Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Håber Vacek får chancen... Hvis altså han snart er ved at nå kampformen

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
      Håber Vacek får chancen... Hvis altså han snart er ved at nå kampformen
      Ja- det ville være spændende med ham, men det skal så være fordi han er bedre end de andre på pladsen. Jeg tror dog ikke han står forest i køen endnu, hvis det det er Eskesen, JJT, Drachman, Greve, Kløve eller CN der hans konkurrenter til en startplads.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvis JJT skal spille er det enten Eskesen, Kløve der må vige pladsen.
        Thomasen går ikke direkte fra ingen spilletid til startopstillingen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Thomasen går ikke direkte fra ingen spilletid til startopstillingen.
          Det vil i hvert fald være usædvanligt hvis han gør, men vi kan vel alle se at han er/har været savnet i fht. offensiven og opsætningen af spillet. Han spillede vel også fuld tid i seneste reservekamp.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det vil i hvert fald være usædvanligt hvis han gør, men vi kan vel alle se at han er/har været savnet i fht. offensiven og opsætningen af spillet. Han spillede vel også fuld tid i seneste reservekamp.
            OB kan uden tvivl bruge ham, men han skal også være klar.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              OB kan uden tvivl bruge ham, men han skal også være klar.
              Jeps, og det er op til JM at tage den beslutning.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Truppen er uden Festersen, men med Mathias Jørgensen.

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ac-horsens/
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                  Håber Vacek får chancen... Hvis altså han snart er ved at nå kampformen
                  Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
                    Lugter umiddelbart af det sidste, og ville ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Alt ved ham skriger fejlkøb.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
                      Tror altså at han er frasorteret. Vi vidste det ville blive brutalt med fravalgte navne når alle var klar igen.
                      Syntes nu stadig han har set okay ud så er ikke så bekymret.
                      Men når man ikke har spillet kamp i 4-5 måneder og ikke har været del af en opstart skal man nok være et niveau over de andre for at udligne det. Og det er han nok ikke.

                      Jeg venter ihvertfald med at bedømme ham til foråret når han er faldet til og har været med i hele vintertræningen

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Lugter umiddelbart af det sidste, og ville ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Alt ved ham skriger fejlkøb.
                        Syntes jeg nu ikke at “alt” gør. Han er ude af den optimale form uden tvivl så vi har ikke set det “bedste” endnu som vi så med Thrane og Welbeck.

                        Men mon ikke der også bliver brug for ham i et tæt program med 4 kampe på 12 dage?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Syntes jeg nu ikke at “alt” gør. Han er ude af den optimale form uden tvivl så vi har ikke set det “bedste” endnu som vi så med Thrane og Welbeck.

                          Men mon ikke der også bliver brug for ham i et tæt program med 4 kampe på 12 dage?
                          Jo, det kan da være han kan få nogle minutter i pokalen. Med JJT tilbage tror jeg simpelthen bare, at der er alt for mange bedre og mere interessante løsninger tilstede til, at han nogensinde kommer til at spille en betragtelig rolle.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jo, det kan da være han kan få nogle minutter i pokalen. Med JJT tilbage tror jeg simpelthen bare, at der er alt for mange bedre og mere interessante løsninger tilstede til, at han nogensinde kommer til at spille en betragtelig rolle.
                            Bestemt muligt. Jeg er bare ikke klar til at give ham stemplet endnu

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Han er så ikke engang i truppen til i aften. Er han skadet, eller bare sorteret fra? Hvis det er sidstnævnte, er det vel lidt bekymrende?
                              Så det absolut sidste af træningen søndag, han er ikke skadet men deltog slet ikke i snakken til sidst og så er han langt fra holdet.
                              Desler, Lund, Mathias J og Festersen deltog heller ikke.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Så det absolut sidste af træningen søndag, han er ikke skadet men deltog slet ikke i snakken til sidst og så er han langt fra holdet.
                                Desler, Lund, Mathias J og Festersen deltog heller ikke.
                                Festersen er også sorteret fra, kan jeg se. De øvrige tre er dog med i truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X