Jeg bliver overrasket, hvis ikke Tingager skriver med OB. Det er oplagt på nærmest alle parametre, medmindre han har en klar personlig præference om noget andet.
Jeg bliver overrasket, hvis ikke Tingager skriver med OB. Det er oplagt på nærmest alle parametre, medmindre han har en klar personlig præference om noget andet.
Bo på sjællænd? Tjene mere i BIF? Større kampe og bedre udstillingsvindue.
Bliver meget overrasket hvis han ikke trækker i blå/gult en af dagene
Tror også mest på BIF. De trænger klart mest til forstærkninger i forsvaret. Med AaB som dark horse. De mangler også.
I OB kan han meget sandsynligt se frem til at få en del tid på bænken.
Tror også mest på BIF. De trænger klart mest til forstærkninger i forsvaret. Med AaB som dark horse. De mangler også.
På bænken ville ham vel sikker ikke sidde. Det ville blive en bagkæde Leeuwin-Tverskov-Tingager.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jo meget sandsynligt. Tingagers boldomgang er dog ikke imponerende. Men ser ham på niveau med Ludwig og Lund.
Fint hvis han kommer på flerårig kontrakt, men det er ikke et must. Vil blive lige så glad for ham Fredericia drengen.
Jo meget sandsynligt. Tingagers boldomgang er dog ikke imponerende. Men ser ham på niveau med Ludwig og Lund.
Fint hvis han kommer på flerårig kontrakt, men det er ikke et must. Vil blive lige så glad for ham Fredericia drengen.
Og jeg ser ham lidt over generelt set. Men det er også mere på romantikken at jeg er lidt ramt. Troede han var blevet en OB dreng og bliver lidt “ramt” når en som ham vælger en anden klub der ikke er økonomisk og pt sportsligt bedre end os
Okay. Men han ER fra Holbæk. Han er født i Holbæk så vidt jeg ved (er selv fra Holbæk-området). Har spillet i Tuse og Holbæk, og har så haft en afstikker til BIF i nogle år som ungdomsspiller, inden han nappede 4 år mere i Holbæk...
"Brøndby-dreng" er måske lige at stramme den.
Skulle han rent faktisk holde med Brøndby, som jeg så nu kan læse i en af de andre tråde, ja, så passer beskrivelsen måske lidt bedre.
Comment