Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Altså skal nogle herinde altid finde de negative ting frem. Der var for anden en pokal kamp. De har deres eget liv. Vi vandt. Stort endda. Flere spillere fik debut i den stribede trøje. Kadrii fik endelig comeback i den stribede trøje. Vær nu bare glade og nyd sejren og at vi er videre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Altså skal nogle herinde altid finde de negative ting frem. Der var for anden en pokal kamp. De har deres eget liv. Vi vandt. Stort endda. Flere spillere fik debut i den stribede trøje. Kadrii fik endelig comeback i den stribede trøje. Vær nu bare glade og nyd sejren og at vi er videre
      Tror nu at alle er glade?

      Men er det sådan at når vi vinder skal man nævne de positive ting og være glad? Når man taber skal man knytte sylten og støtte op omkring holdet i modgang?

      Dette er et debat forum og der skal være plads til både det positive og det negative. Når man analyserer kommer begge frem. Ellers er man vel bare en jubel optimist?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror nu at alle er glade?

        Men er det sådan at når vi vinder skal man nævne de positive ting og være glad? Når man taber skal man knytte sylten og støtte op omkring holdet i modgang?

        Dette er et debat forum og der skal være plads til både det positive og det negative. Når man analyserer kommer begge frem. Ellers er man vel bare en jubel optimist?
        Husk at det også gælder når vi taber..... Det kniber det tit med. Derfor virker dette forum mere negativt end det behøver at være. Vi har meget svært ved at glædes åbenlyst over en 4-0 sejr i pokalen eller i ligaen for den sags skyld dagen derpå.

        Det er lidt trist at vi har så svært ved at blive begejstrede. Vores fortabte søn scorer et kongemål i sin første kamp - den var gået ind mod alle hold i ligaen, så det har intet at gøre med at det var en 2. div målmans - han gør det i første kamp han er retur. Han laver endvidere assist. Hvorfor er vi ikke helt oppe og ringe over det dagen derpå? Det er vel det vildeste comeback i OBs nyere historie? Vi hungrer efter én, der kan smække den ind - det gør han - og vi er tavse her dagen derpå.

        Er det vitterligt kun, fordi vi har en så hård historik at kæmpe med? Vi tør ikke tro på noget godt om OB mere? Jeg håber i den grad, at vi kan finde begejstringen over det gode omkring OB (igen). Alle siger, at de ikke forlanger medaljer osv. Hvor meget skal der så til for at vi tør lade os begejstre bare en lille smule?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror nu at alle er glade?

          Men er det sådan at når vi vinder skal man nævne de positive ting og være glad? Når man taber skal man knytte sylten og støtte op omkring holdet i modgang?

          Dette er et debat forum og der skal være plads til både det positive og det negative. Når man analyserer kommer begge frem. Ellers er man vel bare en jubel optimist?

          Vi får en sejr. Endda i pokalen som har dit eget liv. Vi vinder sikkert over et 2 divisions hold. Flere spillere får debut osv. Ja spillet er ikke altid prangende. Men ligeså meget ABs fortjeneste da det jo er pokalen og alt kan ske. Så kan virkelig ikke se hvorfor folk prøver at finde det negative frem i sådan en kamp. Men ikke bare nøjes med at glæde os over vi er videre.

          Havde det været i ligaen vi med HIV og sving fx havde vundet 1-0 og brændt utallige chancer. Kunne jeg sagtens forstå folk herinde hive de negative ting frem. Og diskutere dem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Altså skal nogle herinde altid finde de negative ting frem. Der var for anden en pokal kamp. De har deres eget liv. Vi vandt. Stort endda. Flere spillere fik debut i den stribede trøje. Kadrii fik endelig comeback i den stribede trøje. Vær nu bare glade og nyd sejren og at vi er videre
            Suk...

            Det er altså muligt at være glad og kritisk/realistisk på én og samme tid.

