Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan træner med i EfB den næste tid .. er han offensiv kreativ spiller á la Falk. Hvis han er kunne vi helt sikkert godt bruge ham. Hvad består de diciplinære problemer i, i Vejle?
Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHam og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHam og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.
Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg jeg hører at det er fordi han er doven og ganske umoden ift det at være proffesionel sportsudøver.
Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB ptBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKommentarsporet på bold.dk nævner også at han mente han var god nok til at spille uden at træne godt hele ugen. Det er endnu ikke forbudt at blive klogere, og måske er han blevet det de seneste sæsoner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen hvem er det også lige, at han skulle tage spilletid fra i OB? Han er jo ikke etableret Superligaspiller overhovedet. Så hellere bruge krudtet på vores egne (Julius, JJT, Greve eller Frøkjær og Harboe for den sags skyld)Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægSPEKULACE!Bohemka está interessado em Kamil Vacka, que atualmente trabalha no clube dinamarquês de Odense BK. Vacek está no Superlize dinamarquês há seis meses, mas acaba de disputar duas partidas do campeonato (sempre por alguns minutos) e uma copa (também no final da partida)
Til dem der er stærke i portugisisk så rygtes Kamil Vacek til Tjekkiet
Fedt lad os få det flop afvejen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægVirker som et fornuftigt skifte af Tingager nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Han kunne evt spørge sin holdkammerat Spellmann hvordan forholdende er i Tyrkiet.
Comment
Comment