Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mads Fenger rygtes til OB. Ved ikke andet end en kammerat har læst det på BT.
    Vi skal jo have minimum én central forsvarsspiller ind, så ja han bør da stå højt på listen og eftersom JM hentede ham til Hammarby så er det jo logisk at der bliver gættet på ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Vi skal jo have minimum én central forsvarsspiller ind, så ja han bør da stå højt på listen og eftersom JM hentede ham til Hammarby så er det jo logisk at der bliver gættet på ham.

      Baseret på den logik, så burde det være logisk.

      Jeg synes bare ikke man skal undervurdere at han spiller for en klub der har et tilskuersnit på hjemmebane der er 3 gange så højt som OBs, samtidig er han fast mand og så er han i den periode af karrieren hvor den sidste kontrakt kan hentes.

      I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Baseret på den logik, så burde det være logisk.

        Jeg synes bare ikke man skal undervurdere at han spiller for en klub der har et tilskuersnit på hjemmebane der er 3 gange så højt som OBs, samtidig er han fast mand og så er han i den periode af karrieren hvor den sidste kontrakt kan hentes.

        I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.
        Meget enig. Der bliver ikke smækket millioner efter en Fenger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Baseret på den logik, så burde det være logisk.

          Jeg synes bare ikke man skal undervurdere at han spiller for en klub der har et tilskuersnit på hjemmebane der er 3 gange så højt som OBs, samtidig er han fast mand og så er han i den periode af karrieren hvor den sidste kontrakt kan hentes.

          I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.
          Uden at jeg kender Mads Fenger specielt godt, men jeg har opfattelse af han er en ældre Tverskov som type, så hvis det kan passe tror jeg at det antyder at Tverskov er tæt på at være fortid i OB.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Ifølge podcasten der linkes til (BT), nævner Lasse Vøge bl.a. 23-årige Diego Montel fra Örgryte i den næstbedste række i sverige. Off midt/angriber med 13 mål og 14 assist i den overståede sæson.

            Derudover nævner han Sander Svendsen, der lavede 6 mål i 9 kampe under JM i Hammarby, men som nu sidder på bænken - 21-årig norsk talent.

            Der snakkes om Fenger, der sog nok vurderes som for dyr, ligesom Tingager bliver nævnt.

            Comment


              Ham Diego er vidst skiftet til Belgien. Kunne ellers være fedt at have en Diego.

              Comment


                Der kommer max 1 spiller ind IMO mm der opstår ydeligere skader i bagkæden. Tror kun det bliver ud at der sker noget.
                Og den spiller er selvfølgelig en CF. De andre kæder sker der 99,9% ikke noget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Der kommer max 1 spiller ind IMO mm der opstår ydeligere skader i bagkæden. Tror kun det bliver ud at der sker noget.
                  Og den spiller er selvfølgelig en CF. De andre kæder sker der 99,9% ikke noget
                  Der kan vel godt ske lidt på midten hvor der lidt for tæt. Måske skal Vacek allerede videre, og en udlejning eller 2 de unge til 1. eller 2. div klubber så de kan få spilletid.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Der kan vel godt ske lidt på midten hvor der lidt for tæt. Måske skal Vacek allerede videre, og en udlejning eller 2 de unge til 1. eller 2. div klubber så de kan få spilletid.
                    Jeg mente også ind. Der kommer nok til at ske lidt ud ja

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der kommer max 1 spiller ind IMO mm der opstår ydeligere skader i bagkæden. Tror kun det bliver ud at der sker noget.
                      Og den spiller er selvfølgelig en CF. De andre kæder sker der 99,9% ikke noget
                      Jeg tror heller ikke på mere. Godt nok snakkes der om en angriber, men det kræver at der ryger minimum to ud tror jeg og det tvivler jeg på sker.
                      Mads Fenger tror jeg slet ikke på. Han er for dyr og jeg tror kun han vil skifte til en dansk klub nu her, hvis fck, fcm eller bøf er interesseret.
                      Det bliver et billigere alternativ, men jeg håber at man ser fremad og henter en spiller ind, som kan komme i betragtning til at tage over, når tverskov bliver solgt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg tror heller ikke på mere. Godt nok snakkes der om en angriber, men det kræver at der ryger minimum to ud tror jeg og det tvivler jeg på sker.
                        Mads Fenger tror jeg slet ikke på. Han er for dyr og jeg tror kun han vil skifte til en dansk klub nu her, hvis fck, fcm eller bøf er interesseret.
                        Det bliver et billigere alternativ, men jeg håber at man ser fremad og henter en spiller ind, som kan komme i betragtning til at tage over, når tverskov bliver solgt
                        Meget enig

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur

                          Salquist? Kan ikke se det helt, men han lyder da tilgængelig og er den rigtige position.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur

                            Salquist? Kan ikke se det helt, men han lyder da tilgængelig og er den rigtige position.
                            Yuck, han var godt nok ikke god særligt ofte i Silkeborg. Til hans forsvar skal selvfølgelig siges, at han spillede sammen med Simon Jakobsen, der er en ukristeligt ringe Superligaforsvarer, så hans vilkår har heller ikke været gode, men blandingen af at han var en del af en sløj sløj Silkeborg-defensiv, og at han allerede er kasseringsmoden efter 6 måneder i en belgisk bundklub gør, at han forhåbentlig er højest er en nødløsning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur

                              Salquist? Kan ikke se det helt, men han lyder da tilgængelig og er den rigtige position.
                              Det skifte til Belgien vil jeg betegne som overordentligt godt agentarbejde - det var i hvert fald ikke et skifte, som jeg havde set komme. Han var en katastrofe i de første temmelig mange kampe for Silkeborg. Ret skal være ret, han fik spillet sig noget op, og han har da også noget fysik, men han er nu stadig ikke en spiller, jeg håber kommer til OB nu. Slet ikke, hvis det er på et lønniveau for en etableret spiller/ x-udenlandsprof

                              Comment


                                Nåh, Salquist blev hurtigt aflivet - fint nok. Ikke noget jeg håbede på. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...norsk-fodbold/

                                Comment

                                Working...
                                X