Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg Thorborg får vel halvdelen af trabsferbeløbet...
Det var den forståelse de andre i OSE han kendte også havde. Eller dem han nu havde drøftet det med igennem årene.
Men SFÅ måtte da hjertens gerne få det afklaret næste gang han kommer i studiet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDet er et perfekt udstillingsvindue og udviklingskonsulent for ham! Der er meget opmærksomhed på ligaen fra de europæiske klubber. Der er mange anerkendte spillere at blive sammenlignet med og hævde sig selv i forhold til (selvom de ikke længere er på deres højeste). Og så er det en liga hvor han har relativt kort vej til fast spilletid på et relativt højt niveau og med opmærksomhed. I Tysk ungdomsbold får han sku ikke meget opmærksomhed, så er det altså bedre at blive købt som trup spiller i en lidt dårligere liga!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSnakkede faktisk med en der er omkring OSE om det for et stykke tid siden. Han mente bestemt det var 25% og aftalen bare var forlænget nogle år sidste gang.
Det var den forståelse de andre i OSE han kendte også havde. Eller dem han nu havde drøftet det med igennem årene.
Men SFÅ måtte da hjertens gerne få det afklaret næste gang han kommer i studiet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa så blegner 15 mill lidt i sammenligning. Men vi kan nu stadig være godt tilfreds med vores historik de sidste 8 år
2: MJ endte i OB, fordi FCN ikke gav ham kontrakt. Det må de alligvel være lidt ærgerlige over nu, selvom de vandt kampen om Nicolai Baden Frederiksen, og Andreas Skov Olsen også gør det nogenlunde fornuftigt (mild underdrivelse anvendt)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg samtidig sælger FCN en 16 årig til AJAX og tjener garanteret en hel del millioner mere
I FCN, derimod, dér har Right to Dream skovlet nogle dollars ind, som FCN aldrig ser skyggen af mere. Jeg kan ikke se det som en holdbar forretningsmodel, og jeg ville ikke være det mindste overrasket, hvis Right to Dream dumper FCN, den dag de ikke længere kan sælge talenter til overpris. Men det har de da været meget dygtige til. De selvsamme FCN-talenter har det så med at skuffe, når de kommer afsted, må man generelt sige, men det finder udlandet vel ud af på et tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHVis vi som OB-fans tænker på, om ejerne stikker penge i egne lommer, så er det lidt en joke. Thorborg har tabt masser af penge på OB, og på den led er han i sin gode ret til at hive lidt af det tabte hjem. HVis det overhovedet er det, der sker; hvilket jeg tvivler på, når man ser vores underskud. Muligvis ryger de 15 mio bare i 'hullet' eller dækker det for 1-1½ år.
I FCN, derimod, dér har Right to Dream skovlet nogle dollars ind, som FCN aldrig ser skyggen af mere. Jeg kan ikke se det som en holdbar forretningsmodel, og jeg ville ikke være det mindste overrasket, hvis Right to Dream dumper FCN, den dag de ikke længere kan sælge talenter til overpris. Men det har de da været meget dygtige til. De selvsamme FCN-talenter har det så med at skuffe, når de kommer afsted, må man generelt sige, men det finder udlandet vel ud af på et tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAjax smider 22,5 mill til FCNTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHVis vi som OB-fans tænker på, om ejerne stikker penge i egne lommer, så er det lidt en joke. Thorborg har tabt masser af penge på OB, og på den led er han i sin gode ret til at hive lidt af det tabte hjem. HVis det overhovedet er det, der sker; hvilket jeg tvivler på, når man ser vores underskud. Muligvis ryger de 15 mio bare i 'hullet' eller dækker det for 1-1½ år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe skal sælge for 37 mill om året for bare at dække udgifterne til hele akademiet. Både indenrigs og udenrigs
Så kommer SL truppen ved siden af
Comment
Comment