også med "næsten". Han var igen ved at koste ved en "aflevering". Det skal han kunne stoppe med, hvis han skal blive topmålmand. For så SKAL bundniveauet være højere.
                      Ja, Flemming Povlsen bemærkede (efter at have set mange U-21 landskampe), at OC har et meget højt topniveau, men desværre også et meget lavt bundniveau, som der skal arbejdes med at få op.

                      Comment


                        Enig. Jeg tror i og for sig også vi ser nogle ting, fordi vi ved at OC's afviklinger er lidt alternative/kan koste og samtidig gerne vil se ham performe, og derfor har vi hjertet lidt mere oppe i halsen end så mange andre.

                        Comment


                          Rigtig fin artikel om Oliver:
                          https://www.dr.dk/sporten/fodbold/la...te-aviser-ud-i
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            OB.dk om Olivers landsholddebut:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oc-om-...utroligt-fedt/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Vi har haft en god snak med Oliver Christensen om hans udtagelse til landsholdet, hvordan det var lige pludselig at være førstevalg, og at det var Thomas Mikkelsen, var den anden målmand i truppen.

                              http://obstruktion.dk/oc-debuterede-...-min-karriere/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har haft en god snak med Oliver Christensen om hans udtagelse til landsholdet, hvordan det var lige pludselig at være førstevalg, og at det var Thomas Mikkelsen, var den anden målmand i truppen.

                                http://obstruktion.dk/oc-debuterede-...-min-karriere/
                                Meget sympatiskt interview. Og med en ordentlig portion lokalpatriotisme. :-)

                                "Man skal huske at være god ved Thomas, selvom han er fra Munkebo, for han er en rigtig god fyr, og det skal han sgu også være, når jeg siger det om en fra Munkebo. "

                                "Jeg tror ikke, jeg har lært dem så mange ting, andet end de har fået at se, hvordan man er, når man kommer fra Kerteminde."

                                Havde også undet Thonas Mikkelsen at få spilletid på landsholdet. Men for Oliver var det bare fedt med sådan en debut og clean sheet.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X