Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Og så skal vi snart til at se Dusan for alvor. Han må også få en god halv time.
    det kunne være lidt lækkert at få ham bragt i spil, men des mere tid der går jo mere tror jeg han er fortid til sommer
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

      Toppel
      Ruud AMC Larsen Barrett

      Falk Acer Spellmann Emil

      Mos Skoubo

      Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....



      Mvh

      MaxHH
      Jeg har samme tanke, skal det være "never change a winning team" - der var jo i hvert fald ingen der spillede sig af :-) Du vælger så at tage Spellman tilbage men ikke Ari?? Hvad med Ari på backen - eller giver Barrett mere fart fremad - hvad med en CM Azer/Ari - kunne det være noget osv.....

      Comment


        #18
        Brøndby-kampen havde jeg på forhånd gerne solgt for 1 point. Jeg havde ingen forventninger overhovedet til at vi kunne vinde derovre - selv da vi sad med 20 min tilbage og en føring på 2-0 var jeg ikke sikker på, at den holdt hjem. Dejligt at blive positivt overrasket, når det omhandler OB.

        SønderjyskE hjemme - "ja, ja - dem nakker vi da nemt", kunne man være tilbøjelig til at tænke. SE er bare sådan et "mærkeligt" hold. Når de står med ryggen mod muren (hvilket de da i hvert fald virkelig gør lige nu), så er de nærmest bedst. Hvis der er noget de kan dernede, så er det at fighte røven ud af bukserne og mere til. På en god OB-dag og på papiret, så er det et hold vi ganske "nemt" burde vinde over. Men i den her sæson er der sgu ikke noget, der er til at regne med i superligaen. Jeg forudser en rigtig svær kamp på fredag, men med et positivt midtbaneproblem - gårsdagens midtbanekonstellation gjorde det virkelig godt, og langt, langt over min forventning.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #19
          Er han dursan ikke kommet over sin skade, spiller han ikke hver uge på reserveholdet. ? utroligt han ikke får chancen så

          Comment


            #20
            Sejren over Bundby var super. Spillerne kæmpede bravt i hele kampen og spillet var i lange perioder fint. Man kan som OB fan altid bruge en sejr over Bundby, men hvis det for alvor skal batte noget skal vi også slå SønderjyskE. Det kræver at vi ligger et højt pres i hele kampen, og kæmper lige så forbilledligt som igår. Der skal virkelig bruges energi og kræfter.

            Toppel
            ER. DH. KL. JB

            RF. JS. AS. EL

            MOS. MS

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Er han dursan ikke kommet over sin skade, spiller han ikke hver uge på reserveholdet. ? utroligt han ikke får chancen så
              Han skulle være klar jo.. Men kontrakten er måske bygget op sådan at man giver et lille grundbeløb til hans franske klub plus X antal kroner pr spillet 1. Holds kamp..
              man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
              Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutter

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Bliver sgu spændende at se hvordan Troels ryster posen... for jeg synes ikke der var nogen der spillede sig af i dag, og vi har Spellmann, Ari og Kadrii, der må kaldes sikre startere hvis de er fitte og karantænefri...

                Toppel
                Ruud AMC Larsen Barrett

                Falk Acer Spellmann Emil

                Mos Skoubo

                Og hvis Kadrii er klar til at være starter, bytter han bare med Mos....

                Mvh

                MaxHH
                amc har højst sandsynlig karantæne

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                  amc har højst sandsynlig karantæne
                  Han er trods alt nem at erstatte, med en bedre fodboldspiller (men ikke nødvendigvis bedre forsvarsspiller) til pladsen siddende på bænken...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Han er trods alt nem at erstatte, med en bedre fodboldspiller (men ikke nødvendigvis bedre forsvarsspiller) til pladsen siddende på bænken...

                    Mvh

                    MaxHH
                    enig

                    Comment


                      #25
                      Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
                      Toppel
                      Ruud Høegh K.Larsen Ari

                      Spelmann Azer Schoop Emil

                      Falk Skoubo

                      Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
                        Toppel
                        Ruud Høegh K.Larsen Ari

                        Spelmann Azer Schoop Emil

                        Falk Skoubo

                        Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
                        JC beholdt heller ikke pladsen da han fik et par kampe. Fodbold er sjældent fair..
                        men hvis man sætter Spelmann på bænken en enkelt gang ville det ikke genere mig. Han har ikke været flyvende i foråret og han skal vide at hans plads ikke er sikker..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han skulle være klar jo.. Men kontrakten er måske bygget op sådan at man giver et lille grundbeløb til hans franske klub plus X antal kroner pr spillet 1. Holds kamp..
                          man er nok enige om at han skal videre i systemet og så er der ingen grund til at bruge ham da han ikke er væsentlig bedre end de andre.
                          Så hellere give JBL og Kadrii nogle flere minutter
                          Hmmm men så sidder han jo nærmest bare på bænken til pynt??!!.......giver altså ikke helt mening for mig, hvis det altså forholder sig sådan...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre i næste kamp mht opstilling. Men hælder måske til:
                            Toppel
                            Ruud Høegh K.Larsen Ari

                            Spelmann Azer Schoop Emil

                            Falk Skoubo

                            Synes det ville være fair at belønne de to drenge på midten for deres flotte kamp igår.
                            syntes på ingen måde vi er i en situation hvor vi kan belønne dem med en startplads. Er vurderingen så derimod at de er de bedste er det jo en anden sag.
                            Men Troels har bestemt fået et positivt problem. Diarra mener jeg dog bestemt bør udskiftes - nu vi har både jbl og ari til rådighed

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Hmmm men så sidder han jo nærmest bare på bænken til pynt??!!.......giver altså ikke helt mening for mig, hvis det altså forholder sig sådan...
                              Nogen skal jo sidde på bænken

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nogen skal jo sidde på bænken
                                Jeg sætter mig da gerne på bænken under kamp, hvis det kun handler om at samle fyld til bænken ;-)
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X