Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
    Kunne Agon muccoli måske være en mulighed? Dygtig spiller og kæmpe potientale. Dog diciplinære problemer
    Han træner med i EfB den næste tid .. er han offensiv kreativ spiller á la Falk. Hvis han er kunne vi helt sikkert godt bruge ham. Hvad består de diciplinære problemer i, i Vejle?
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Han træner med i EfB den næste tid .. er han offensiv kreativ spiller á la Falk. Hvis han er kunne vi helt sikkert godt bruge ham. Hvad består de diciplinære problemer i, i Vejle?

      Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.
        Ok- der står noget lign. på bold.dk. Der nævnes i kommentarsporet at han "tabte magtkampen til Sormani" hvad det så må indebærer.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.
          Og jeg hører at det er fordi han er doven og ganske umoden ift det at være proffesionel sportsudøver.
          Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og jeg hører at det er fordi han er doven og ganske umoden ift det at være proffesionel sportsudøver.
            Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB pt
            Kommentarsporet på bold.dk nævner også at han mente han var god nok til at spille uden at træne godt hele ugen. Det er endnu ikke forbudt at blive klogere, og måske er han blevet det de seneste sæsoner.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Kommentarsporet på bold.dk nævner også at han mente han var god nok til at spille uden at træne godt hele ugen. Det er endnu ikke forbudt at blive klogere, og måske er han blevet det de seneste sæsoner.
              Men hvem er det også lige, at han skulle tage spilletid fra i OB? Han er jo ikke etableret Superligaspiller overhovedet. Så hellere bruge krudtet på vores egne (Julius, JJT, Greve eller Frøkjær og Harboe for den sags skyld)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Men hvem er det også lige, at han skulle tage spilletid fra i OB? Han er jo ikke etableret Superligaspiller overhovedet. Så hellere bruge krudtet på vores egne (Julius, JJT, Greve eller Frøkjær og Harboe for den sags skyld)
                Det har du helt ret i .. jeg kender ikke meget til ham, men er hans naturlige talent så godt som det før har været nævnt kan, det være en godt satsning han er "Falk-type" som vi har savnet.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  SPEKULACE!Bohemka está interessado em Kamil Vacka, que atualmente trabalha no clube dinamarquês de Odense BK. Vacek está no Superlize dinamarquês há seis meses, mas acaba de disputar duas partidas do campeonato (sempre por alguns minutos) e uma copa (também no final da partida)

                  Til dem der er stærke i portugisisk så rygtes Kamil Vacek til Tjekkiet

                  Fedt lad os få det flop afvejen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...kelig-virkning

                    Stryg den.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Virker som et fornuftigt skifte af Tingager nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Virker som et fornuftigt skifte af Tingager nu.
                        Ja, det er jo svært at sige, når man ikke kender alternativerne 100%. Jeg tror godt det kan blive rigtigt svært for Tingager. Folk forventer at han kommer og bliver en stor profil i forsvaret, men vi skal jo altså også huske på, at han kun har præsteret i en kortere periode i OB, hvorefter han så har været på noget af en deroute i Tyskland, hvor han til sidst ikke kunne komme på holdet i 3. Bundesliga. Der er et hårdt forventningspres at spille op af, AGFerne er helt liderlige og forventningerne stiger med de spillere de har hentet i der her vindue, men klubben har samtidig også 20 års næsten konstant underpræstation, og en historik som et svært miljø er at være i, med i rygsækken. En skidt afslutning på grundspillet fra deres side af, og så bliver det hurtigt hårdt at være AGF-spiller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jamen det er jo helt håbløst ... om 6 måneder er han hjemme igen uden løn. Lærer de det aldrig, eller er folk virkelig så opsat på at kunne skrive tidligere udlandsprof på cv'et?
                          Han kunne evt spørge sin holdkammerat Spellmann hvordan forholdende er i Tyrkiet.

                          Comment


                            Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
                              Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
                              Ja
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
                                Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
                                Det ser jeg i hvert fald ingen perspektiver i. 32,5 år og så god er han sgu heller ikke. Han kan sikkert godt komme “hjem” og levere et par ok sæsoner i superligaen, men...

                                Comment

                                Working...
                                X