Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er forhåbentligt med i overvejelserne at Tverskov nok ikke er I OB længere end til sommer og at vi finder en langsigtet erstatning for ham, som så kan agere midlertidig erstatning for Ludwig. For mig at se skriger det på at få hentet Tingager hjem. Jeg følger ikke nok med i første division til at kunne vurdere ham canadieren. Andreas Skovgaard bør slet ikke være et tema. Det ligner han er vejet og fundet for let i fcn, hvor det ellers kun er Nilsson blandt cf'erne som viser superligaklasse.
    Det må man da håbe, at de kalkulerer med, da det ligner et ret sandsynlig scenarie.

    Jeg har det sådan lidt 'meh' omkring Tingager. Bevares han gjorde det fornuftigt, men jeg er lidt i tvivl om han passer ind i et tremandsforsvar, og om han passer til den måde vi bruger forsvarsspillerne på nu.

    Canadieren kender jeg slet ikke noget til, så hvorvidt han er god eller ej, skal jeg ikke kloge mig på.

    Derudover så håber jeg virkelig, at man kunne få fingerene i en som Allan Sousa fra Vejle. Synes han har noget, vi mangler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det er forhåbentligt med i overvejelserne at Tverskov nok ikke er I OB længere end til sommer og at vi finder en langsigtet erstatning for ham, som så kan agere midlertidig erstatning for Ludwig. For mig at se skriger det på at få hentet Tingager hjem. Jeg følger ikke nok med i første division til at kunne vurdere ham canadieren. Andreas Skovgaard bør slet ikke være et tema. Det ligner han er vejet og fundet for let i fcn, hvor det ellers kun er Nilsson blandt cf'erne som viser superligaklasse.
      Hvorfor er det at det herinde er nærmest helt sikkert at vi sælger Tverskov?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Det må man da håbe, at de kalkulerer med, da det ligner et ret sandsynlig scenarie.

        Jeg har det sådan lidt 'meh' omkring Tingager. Bevares han gjorde det fornuftigt, men jeg er lidt i tvivl om han passer ind i et tremandsforsvar, og om han passer til den måde vi bruger forsvarsspillerne på nu.

        Canadieren kender jeg slet ikke noget til, så hvorvidt han er god eller ej, skal jeg ikke kloge mig på.

        Derudover så håber jeg virkelig, at man kunne få fingerene i en som Allan Sousa fra Vejle. Synes han har noget, vi mangler.
        Sousa er uden for vores prisklasse. De prøver at sælge ham for 1-2 mill euro enten nu eller til sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvorfor er det at det herinde er nærmest helt sikkert at vi sælger Tverskov?
          Fordi det er et krav fra ledelsen, at klubben skal tjene penge på salg af spillere hvert år, og Tverskov er nok den mest oplagte kandidat, da vi jo nok kun kan få småskillinger for Gryte med kun et halvt år tilbage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Fordi det er et krav fra ledelsen, at klubben skal tjene penge på salg af spillere hvert år, og Tverskov er nok den mest oplagte kandidat, da vi jo nok kun kan få småskillinger for Gryte med kun et halvt år tilbage.
            Og fordi han kun forlængede med ét år; muligvis er der endda en klausul i hans kontrakt, who knows. I hvert fald stinker det langt væk af et farvel til sommer. Ved ikke længere om jeg er helt så sikker på at Barrett ryger, men hans kontraktforlængelse lugter klart lige sådan.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Det må man da håbe, at de kalkulerer med, da det ligner et ret sandsynlig scenarie.

              Jeg har det sådan lidt 'meh' omkring Tingager. Bevares han gjorde det fornuftigt, men jeg er lidt i tvivl om han passer ind i et tremandsforsvar, og om han passer til den måde vi bruger forsvarsspillerne på nu.

              Canadieren kender jeg slet ikke noget til, så hvorvidt han er god eller ej, skal jeg ikke kloge mig på.

              Derudover så håber jeg virkelig, at man kunne få fingerene i en som Allan Sousa fra Vejle. Synes han har noget, vi mangler.
              Jeg må indrømme, at jeg heller ikke nødvendigvis ser Tingager som det hotteste, siden de fandt de varme kilder på Island. Der er andre centerforsvarere derude; hvad med vores egne talenter - noget, der kan rime dér?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg må indrømme, at jeg heller ikke nødvendigvis ser Tingager som det hotteste, siden de fandt de varme kilder på Island. Der er andre centerforsvarere derude; hvad med vores egne talenter - noget, der kan rime dér?
                Nej ... og ja.

