Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vil sgu være til noget pis hvis de henter ham og det vil imo udstille JH´s sørgelige evner.
    Du kan være helt sikker på at de prøver .. JH bør imø fastholde prisen på 7,5 mill. Så må BIF afgøre om de vil ham nok.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Du kan være helt sikker på at de prøver .. JH bør imø fastholde prisen på 7,5 mill. Så må BIF afgøre om de vil ham nok.
      De må forhandle udenom OB til januar
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        De må forhandle udenom OB til januar
        Det er da korrekt, men hvis de gerne vil have ham nu, så er han stadig vores.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Du kan være helt sikker på at de prøver .. JH bør imø fastholde prisen på 7,5 mill. Så må BIF afgøre om de vil ham nok.
          .....mon ikke godt de gider vente de 6 måneder og så hente ham for 0 kr. Til OB?....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            Det jeg synes vi mangler er, 2 8er lige foran Drachmann

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
              Det jeg synes vi mangler er, 2 8er lige foran Drachmann
              Vi har spillere der, de er bare ikke gode nok, så du har ret, men vi har bare manglet den type siden Falk

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                .....mon ikke godt de gider vente de 6 måneder og så hente ham for 0 kr. Til OB?....
                Det er sandsynligt, men hellere det end afsætte ham for 250.000kr
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Gryte kan ryge til Belgien enten til vinter eller til sommer.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Grute kan ryge til Belgien enten til vinter eller til sommer.
                    Det har han også niveauet til. Jeg håber det først bliver til sommer dog. De transfers man får med 6 måneder tilbage kan nok ikke opveje det sportslige tab i en tæt superliga

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det har han også niveauet til. Jeg håber det først bliver til sommer dog. De transfers man får med 6 måneder tilbage kan nok ikke opveje det sportslige tab i en tæt superliga
                      Efter vi har fået styr på defensiven har Gryte ikke været så afgørende som tidligere, så jeg vil med glæde se Oliver overtage fra vinter
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Efter vi har fået styr på defensiven har Gryte ikke været så afgørende som tidligere, så jeg vil med glæde se Oliver overtage fra vinter
                        Jeg tror nu alt andet lige stadig Mande er næste mand i hierarkiet når han bliver skadesfri.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Efter vi har fået styr på defensiven har Gryte ikke været så afgørende som tidligere, så jeg vil med glæde se Oliver overtage fra vinter
                          Men det skaber bare en anden ro på holdet når han spiller. Han laver ingen fejl som koster point.
                          En plads i Top 6 kan mere end opveje for en slunken transfer og bestyrelsen har vel netop vist i sommervinduet at man går “All in” på Top 6

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Jeg tror nu alt andet lige stadig Mande er næste mand i hierarkiet når han bliver skadesfri.
                            Jeg er ikke så sikker på det som dig. Men på papiret er han ja

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er ikke så sikker på det som dig. Men på papiret er han ja
                              Oliver har da ikke spillet sig af i de 2 kampe han har fået. Mande er umulig at vurdere for os endnu uden kampe. Han er dog på papiret langt mere rutineret end Oliver, men det ligner måske en åben kamp om pladsen efter Grytebusts afrejse.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Er han begyndt at træne igen efter sin skade?

                                Comment

                                Working...
                                X