            Jeg er på alle mulige måder glad for både sejr og udtryk, både igår og de sidste 4 kampe, men når én ikke kan forstå at en træner mener AB som mininum rent spillemæssigt var på niveau med OB i 1. Halvleg, så er det altså efter min mening tumpet at bare lade som om 4-0 sejren var lutter lagkage. Det var det ikke.

            Det betyder ikke, at jeg ikke går rundt med et stort smil, og også gjorde det i går aftes, så prøv selv at tage en lille slapper og fortsæt med at være glad.

            Jeg er i hvert fald glad. Jeg er tilfreds med de åbenlyse fremskridt i holdånd, fight og i går effektivitet.

            Jeg er i det hele taget mere fortrøstningsfuld end meget længe, så jeg kan virkelig ikke se, hvorfor du og andre skulle være utilfredse med at der også kommer en realistisk analyse ind i tingene.

            Selv vindere ved, at der altid er plads til forbedringer. Det er sådan vindere bliver til vindere, så vi næste gang også smadrer Esbjerg.

            Begejstring er individuel.

            Så du hverken kan eller skal forvente at alle folk kommer til at lægge samme iver ind i begejstringen som du selv gør.

            Afhængig af modstander, belært at OB sjældent følger sejre op med endnu en sejr.

            Jeg har dog grund til at tro, at vi godt kan følge op med en sejr i Esbjerg. Det har Bashkims tordenstøvle, Drachmanns autoritet, backernes dynamik og den nye bredde så rigeligt sørget for.

            Men come on, du kan ikke forvente alle har samme forhold til sejren, som du har.

            Vi er stadig næst sidst, og har kun vundet over Vejle og AB. Lad os lige vinde nogle flere kampe, så skal folk nok lade begejstringen blomstre.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Husk at det også gælder når vi taber..... Det kniber det tit med. Derfor virker dette forum mere negativt end det behøver at være. Vi har meget svært ved at glædes åbenlyst over en 4-0 sejr i pokalen eller i ligaen for den sags skyld dagen derpå.

              Det er lidt trist at vi har så svært ved at blive begejstrede. Vores fortabte søn scorer et kongemål i sin første kamp - den var gået ind mod alle hold i ligaen, så det har intet at gøre med at det var en 2. div målmans - han gør det i første kamp han er retur. Han laver endvidere assist. Hvorfor er vi ikke helt oppe og ringe over det dagen derpå? Det er vel det vildeste comeback i OBs nyere historie? Vi hungrer efter én, der kan smække den ind - det gør han - og vi er tavse her dagen derpå.

              Er det vitterligt kun, fordi vi har en så hård historik at kæmpe med? Vi tør ikke tro på noget godt om OB mere? Jeg håber i den grad, at vi kan finde begejstringen over det gode omkring OB (igen). Alle siger, at de ikke forlanger medaljer osv. Hvor meget skal der så til for at vi tør lade os begejstre bare en lille smule?
              Du besvarer sådan set dig selv i dit indlæg.

              Ja, det er vitterligt p.g.a historikken. Og det faktum at begejstring er individuel.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Du besvarer sådan set dig selv i dit indlæg.

                Ja, det er vitterligt p.g.a historikken. Og det faktum at begejstring er individuel.

                MvH ChrisOB
                Den er individuel - men det er også i orden at træde uden for sig selv, tage et godt kig og arbejde med sig selv, hvis man godt kunne tænke sig nogle forandringer. Måske har man låst sig selv fast i en negativ spiral. Måske elsker man - som en rigtig "Stürmer und Dränger" følelsen for følelsens skyld. Så kunne det være, at man skulle kigge op i stedet for ned? Noget at glædes over i stedet for noget at vredes over?

                Comment


                  Der SKAL bare være drama herinde.

