Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      syntes på ingen måde vi er i en situation hvor vi kan belønne dem med en startplads. Er vurderingen så derimod at de er de bedste er det jo en anden sag.
      Men Troels har bestemt fået et positivt problem. Diarra mener jeg dog bestemt bør udskiftes - nu vi har både jbl og ari til rådighed
      Selvom jeg direkte skrev ordet "belønne" mener jeg ikke belønne som "tak for flot spil i søndags, nu får du lige en gratis kamp på fredag" Mener at de begge præsterede på samme niveau som Ari og Spelmann gennemsnitlig har gjort, dog med den forskel at hvad Spelmann og Ari har i ekstra aggressivitet havde Azer og Schoop ekstra i pasningsspillet.
      For vi kan vel være enige om at FCK-kampen, EfB-kampen og VFF-kampen (formoder også Vff kampen, men havde desværre ikke mulighed for at se den) ikke var gode nok. Hvert fald ikke resultatmæssigt og mener at vi mangler noget mere pasningsstærkt på midten, hvor jeg mener at Ari og Spelmann mangler en del.
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #33
        Men helt enig i forhold til Diarra. Han er efter min mening nr. 3 i køen til venstre Back og nummer 2 til højre back.
        Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Men helt enig i forhold til Diarra. Han er efter min mening nr. 3 i køen til venstre Back og nummer 2 til højre back.
          Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
          Sådan set enig i han "skylder" et par kasser..eller 3!! Har måske bare svært ved at se hvem der skal erstatte ham på toppen?...er mere til at give ham tilliden og opmuntre ham til at blive ved, og så håbe på der går hul på bylden
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
            Se, der er jeg helt uenig. Vi har ikke andre angribere der kommer frem til så mange gode afslutningsmuligheder, i hvert fald ikke før Kadrii er tilbage fuldt ud, og derfor skal Mos naturligvis spilles. Havde han dovnet den hele kampen, og blot set på, ville det være noget andet. Men han prøvede at score en masse mål, og manglede blot den skarphed der kommer af at spille fast... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #36
              Nu scorede Mos jo også mod VFF, godt nok "bare" ved at stå på det rigtige sted. Men det skal en angriber jo også. Jeg kunne godt fristes af denne opstilling.
              Toppel
              Ruud Høegh Kasper JBL
              Falk Ari Azer/schoop Emil
              Mos skoubo

              Tror som en anden skrev at det kan være sundt nok at smide enten Ari eller Spelmann på bænken. Ingen skal vide sig sikker på en plads og må vise til kamp at de skal spille!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg sætter mig da gerne på bænken under kamp, hvis det kun handler om at samle fyld til bænken ;-)
                det var bestemt ikke det jeg mente eller sagde... Jeg har været DD foretaler længe. Og har håbet at han kom igang. Og han er bestemt ikke fyld.
                Men han er åbentbart ikke meget bedre end de andre.. (Og nu kommer det) men nogen skal jo sidde på bænken når der er 18 i en trup ca og kun 11 kan være på banen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Selvom jeg direkte skrev ordet "belønne" mener jeg ikke belønne som "tak for flot spil i søndags, nu får du lige en gratis kamp på fredag" Mener at de begge præsterede på samme niveau som Ari og Spelmann gennemsnitlig har gjort, dog med den forskel at hvad Spelmann og Ari har i ekstra aggressivitet havde Azer og Schoop ekstra i pasningsspillet.
                  For vi kan vel være enige om at FCK-kampen, EfB-kampen og VFF-kampen (formoder også Vff kampen, men havde desværre ikke mulighed for at se den) ikke var gode nok. Hvert fald ikke resultatmæssigt og mener at vi mangler noget mere pasningsstærkt på midten, hvor jeg mener at Ari og Spelmann mangler en del.
                  godt så :)
                  nej spelmann og ari har ikke ligefrem været sprudlende i de foregående kampe...men det har resten af holdet jo sådan set heller ikke. Umiddelbart vil jeg tro der er mere brug for spelmann og ari mod sdjr da jeg vil forvente mere fight på midtbanen, og der skal vores "krigere" da være med. Men ja azer og schoop gjorde det godt i går og troels står bestemt tilbage med et luksusproblem.

                  din anden kommentar ang mos og at han skulle straffes for ikke at score.....enig i han skylder et par kasser efter i går, men det gør falk altså også. Og hvem vil du sætte ind i stedet? Kadrii - det åbentlyse valg er næppe klar til en startplads endnu. Bodul eller Jeppe - no way. Og falk - han er altså bare ikke angriber.

                  pt er vores bedste angreb skoubo og mos - og så forventer jeg da at se kadrii på banen den sidste halve time eller deromkring

