Oprindeligt indsendt af Jonss
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg... men når det er samme svar i HVERT vindue tænder det bare nogle nervetråde i min hals..
Comment
-
Uddannelsespenge? Af 52 mill burde der komme lidt ind
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-dansker/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUddannelsespenge? Af 52 mill burde der komme lidt ind
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-dansker/
Også derfor, at man skal krydse fingre for, at Eriksen skifter til Real Madrid eller PSG f.eks. Fremfor en af Manchester klubberne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aajusteringer/
Jeg vil da ikke afvise, at der kan ske nogle små justeringer, men som udgangspunkt er vi meget tilfredse med den trup, vi har
Bliver bare så træt .... truppen er udenfor top6, vi har fået en tilgang i form af en kortsigtet backup og sagt farvel til tre måske fire spillere alt efter hvordan det går med MJ ...
Måske start11 ikke er rørt men breden er og måske vi ikke er i fare for at rykke ned men vi satser da heller ikke på en top6 medde udmeldinger ...
Kan godt være at vi kom godt tilbage efter en katastrofal start men det var jo ikke fordi vi sluttede stærkt af ..
Starter med FCK ude og tre hold kan overhale os i 1. runde i foråret ...
Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
Patrick Mortensen (Sarpsborg)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægAGF vil det tilsyneladende mere end os ...
Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
Patrick Mortensen (Sarpsborg)
Jeg ville ikke bytte vores 18/19 vinduer med AGF's, som de ser ud lige nu, det må jeg bare sige, selvom det er nogle fine folk, de har hentet ind her til vinter.
Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg er forholdsvis sikker på, at AGF fansene vil se det som reparation af et elendigt sommervindue, som bl.a. reelt efterlod AGF uden en brugbar angriber i hele efterårssæsonen.
Jeg ville ikke bytte vores 18/19 vinduer med AGF's, som de ser ud lige nu, det må jeg bare sige, selvom det er nogle fine folk, de har hentet ind her til vinter.
Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg er forholdsvis sikker på, at AGF fansene vil se det som reparation af et elendigt sommervindue, som bl.a. reelt efterlod AGF uden en brugbar angriber i hele efterårssæsonen.
Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægmuligt at det er en reparation men de ligger kun 3 point efter os og jeg tænker at de investerer mere i truppen end vi gør for at nå top6 ..
Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
De har bare haft større grund til at reagere.
Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers
Comment
Comment