Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...
Comment
-
Bashkim før kampen:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-ska...odt-defensivt/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægTeknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægTeknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægStiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
Dog vil jeg sige de er 45-30-25 favorit. Deres offensiv kan være giftig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægStiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægStiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægHvis jeg var JM ville jeg godt nok være fristet til at starte MJ i stedet for AK. Hans hurtighed tror jeg kunne gøre rigtig ondt på det her Brøndby-forsvar.
Comment
-
Det vil dog ikke undre mig om BK har evner som midtbanespiller. Han fattede aldrig en skid af backrollen, men er blevet ældre og offensiv midtbane kan da være en mulighed - men de to i front.......
PS: jeg håber de fans der er taget til Brøndby har ekstraudstyr med, der kan larme.Last edited by Tåhyler; 22-10-2018, 16:40.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment