Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så vidt jeg husker var der også pænt besøgt for 10 år siden.
    Men det kommer til at tage lidt tid at acceptere de evt. nye tider. Flere brugere holder sig jo nærmest væk fra forum efter en sejr - men er på med 30-40 indlæg efter et nederlag.

    Comment


      #47
      Vi fik en dårlig start, men vi kom da godt efter det! Effektiviteten er skruet gevaldigt op i dag👍

      Comment


        #48
        Synes det ser lovende ud med Helenius og Kadrii i front. Umiddelbart et godt match, dog på et billigt grundlag.
        Helenius bliver aldrig den der fuldblods 9'er, der brager igennem forsvarsspillere og sætter ild i resten af holdet. Men han gør altså mange ting rigtigt, og har nogle forcer i opspillet, som ingen af vores andre angribere har. Når vi ikke kan spille bolden op nede bagfra, så er Helenius god til at finde ud i de områder, hvor forsvaret ved han søger hen. Det giver os en mulighed for at spille over et pres uden at miste bolden.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Men det kommer til at tage lidt tid at acceptere de evt. nye tider. Flere brugere holder sig jo nærmest væk fra forum efter en sejr - men er på med 30-40 indlæg efter et nederlag.
          Hvad kommer til at tage tid at acceptere? At vi vinder? Det tror jeg meget nemt folk kan acceptere.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
            Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
            Det er tydeligt at Vacek mangler kamp træning og lidt i relationerne. Men syntes virkelig man kan se at han rummer noget kvalitet.
            Jeg tror han kan blive en profil i OB. God på bolden og deltager i spillet. Bestemt ikke en 6’er. Nok mere en 18`er som Tonny H siger meget

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Muligt. Men det er bare facts
              Er det facts, at der er flere folk på OBs forum, når vi er et bundhold fremfor når vi er et tophold, eller hvad er det du påstår?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Er det facts, at der er flere folk på OBs forum, når vi er et bundhold fremfor når vi er et tophold, eller hvad er det du påstår?
                Jeg siger bare at der er mere aktivitet på forum efter et nederlag end når vi har vundet. Mange flere posts.. Dette er facts.
                Jeg påstår intet det med bundhold/tophold. Det konkluderer du selv

                Comment


                  #53
                  Præcis som en pokalkamp skal køres hjem mod en modstander, der løber og løber i bare iver og går iskolde til sidst. Rod, ja. Det er pokalens første runder. Bragende godt af Baskim, Ryan og Janus gør det også rigtig fint.

                  Comment


                    #54
                    Oliver C skal også nævnes. Har en god benparade tidligt i kampen, som kunne have sendt AB på 1-0 og sendt os ud i mørket.
                    Husker dertil to indgreb på høje indlæg/dødbolde, hvor han først gang godt nok taber bolden uden det bliver farligt. Et frispark kunne være dømt. Men stærkt at han efter det har et godt indgreb på et indirekte frispark, hvor han stiger op mellem venner og fjender og griber sikkert.
                    Virker derudover iskold på bolden, og kigger op efter muligheder i stedet for bare at tæske den op i blinde.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                      Oliver C skal også nævnes. Har en god benparade tidligt i kampen, som kunne have sendt AB på 1-0 og sendt os ud i mørket.
                      Husker dertil to indgreb på høje indlæg/dødbolde, hvor han først gang godt nok taber bolden uden det bliver farligt. Et frispark kunne være dømt. Men stærkt at han efter det har et godt indgreb på et indirekte frispark, hvor han stiger op mellem venner og fjender og griber sikkert.
                      Virker derudover iskold på bolden, og kigger op efter muligheder i stedet for bare at tæske den op i blinde.
                      Enig

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvad kommer til at tage tid at acceptere? At vi vinder? Det tror jeg meget nemt folk kan acceptere.
                        Det tror jeg faktisk ikke.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det tror jeg faktisk ikke.
                          Come on........ Seriøst?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Come on........ Seriøst?
                            Han troller, åbenlyst.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Er det facts, at der er flere folk på OBs forum, når vi er et bundhold fremfor når vi er et tophold, eller hvad er det du påstår?
                              Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er tydeligt at Vacek mangler kamp træning og lidt i relationerne. Men syntes virkelig man kan se at han rummer noget kvalitet.
                                Jeg tror han kan blive en profil i OB. God på bolden og deltager i spillet. Bestemt ikke en 6’er. Nok mere en 18`er som Tonny H siger meget
                                Det lyder godt. Tid at spille sig ind må ham gerne have. Fint at høre at ham har kvaliteten.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X