Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Barret er nomineret til månedens spiller sammen med ASO og Evander

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-ob-eller-fcn
    Han vinder den ikke, men fortjent nominering. Jeg har efterhånden meget min tvivl om, hvorvidt han stadig er i klubben til august.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Han vinder den ikke, men fortjent nominering. Jeg har efterhånden meget min tvivl om, hvorvidt han stadig er i klubben til august.
      Det tvivler jeg meget på han er. Specielt hvis han og OB gør en god figur i mesterskabsspillet. Håber bare at vi kan score en transfersum på 5+ mill

      Comment


        #18
        Hvis han fortsætter sin form i mesterskabsspillet, så er han helt sikkert ikke i OB efter sommerferien. Han er virkelig varm i øjeblikket, og med undtagelse af kampen i Parken (hvor han seriøst var ringe), har han haft et forrygende forår. Aggressiv, kommer til mange indlæg, målfarlig, laver assists.

        Vores problem er lidt, at vores nuværende backs passer spot on på vores 3-5-2-taktik, og vi skal virkelig være heldige, hvis vi kan finde erstatninger, der kan levere på samme niveau i samme system såfremt de begge bliver solgt, hvilket der desværre er en overhængende fare for.

        Comment


          #19
          Heldigvis er der ikke mangel på gode venstrebacks ������ masser af alternativer på det danske landshold f.eks. ..

          nogen gode i Skandinavien vi kan fiske efter? En ny Ruud tak ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Var Ruud ikke primært højreback ?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Var Ruud ikke primært højreback ?
              jo jo men det var mere som ung og en der var god og var her i lang tid .. desuden så er Ryan jo også rygtet væk .. men fair nok ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Fair nok... ikke for at være efter dig (du har altid være èn af de mest sagelige på forummet)

                Var bare bange for at alderen begyndte at sætte sig sine spor ved min hukommelse

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Heldigvis er der ikke mangel på gode venstrebacks ������ masser af alternativer på det danske landshold f.eks. ..

                  nogen gode i Skandinavien vi kan fiske efter? En ny Ruud tak ..
                  Vi har vel nok 2 af landets bedste backs i denne sæson. De bliver ikke lette at erstatte.

                  Comment


                    #24
                    Nogen der ved hvor galt det står fat?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Nogen der ved hvor galt det står fat?
                      OB plejer ikke at melde om skadeomfang på spillere pga de tolker reglerne som de gør. Hvilket jeg synes er ærgerligt.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        OB plejer ikke at melde om skadeomfang på spillere pga de tolker reglerne som de gør. Hvilket jeg synes er ærgerligt.
                        På Fyens.dk erfarer Niels A. i dag, at intet er brækket, og at Barrett skulle klare det med et par ugers pause.
                        Mvh

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          på fyens.dk erfarer niels a. I dag, at intet er brækket, og at barrett skulle klare det med et par ugers pause.
                          Mvh
                          fantastisk !!!!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            På Fyens.dk erfarer Niels A. i dag, at intet er brækket, og at Barrett skulle klare det med et par ugers pause.
                            Mvh
                            God nyhed. Så lad os håbe at "et par" bliver "to".
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              På Fyens.dk erfarer Niels A. i dag, at intet er brækket, og at Barrett skulle klare det med et par ugers pause.
                              Mvh
                              fantastisk gode nyheder især for Barrett...men så sandelig også for OB
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                fantastisk gode nyheder især for Barrett...men så sandelig også for OB
                                Ja, det ville godt nok være noget nær ubærligt, hvis han skulle sættes alvorligt tilbage netop nu, hvor potentialet for alvor udfolder sig.

                                Comment

                                Working...
                                X