Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg prøver så godt jeg kan på at glemme det....
    Det er også kommenteret på deres facebook side ...
    Last edited by Dinjo; 20-09-2018, 13:46.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
      Det er også kommenteret på deres facebook side kan jeg se! Specielt påfund...
      Jeg kan ikke se problemet, når det er i fanscenen før kampen. Fint at prøve noget nyt engang imellem. Jeg kan da sagtens se det sjove i at drikke nogle øl, mens man eventuelt vinder nogle sjove præmier. Jeg antager ikke at setuppet bliver som til banko i bankohallen med lutter ældre mennesker.

      Og hvis det bliver en succes, så kan de gøre det igen. Ellers kan de lade være. Det er jo ikke noget de indfører fast til hver hjemmekamp. Jeg forstår virkelig ikke harmen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Jeg kan ikke se problemet, når det er i fanscenen før kampen. Fint at prøve noget nyt engang imellem. Jeg kan da sagtens se det sjove i at drikke nogle øl, mens man eventuelt vinder nogle sjove præmier. Jeg antager ikke at setuppet bliver som til banko i bankohallen med lutter ældre mennesker.

        Og hvis det bliver en succes, så kan de gøre det igen. Ellers kan de lade være. Det er jo ikke noget de indfører fast til hver hjemmekamp. Jeg forstår virkelig ikke harmen.
        Fanscenen = Fanzonen

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Vi debatterer på baggrund af forventninger, ikke pres ... det er to forskellige størrelser.
          Ja ok, med den tilføjelse, giver dit udsagn en lille smule mere mening, men det ændrer ikke på, at det er presset som er den afgørende parameter. Hjulmand kan uden problemer melde FCN ud af top-6 imorgen, uden at nogen vil løfte et øjenbryn, det kan man ikke i OB. Så du kan ikke adskille forventning og pres, det hedder jo også forventningspresset. Og det er det generelle pres der på de forskellige klubber, og som udgøres af historie, interesse, kritik, medieopmærksomhed osv osv osv. og som gør, at der er helvedes til forskel at spille i Horsens, FCN, Vendsyssel og så OB, AGF, AAB og naturligvis BIF, FCM og FCK, uanset hvor de ligger i tabellen aktuelt, og uanset hvilken placering de umiddelbart spås.

          Comment


            #50
            I flg. FS er både Ryan og JJT klar igen. Ryan forventes at glide direkte ind på hb. JJT har været ude 3 ekstra uger p.gr.a. et brud i foden som er blevet overset.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              I flg. FS er både Ryan og JJT klar igen. Ryan forventes at glide direkte ind på hb. JJT har været ude 3 ekstra uger p.gr.a. et brud i foden som er blevet overset.
              Det lyder sgu godt. Bliver spændende at se om JJ tager Kløves plads i start 11

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det lyder sgu godt. Bliver spændende at se om JJ tager Kløves plads i start 11
                Onde tunger vil påstå at Kløve ikke har spillet JJT af holdet i hans skadeperiode, meeeen mon dog ikke 6-7 ugers pause koster startpladsen for JJT.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Onde tunger vil påstå at Kløve ikke har spillet JJT af holdet i hans skadeperiode, meeeen mon dog ikke 6-7 ugers pause koster startpladsen for JJT.
                  Det gør den nok. Men JJ spillede vidst 90 min for reserverne så muligheden er der. Casper og Vacek er også en mulighed

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det gør den nok. Men JJ spillede vidst 90 min for reserverne så muligheden er der. Casper og Vacek er også en mulighed
                    Samme artikel nævner også at Drachman ikke har trænet fuldt med p.gr.a. småproblemer omkring lysken, men Drachman siger selv at det ikke forhindrer ham i at spille på mandag.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Samme artikel nævner også at Drachman ikke har trænet fuldt med p.gr.a. småproblemer omkring lysken, men Drachman siger selv at det ikke forhindrer ham i at spille på mandag.
                      Hvilket er endnu mere vigtigt. Vildt hvad betydning han allerede har fået for holdet på trods af det dårlige resultat i Efb

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvilket er endnu mere vigtigt. Vildt hvad betydning han allerede har fået for holdet på trods af det dårlige resultat i Efb
                        Ja, og Drachmann var jo netop den type vi havde skreget på længe.Og se hvor meget han løftede os efter flere års elendighed.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det gør den nok. Men JJ spillede vidst 90 min for reserverne så muligheden er der. Casper og Vacek er også en mulighed
                          Jeg ville elske at se jjt tilbage, da han er savnet i forhold til at finde de offensive løsninger. Hvis han stadig mangler lidt, så vil jeg gerne se Vacek, hvis han selvfølgelig er ved at være i form. Jeg har ikke selv set ham, men det lyder som om at han kan bringe noget spændende til vores midtbane de andre ikke kan, og der har bare været for lidt fra Kløve og Greve som den tredje mand på den midtbane. Jeg synes vi trænger til at prøve noget andet.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Ja ok, med den tilføjelse, giver dit udsagn en lille smule mere mening, men det ændrer ikke på, at det er presset som er den afgørende parameter. Hjulmand kan uden problemer melde FCN ud af top-6 imorgen, uden at nogen vil løfte et øjenbryn, det kan man ikke i OB. Så du kan ikke adskille forventning og pres, det hedder jo også forventningspresset. Og det er det generelle pres der på de forskellige klubber, og som udgøres af historie, interesse, kritik, medieopmærksomhed osv osv osv. og som gør, at der er helvedes til forskel at spille i Horsens, FCN, Vendsyssel og så OB, AGF, AAB og naturligvis BIF, FCM og FCK, uanset hvor de ligger i tabellen aktuelt, og uanset hvilken placering de umiddelbart spås.
                            Historisk er der helt sikkert mere pres på OB som klub, fra fans osv.
                            Det jeg opponerede imod er den nuværende situation, at FCN sagtens kunne tabe 4 kampe i streg, fordi forventningerne til dem er lavere, men det er bare forkert ... ganske simpelt.

                            Pt. har FCN et stærkere hold end OB og har over en årrække præsteret bedre, du finder ikke mange der har højere forventninger til OB end til FCN i den her sæson, eller ret mange der mener at OB har en stærkere trup ... og dem der mener det må som regel revurdere i løbet af sæsonen.

                            Historisk og sådan helt overordnet over tid er der slet ingen tvivl, p.g.a. OB`s størrelse og placering er der et større pres på klubben ... men pt. er det bare ikke realistisk at leve op til det.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg ville elske at se jjt tilbage, da han er savnet i forhold til at finde de offensive løsninger. Hvis han stadig mangler lidt, så vil jeg gerne se Vacek, hvis han selvfølgelig er ved at være i form. Jeg har ikke selv set ham, men det lyder som om at han kan bringe noget spændende til vores midtbane de andre ikke kan, og der har bare været for lidt fra Kløve og Greve som den tredje mand på den midtbane. Jeg synes vi trænger til at prøve noget andet.
                              Ja håber kombien Drachmann JJT, bliver en stor succes, Drachmann med fysiken fejden og hårdheden, det som JJT måske mangler lidt af.

                              Men hvis JJT ikke er 100 % venter jeg gerne lidt længere.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Ja håber kombien Drachmann JJT, bliver en stor succes, Drachmann med fysiken fejden og hårdheden, det som JJT måske mangler lidt af.

                                Men hvis JJT ikke er 100 % venter jeg gerne lidt længere.
                                Hvis JJT skal spille er det enten Eskesen, Kløve der må vige pladsen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X