"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Men det her gør det langt mere forståeligt at skifte til NYRB:
"Kilder fortæller til det amerikanske medie, at planen med Mathias Jørgensen er, at han senere skal sendes til Tyskland for at spille hos Leipzig, der blandt andet også har den danske landsholdsspiller Yussuf Poulsen på holdet."
Ved ikke hvor stort et lys de ser i ham. Men Leipzig kæmper meget om at holde fast et år mere i Timo Werner. De tilbyder Werner hver klausul at forlade klubben senere hvis han bare forlængrer kontrakten og de kan undgå at sælge ham allerede i sommeren. I hensigt af speed har Werner og MJ de vel samme spidskompetence. Men hvis Leipzig skulle se MJ som så stort et talent som Werner så forstår ikke hvorfor vi hørte ikke mere fra Mönchengladbach hvor ham var med i træningslejren.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg synes stadig denne MJ saga har været utroligt længe undervejs. Hvis ikke det bliver til et salg, er det en meget ringe lederskab. For så har OB undværet en potentiel start-11 angriber i store dele af opstarten.
Jeg synes stadig denne MJ saga har været utroligt længe undervejs. Hvis ikke det bliver til et salg, er det en meget ringe lederskab. For så har OB undværet en potentiel start-11 angriber i store dele af opstarten.
Det har du ret i. Og hverken Helenius eller AK, har gjort det store væsen af sig i træningskampene. Men med en potentiel indtægt på 15 millioner, har JH ikke noget valg.
Tror nu ikke der er tvivl om at Kadrii og Helenius er 1. Og 2. Valg pt. Spørgsmålet er bare om MJ er 3. eller 4. valg..
Den risiko tager OB gerne for at få 15 millioner i kassen
Det har du ret i. Og hverken Helenius eller AK, har gjort det store væsen af sig i træningskampene. Men med en potentiel indtægt på 15 millioner, har JH ikke noget valg.
Jeg er ikke sikker på, at han ville være så langt fra start-11 med en optimal start. Han har både været i Tyskland og USA. Ender det ikke med et salg, ville han ikke være mindre værd til sommer, med de kompetencer han har. 15 mio.... Så er det heller ikke mere i moderne fodbold. Man skal ikke gøre ALT som den evt. købende klub ønsker.
Jeg er ikke sikker på, at han ville være så langt fra start-11 med en optimal start. Han har både været i Tyskland og USA. Ender det ikke med et salg, ville han ikke være mindre værd til sommer, med de kompetencer han har. 15 mio.... Så er det heller ikke mere i moderne fodbold. Man skal ikke gøre ALT som den evt. købende klub ønsker.
OB er ikke i en situation, hvor der kan siges nej til 15 millioner.
Comment