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Sådan set enig i han "skylder" et par kasser..eller 3!! Har måske bare svært ved at se hvem der skal erstatte ham på toppen?...er mere til at give ham tilliden og opmuntre ham til at blive ved, og så håbe på der går hul på bylden
                    det skal ikke være Bodul der afløser ham

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Se, der er jeg helt uenig. Vi har ikke andre angribere der kommer frem til så mange gode afslutningsmuligheder, i hvert fald ikke før Kadrii er tilbage fuldt ud, og derfor skal Mos naturligvis spilles. Havde han dovnet den hele kampen, og blot set på, ville det være noget andet. Men han prøvede at score en masse mål, og manglede blot den skarphed der kommer af at spille fast... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Helt enig her.. Helt helt enig

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Se, der er jeg helt uenig. Vi har ikke andre angribere der kommer frem til så mange gode afslutningsmuligheder, i hvert fald ikke før Kadrii er tilbage fuldt ud, og derfor skal Mos naturligvis spilles. Havde han dovnet den hele kampen, og blot set på, ville det være noget andet. Men han prøvede at score en masse mål, og manglede blot den skarphed der kommer af at spille fast... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        jeg trykker på enig-knappen også, han kommer dog frem til afslutninger og får også eksekveret konsekvent, men desværre upræcist i søndags, self. skal han starte på fredag og så hit jeg vusker lavede han 3 for ikke så længe siden mod Ha'erslev
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Men helt enig i forhold til Diarra. Han er efter min mening nr. 3 i køen til venstre Back og nummer 2 til højre back.
                          Derudover mener jeg at Mos skal "straffes" for en ringe kamp igår. Ved godt at han selv er med til at bringe sig i gode afslutningspositioner, men synes virkelig at det er ringe at han brænde de kæmpechancer han fik igår, og der kunne meget vel have kostet os 2 point, hvis havde været så uheldige som vi har været i nogle af de andre kampe.
                          Det giver da ikke meget mening, at nu hvor han endelig er ved at finde ind i et samspil med sine holdkammerater, tager de rigtige løb, og med bare en smule mere skarphed kunne have scoret to i Brøndby, så vil du bænke ham? Til fordel for hvem? Jeppe? Darko?

                          Det er da den sikre måde at smadre hans selvtillid på...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Puha... jeg sidder med en bange anelse før denne kamp :-/ det virker på mig som om der er problemer med at sætte sig op til en ordentlig fight, når vi møder de "små" hold. Jeg håber virkeligt, at de 11, der starter, går ind og dør med støvlerne på.

                            SøNDerJyDske spiller for tiden deres sædvanlig forårsoverlevelsesbold, og det betyder MEGET direkte spil. Jeg synes at mindes, at vi i denne sæson (for ikke at sige de sidste par sæsoner) har været utroligt sårbare over for kontrahold, der går udnytter ubalance i omstillingsfasen. Hvis jeg kunne vælge, så ville jeg spille med en decideret defmidt, i min opstilling ville jeg derfor ofre en angriber:

                            ----------Toppel
                            Ruud-AMC-Larsen-Diarra (har AMC karantæne)
                            ------------Ari
                            -----Spellman-Falk
                            Larsen--------------Kadrii (hvis Kadrii ikke kan spille, så kunne Barrett spille kant, eller Azer på midten og Falk på en af kanterne)
                            ----------Escubu

                            Comment


                              #44
                              Mange muligheder.

                              Toppel
                              Ruud Høegh Larsen Skula

                              Falk Azer Schoop Emil

                              Spelmann

                              Mos

                              Ved godt Skoubo er den nye "sort", men jeg ville nu fjerne ham og Diarra til fordel for Ari og Spel. Mos skal med fordi han er den eneste vi har, der med garanti kommer til at stå det rigtige sted i feltet en del gange. Spelmann højt oppe vil være med til at stresse Sønderjyske ihjel. De var faktisk spillet ud på røv og albuer den første halve time af Aab. Tror ikke jeg kan nævne større tyveri i sæsonen end den sejr til Sønderjyske.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Mange muligheder.

                                Toppel
                                Ruud Høegh Larsen Skula

                                Falk Azer Schoop Emil

                                Spelmann

                                Mos

                                Ved godt Skoubo er den nye "sort", men jeg ville nu fjerne ham og Diarra til fordel for Ari og Spel. Mos skal med fordi han er den eneste vi har, der med garanti kommer til at stå det rigtige sted i feltet en del gange. Spelmann højt oppe vil være med til at stresse Sønderjyske ihjel. De var faktisk spillet ud på røv og albuer den første halve time af Aab. Tror ikke jeg kan nævne større tyveri i sæsonen end den sejr til Sønderjyske.
                                Den opstilling kunne jeg sagtens acceptere...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X