Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
    https://www.instagram.com/p/BsvDXESAx3J/

    Rasmus Festersen har netop kommenteret #freiburgiscalling på Sten Michaels instagram-profil.
    Freiburg er én af Tysklands sympatiskste fodboldklubber. Det er en "lille klub" med en god scoring som lykkes at finde de rigtige spiller for deres hold. De lever af at finde de rigtige for små penge. Hvis de vil Gryte så er det velovervejet og vil passe.
    Med Alexander Schwolow har de en rigtig god målmand som var rygtet til flere europæiske storklubber sidste sommer (PSG, AC Florentina, AS Roma). Og Schwolow er aktuelt interesseret at skifte og SC Freiburg er én klub som må fortjene transferpenge...
    Tillykke til Gryte hvis det bliver SC Freiburg. Fantastisk klub, grundsolid, med en god filosofi i og en af Tysklands bedste træner.
    Har fundet en tysk artikel om Schwolows/Freiburgs situation:
    https://www.90min.de/posts/6266004-f...lt-mit-wechsel
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Udover Judasfuglen, hvem tænker du så på?
      Det var nu med tanken på at Gryte var på vej der til. Så ville det være 2. Og 2 er vel tæt på mange

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
        https://www.instagram.com/p/BsvDXESAx3J/

        Rasmus Festersen har netop kommenteret #freiburgiscalling på Sten Michaels instagram-profil.
        håber det først bliver til sommer. Vi har rigeligt at slås med pt i bagkæden..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Freiburg er én af Tysklands sympatiskste fodboldklubber. Det er en "lille klub" med en god scoring som lykkes at finde de rigtige spiller for deres hold. De lever af at finde de rigtige for små penge. Hvis de vil Gryte så er det velovervejet og vil passe.
          Med Alexander Schwolow har de en rigtig god målmand som var rygtet til flere europæiske storklubber sidste sommer (PSG, AC Florentina, AS Roma). Og Schwolow er aktuelt interesseret at skifte og SC Freiburg er én klub som må fortjene transferpenge...
          Tillykke til Gryte hvis det bliver SC Freiburg. Fantastisk klub, grundsolid, med en god filosofi i og en af Tysklands bedste træner.
          Har fundet en tysk artikel om Schwolows/Freiburgs situation:
          https://www.90min.de/posts/6266004-f...lt-mit-wechsel
          Når det nu skal være, så ville man da langt hellere se Gryte i Freiburg end i FCK.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Når det nu skal være, så ville man da langt hellere se Gryte i Freiburg end i FCK.
            Fuldstændig enig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Når det nu skal være, så ville man da langt hellere se Gryte i Freiburg end i FCK.
              Helt enig. Hvis Freiburg vil betale lidt for Gryte her et halvt år før kontraktudløb så er det bare med at skyde ham afsted, smide Oliver C på kassen og bruge pengene fra grytesalget på en stærk markspiller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Helt enig. Hvis Freiburg vil betale lidt for Gryte her et halvt år før kontraktudløb så er det bare med at skyde ham afsted, smide Oliver C på kassen og bruge pengene fra grytesalget på en stærk markspiller.
                Problemet er nok bare at det gør man ikke. De bliver sat i banken.
                Nej vi skal helst beholde ham da vi har masser af andre udfordringer defensivt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Helt enig. Hvis Freiburg vil betale lidt for Gryte her et halvt år før kontraktudløb så er det bare med at skyde ham afsted, smide Oliver C på kassen og bruge pengene fra grytesalget på en stærk markspiller.
                  Man kan ikke bruge alle penge på indkøb, tror det er noget der nærmer sig 1/3 (det første ved jeg og nok også mange andre ... det andet er et estimat).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Når det nu skal være, så ville man da langt hellere se Gryte i Freiburg end i FCK.
                    Laaaaaaaaaaaaaaangt hellere!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Os?

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-dansk-klub

                      Comment


                        Med fare for at komme til at se dum ud, vil jeg sige næppe. Hvis vi fastholder 3-5-2, kan jeg ikke se hvor han skulle spille.
                        4-4-2, jo måske, men tror vi kigger på central forsvarer først og fremmest.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Med fare for at komme til at se dum ud, vil jeg sige næppe. Hvis vi fastholder 3-5-2, kan jeg ikke se hvor han skulle spille.
                          4-4-2, jo måske, men tror vi kigger på central forsvarer først og fremmest.
                          Står i en anden artikel at han også kan spille angriber. Men nej. Det er nok ikke der vi kigger selvom et kvalitetsløft ville være være dejligt i angrebet.
                          Man ved jo aldrig med Fester snart ude og MJ måske solgt

                          Comment


                            En reserve fra Herenveen er ikke et kvalitetsmærker som angriber, måske som fløj. Synes det lugter af Sønderjyske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                              En reserve fra Herenveen er ikke et kvalitetsmærker som angriber, måske som fløj. Synes det lugter af Sønderjyske.
                              Ja det kunne det sagtens være

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det var nu med tanken på at Gryte var på vej der til. Så ville det være 2. Og 2 er vel tæt på mange
                                Nappede de ikke også Absalonsen på en fri i sin tid? (Efter en 1-årig forlængelse pga sit vilde 2009 eller 2010-efterår). Men det er også laaaang tid siden! Gislason og Bashkim betalte de i det mindste for.

                                Comment

                                Working...
                                X