Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AB var bedre end os i første halvleg påstår deres træner. Det kan man da kalde virkligheds fornægtelse.

    Comment


      Rigtig gode
      Kadrii
      Drachmann
      Ryan

      Gode
      Ramon
      Tverskov
      Vacek
      Helenius
      Oliver
      Greve

      På det jævne
      Lund
      JBL

      Yao viste at han kunne være med offensivt mens det ikke så særlig godt ud defensivt.
      Frøkjær gjorde det fint. Kan få en stor karriere i OB hvis han fortsætter sin udvikling. Rigtig god på bolden
      Fester gjorde som Fester altid gør. Løber og kæmper. Tæt på at score også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        AB var bedre end os i første halvleg påstår deres træner. Det kan man da kalde virkligheds fornægtelse.
        Han var tåbelig at høre på. De var bedre på bolden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          AB var bedre end os i første halvleg påstår deres træner. Det kan man da kalde virkligheds fornægtelse.
          Det synes jeg faktisk ikke helt det er. Bortset fra de 3 mål spillede vi faktisk ikke godt med den bold.

          Så kan du også beskylde mig for at fornægte virkeligheden. Jeg synes ikke, bortset fra effektiviteten, at der var så stor forskel på de to hold i 1. Halvleg.

          Jeg synes vi var dårlige men scorede 3 mål.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Rigtig gode
            Kadrii
            Drachmann
            Ryan

            Gode
            Ramon
            Tverskov
            Vacek
            Helenius
            Oliver
            Greve

            På det jævne
            Lund
            JBL

            Yao viste at han kunne være med offensivt mens det ikke så særlig godt ud defensivt.
            Frøkjær gjorde det fint. Kan få en stor karriere i OB hvis han fortsætter sin udvikling. Rigtig god på bolden
            Fester gjorde som Fester altid gør. Løber og kæmper. Tæt på at score også
            Enig i alt her.

            Set fra stadion lignede Ryan ikke en, der var skadet og han var i åbenlyst godt humør lige bagefter kampen hvor han stod med nogle venner eller noget familie.

            Comment


              Var desværre forhindret i at se se kampen, så kan ikke sige noget om spillet, men lækkert med en sejr, og så en sten sikker en af slagsen. Kanon debut af Kadrii. Og 2 kasser af Helenius. Minder meget om da vi klaskede Vejle 4-0, og Jønne scorede 2 kasser.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Enig i alt her.

                Set fra stadion lignede Ryan ikke en, der var skadet og han var i åbenlyst godt humør lige bagefter kampen hvor han stod med nogle venner eller noget familie.
                Ahhhhh det var godt at høre. Men han må have mærket lidt siden han udgår. Vi håber han er klar om 8 dage. Klart den bedste back siden Ruud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Var desværre forhindret i at se se kampen, så kan ikke sige noget om spillet, men lækkert med en sejr, og så en sten sikker en af slagsen. Kanon debut af Kadrii. Og 2 kasser af Helenius. Minder meget om da vi klaskede Vejle 4-0, og Jønne scorede 2 kasser.
                  Mange der gjorde sig til. Jeg ville ligge søvnløs hvis jeg skulle vælge en start 11 med alle disse muligheder.
                  Specielt når Casper og JJ bliver klar. Tror dog umiddelbart godt at Casper kan blive klemt lidt da Vacek lignede en der kunne blive god for os med noget mere kamptræning

                  Comment


                    JM roser moden indsats

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/cheftr...moden-indsats/

                    JM nævner også at Vacek er langt fra topform. Gode nyheder når han faktisk spiller en udemærket kamp alligevel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Det er sådan her man spiller pokalkampe mod lavere rangerende hold. Fuldstændig anderledes end i Kent-dagene, hvor man havde fornemmelsen af at alt kan gå galt.

                      Vores hold har oppet sit bundniveau gevaldigt med de nye folk.

                      Rammet vi en positiv åre med flere spillere samtidig kan det blive helt godt.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det synes jeg faktisk ikke helt det er. Bortset fra de 3 mål spillede vi faktisk ikke godt med den bold.

                        Så kan du også beskylde mig for at fornægte virkeligheden. Jeg synes ikke, bortset fra effektiviteten, at der var så stor forskel på de to hold i 1. Halvleg.