                  Først er folk for negative. Når de så ikke er negative efter en kamp, ja så er det sgu også galt at de ikke er positive på den rigtige måde.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Den er individuel - men det er også i orden at træde uden for sig selv, tage et godt kig og arbejde med sig selv, hvis man godt kunne tænke sig nogle forandringer. Måske har man låst sig selv fast i en negativ spiral. Måske elsker man - som en rigtig "Stürmer und Dränger" følelsen for følelsens skyld. Så kunne det være, at man skulle kigge op i stedet for ned? Noget at glædes over i stedet for noget at vredes over?
                    Nu bliver du for lomme-psykologisk, det er ikke op til dig at bestemme om folk skal "arbejde med sig selv" og hvornår folk har lyst til at se op.

                    Du virker som om du tror, at alle der ikke er lige så glad for den sejr, som du er, på din måde, de ikke har glæde i deres liv eller kan blive glade. Du er nok ikke klar over det, men for mig er det virkelig at se ned på folk, der er anderledes indrettet end dig selv, og det endda efter du erkender at begejstring er individuel.

                    Mennesker er forskellige og reagerer på forskellige måder. Lær at acceptere det i stedet for at lege psykolog for mennesker, du overhovedet ikke kender.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Sejren igår var pissefed, måske var det på en billig baggrund men nøj Bash’s mål var konge....og vi fik luftet nogle af the Young guns og de klarede det fint....og ikke mindst var man fri for at høre nogen være “forbandet” efter kampen.....jeg er glad
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Sejren igår var pissefed, måske var det på en billig baggrund men nøj Bash’s mål var konge....og vi fik luftet nogle af the Young guns og de klarede det fint....og ikke mindst var man fri for at høre nogen være “forbandet” efter kampen.....jeg er glad
                        Det er jeg sgu også!

                        Hvilket jeg også gav udtryk for igår.

                        :-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Dejlig sejr på Gladsaxe Stadion i går aftes. Tilpas krydret med retarderede tilråb og sange, ligesom det sig hør og bør på sådan en pokalaften.

                          I øvrigt skandale at løbe tør for pølser i hvad, starten af 2. halvleg!? Til gengæld et skulderklap til Akademikerne for at sætte et fadølsanlæg op nede ved banden, så man kunne købe øl uden at stå i kø nede i den livsglædedræbende "entré".
                          Elsker de her kampe, og retarderede tilråb findes altid sin vej til de her kampe. Prisen tager ham fyren som havde sin gravide kæreste / veninde med, og lige pludselig brød ud i gentagne tilråb “KUSSE, FISSE! FØD DET BARN!” Mens han stod og råbte hende ned i hovedet. 😂 Hun virkede ikke særlig imponeret.

                          Julius Eskesens nummerleg var nu ret sjov. Den blev ved længe 😂

                          Jeg var så skuffet over, at jeg ikke fik en stadionplatte! Hvem fanden løber tør for varme pøller i en halvleg? Det kan de sgu ikke være bekendt.

                          Comment


                            Nogen der så hele kampen der kan komme med et par ord om Yao og Kamil? - jeg havde ikke mulighed for at se kampen i ordentlig kvalitet i går

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Nogen der så hele kampen der kan komme med et par ord om Yao og Kamil? - jeg havde ikke mulighed for at se kampen i ordentlig kvalitet i går
                              Vacek var forholdsvis anonym i hvert fald i 1. Halvleg. Som 2. Halvleg skred frem så virkede han boldsikker og dirigerende. Jeg synes at der ligger noget fornuftigt at hente, når han kommer op i kampform. Nogen assist og målkonge bliver han næppe. Men som rutineret alternativ ligner han en god løsning på længere sigt. Selvfølgelig er det svært at sige når modstanderen var så underlegen.

                              Yao havde faktisk et par rigtigt gode indlæg i sit arsenal- bl.a ét som Greve kunne ha scoret på, hvis ikke målmanden havde reddet flot. Om end det er svært at spå om, så viste det da, at han er hurtig og har et godt venstre ben. Han havde en tackling som ikke så for godt ud, han var lidt heldig med kun at få gult på den, hvis du spørger mig.

                              Indlæggene var gode. Specielt det til Greve.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Prisen for dummeste tilråb går nu til ham der chantede efter Jesper Hansen 😂

                                Comment

                                Working...
                                X