Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB- SDJ
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægBliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...
Toppel
Ruud AMC Larsen Barrett
Falk Acer Spellmann Emil
Mos Skoubo
Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....
Mvh
MaxHH
Comment
-
Brøndby-kampen havde jeg på forhånd gerne solgt for 1 point. Jeg havde ingen forventninger overhovedet til at vi kunne vinde derovre - selv da vi sad med 20 min tilbage og en føring på 2-0 var jeg ikke sikker på, at den holdt hjem. Dejligt at blive positivt overrasket, når det omhandler OB.
SønderjyskE hjemme - "ja, ja - dem nakker vi da nemt", kunne man være tilbøjelig til at tænke. SE er bare sådan et "mærkeligt" hold. Når de står med ryggen mod muren (hvilket de da i hvert fald virkelig gør lige nu), så er de nærmest bedst. Hvis der er noget de kan dernede, så er det at fighte røven ud af bukserne og mere til. På en god OB-dag og på papiret, så er det et hold vi ganske "nemt" burde vinde over. Men i den her sæson er der sgu ikke noget, der er til at regne med i superligaen. Jeg forudser en rigtig svær kamp på fredag, men med et positivt midtbaneproblem - gårsdagens midtbanekonstellation gjorde det virkelig godt, og langt, langt over min forventning.
Comment
-
Sejren over Bundby var super. Spillerne kæmpede bravt i hele kampen og spillet var i lange perioder fint. Man kan som OB fan altid bruge en sejr over Bundby, men hvis det for alvor skal batte noget skal vi også slå SønderjyskE. Det kræver at vi ligger et højt pres i hele kampen, og kæmper lige så forbilledligt som igår. Der skal virkelig bruges energi og kræfter.
Toppel
ER. DH. KL. JB
RF. JS. AS. EL
MOS. MS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægEr han dursan ikke kommet over sin skade, spiller han ikke hver uge på reserveholdet. ? utroligt han ikke får chancen så
man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægBliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...
Toppel
Ruud AMC Larsen Barrett
Falk Acer Spellmann Emil
Mos Skoubo
Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....
Mvh
MaxHH
Comment
-
Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
Toppel
Ruud Høegh K.Larsen Ari
Spelmann Azer Schoop Emil
Falk Skoubo
Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægJeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
Toppel
Ruud Høegh K.Larsen Ari
Falk Skoubo
Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
men hvis man sætter Spelmann på bænken en enkelt gang ville det ikke genere mig. Han har ikke været flyvende i foråret og han skal vide at hans plads ikke er sikker..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan skulle være klar jo.. Men kontrakten er måske bygget op sådan at man giver et lille grundbeløb til hans franske klub plus X antal kroner pr spillet 1. Holds kamp..
man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutterDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægJeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
Toppel
Ruud Høegh K.Larsen Ari
Falk Skoubo
Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
Men Troels har bestemt fået et positivt problem. Diarra mener jeg dog bestemt bør udskiftes - nu vi har både jbl og ari til rådighed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen skal jo sidde på bænken
Comment
Comment