                        Jeg synes vi var dårlige men scorede 3 mål.

                        MvH ChrisOB
                        Jeg synes resultatet skygger for en dårlig indsats på bolden. Vi har store problemer med at spille igennem et dårligt AB hold. De tre mål i første halvleg er på omstillinger, og målet i anden halvleg er en erobring udenfor AB felt.

                        Vi mangler fart i det etablerede spil og vi mangler boldfasthed.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                          Jeg synes resultatet skygger for en dårlig indsats på bolden. Vi har store problemer med at spille igennem et dårligt AB hold. De tre mål i første halvleg er på omstillinger, og målet i anden halvleg er en erobring udenfor AB felt.

                          Vi mangler fart i det etablerede spil og vi mangler boldfasthed.
                          Kommentatorerne nævnte at banen var både tør og langhåret. Det vil alt andet lige give nogle problemer i opspillet, og jeg er egentlig ikke så overrasket over det blev en forhindring. Vi så det samme for FCK, da de var på besøg i Odense.

                          Comment


                            Dejlig sejr på Gladsaxe Stadion i går aftes. Tilpas krydret med retarderede tilråb og sange, ligesom det sig hør og bør på sådan en pokalaften.

                            Kadriis indsats taler vist for sig. Oliver stod en fin kamp uden de helt store prøvelser, bortset fra den ene fodparade. Drachmann var ganske enkelt klasse begge veje. Greve forsøger og forsøger - han har jo et glimrende drev med bolden og fin teknik, men det udmønter sig desværre i alt for lidt og han mangler fart. Det er ærgerligt, for jeg er sgu ret vild med hans kvaliteter. Tverskov en solid general i forsvaret. Jeg fik grå hår da folk begyndte at nævne at han skulle afskibes, dengang den stod på KEP/Tingager i centerforsvaret. Ramon ligeledes solid. Til gengæld er jeg så ikke lige så imponeret over Vacek som flere herinde tilsyneladende har været. Altså, han var da fin, men ikke just nogen iøjnefaldende præstation mod et middelmådigt 2. divisionshold. Og ja, han skal da naturligvis spilles i form, men i går var han altså temmelig anonym.

                            I øvrigt skandale at løbe tør for pølser i hvad, starten af 2. halvleg!? Til gengæld et skulderklap til Akademikerne for at sætte et fadølsanlæg op nede ved banden, så man kunne købe øl uden at stå i kø nede i den livsglædedræbende "entré".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                              Kommentatorerne nævnte at banen var både tør og langhåret. Det vil alt andet lige give nogle problemer i opspillet, og jeg er egentlig ikke så overrasket over det blev en forhindring. Vi så det samme for FCK, da de var på besøg i Odense.
                              På selv de mest snorlige og vandede baner i DK har flere af de spillere, der var på banen igår haft problemer med at ramme hinanden.

                              Greve var f.eks som Greve stort set er på alle typer baner: Fremragende vendinger, dynamisk og god til at placere sig- men når der skal afsluttes eller afleveres så en farlig situation bliver til en farlig målchance, så ender det som regel med en afslutning lige på målmanden eller en aflevering 5 meter for lang med dårlig timing, selv om man er 3 mod 2, som det skete et par gange igår.

                              Det er ikke banens skyld at en bold bliver slået alt for langt, alt for hårdt og i gennemsnit et par meter for upræcist. En tør langhåret bane gør stort set kun boldcirkulation langsommere.

                              Min pointe er bare, at fejlmarginen fremad banen simpelthen var alt for høj i 1. Halvleg, og at de 3 mål ret basalt var det eneste gode, vi lavede. Og det blev alt sammen skabt af én mand.

                              Det var en moden indsats, som JM sagde, hvor vi på de afgørende parametre over 90 minutter var klart bedre end AB, som vi bør være, når der er to rækkers forskel.

                              Det var en god dag på kontoret for nogle af de elementer, som vi har været utroligt dårlige til: Effektiviteten og få klargjort en niveauforskel overfor mindre hold.

                              Men vi har stadig problemer med at ramme hinanden. Og det kan blive tydeligere, når vi igen møder bedre modstandere end AB.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...cheftraeneren/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X