                U19 har ikke noget, så skal der ske noget helt vildt.
                U17 har Obbekjær som helt sikkert bliver god nok (han er 16), men spørgsmålet er om han er i OB meget længere.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Og fordi han kun forlængede med ét år; muligvis er der endda en klausul i hans kontrakt, who knows. I hvert fald stinker det langt væk af et farvel til sommer. Ved ikke længere om jeg er helt så sikker på at Barrett ryger, men hans kontraktforlængelse lugter klart lige sådan.
                  OB laver ikke klausuler i deres kontrakter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvorfor er det at det herinde er nærmest helt sikkert at vi sælger Tverskov?
                    Fordi han havde udløb til sommer, men med hans kontraktforlængelse løber den nu til sommeren 2020. Hvis der skal tjenes penge på Tverskov er det nu til vinter eller til sommeren 2019.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Nej ... og ja.

                      U19 har ikke noget, så skal der ske noget helt vildt.
                      U17 har Obbekjær som helt sikkert bliver god nok (han er 16), men spørgsmålet er om han er i OB meget længere.

                      Hvad er der med Obbekjær siden du stiller spørgsmål ved om han er i OB ret meget længere?
                      Gi fanden i om han kun er 16, hvis det er et åbenlyst talent så få ham da op i ligatruppen så han stille og roligt kan implementeres i truppen måske få nogle min hist og pist i slutningen af nogle kampe, hvilket jo også kan øge prisen på den unge mand hvis der ligger andre klubber på lur efter ham.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Nej ... og ja.

                        U19 har ikke noget, så skal der ske noget helt vildt.
                        U17 har Obbekjær som helt sikkert bliver god nok (han er 16), men spørgsmålet er om han er i OB meget længere.
                        Nu det ikke fordi jeg vil anfægte dine evner (Kunne aldrig drømme om det) det er bare svært at sige så skråsikkert, at Obbekjær helt definitivt er god nok til superligaen. Der sker meget fra 16 til 18/19 år ....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvad er der med Obbekjær siden du stiller spørgsmål ved om han er i OB ret meget længere?
                          Gi fanden i om han kun er 16, hvis det er et åbenlyst talent så få ham da op i ligatruppen så han stille og roligt kan implementeres i truppen måske få nogle min hist og pist i slutningen af nogle kampe, hvilket jo også kan øge prisen på den unge mand hvis der ligger andre klubber på lur efter ham.
                          Helt enig. Så mange hjemmedyrkede talenter har vi ikke endnu, andet end at de også skal have en fair chance på 1. holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvad er der med Obbekjær siden du stiller spørgsmål ved om han er i OB ret meget længere?
                            Gi fanden i om han kun er 16, hvis det er et åbenlyst talent så få ham da op i ligatruppen så han stille og roligt kan implementeres i truppen måske få nogle min hist og pist i slutningen af nogle kampe, hvilket jo også kan øge prisen på den unge mand hvis der ligger andre klubber på lur efter ham.
                            Som 16 årig bliver man spist til morgenmad som CF. Tvivler på der render så stort et talent rundt i Odense at han kan lave en Maldini.

                            Comment


                              Ikke helt enige med Entusiastens , synes U19 Skolnik er spændene, og venstre CF er der ikke for mange af. Høre han er scoutet af Michael Eriksen, den samme som scoutet Mathias Jørgensen. Har set alle SL kampe på hjemmebane samt et par ude kampe. Derudover alle træningskampe inden sæson start, og der spillet Skolnik flot i de kampe han var med i. Jeg siger ikke han nu og her, kan erstatte AL men på den lange bane, er han et rigtig godt bud til vores trup.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Og fordi han kun forlængede med ét år; muligvis er der endda en klausul i hans kontrakt, who knows. I hvert fald stinker det langt væk af et farvel til sommer. Ved ikke længere om jeg er helt så sikker på at Barrett ryger, men hans kontraktforlængelse lugter klart lige sådan.
                                Men forlængelsen om kun ét år kan ja god firklare med klubbens manglede udvikling de sidste år. Tverskov har vel andre ambitioner end at spille i en plads 7-12-klub. På den baggrund er det vel forståeligt at ham skrev kun for ét år mere måske for at se i hvilke retning det går med OB. Hvis ham vurderer det nu som en god udvikling så ville der være chance for endnu en kontraktforlængelse.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X