Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    OB plejer ikke at melde om skadeomfang på spillere pga de tolker reglerne som de gør. Hvilket jeg synes er ærgerligt.
    På Fyens.dk erfarer Niels A. i dag, at intet er brækket, og at Barrett skulle klare det med et par ugers pause.
    Mvh

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Nogen der ved hvor galt det står fat?
    OB plejer ikke at melde om skadeomfang på spillere pga de tolker reglerne som de gør. Hvilket jeg synes er ærgerligt.

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Nogen der ved hvor galt det står fat?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Heldigvis er der ikke mangel på gode venstrebacks ������ masser af alternativer på det danske landshold f.eks. ..

    nogen gode i Skandinavien vi kan fiske efter? En ny Ruud tak ..
    Vi har vel nok 2 af landets bedste backs i denne sæson. De bliver ikke lette at erstatte.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Fair nok... ikke for at være efter dig (du har altid være èn af de mest sagelige på forummet)

    Var bare bange for at alderen begyndte at sætte sig sine spor ved min hukommelse

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Var Ruud ikke primært højreback ?
    jo jo men det var mere som ung og en der var god og var her i lang tid .. desuden så er Ryan jo også rygtet væk .. men fair nok ..

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Var Ruud ikke primært højreback ?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Heldigvis er der ikke mangel på gode venstrebacks ������ masser af alternativer på det danske landshold f.eks. ..

    nogen gode i Skandinavien vi kan fiske efter? En ny Ruud tak ..

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Hvis han fortsætter sin form i mesterskabsspillet, så er han helt sikkert ikke i OB efter sommerferien. Han er virkelig varm i øjeblikket, og med undtagelse af kampen i Parken (hvor han seriøst var ringe), har han haft et forrygende forår. Aggressiv, kommer til mange indlæg, målfarlig, laver assists.

    Vores problem er lidt, at vores nuværende backs passer spot on på vores 3-5-2-taktik, og vi skal virkelig være heldige, hvis vi kan finde erstatninger, der kan levere på samme niveau i samme system såfremt de begge bliver solgt, hvilket der desværre er en overhængende fare for.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Han vinder den ikke, men fortjent nominering. Jeg har efterhånden meget min tvivl om, hvorvidt han stadig er i klubben til august.
    Det tvivler jeg meget på han er. Specielt hvis han og OB gør en god figur i mesterskabsspillet. Håber bare at vi kan score en transfersum på 5+ mill

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Barret er nomineret til månedens spiller sammen med ASO og Evander

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-ob-eller-fcn
    Han vinder den ikke, men fortjent nominering. Jeg har efterhånden meget min tvivl om, hvorvidt han stadig er i klubben til august.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Barret er nomineret til månedens spiller sammen med ASO og Evander

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-ob-eller-fcn

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Sindssyg sympatisk iøvrigt. Og ja spændende udvikling han har gang i:-)

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Barret er klart i en positiv udvikling. Den slags var vi ikke vante til at kunne glæde os over.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/1887-dage-som-ob-spiller/

    Jacob Barrett fortæller lidt om sine første 1887 dage i OB.

    Leave a comment:

Working...
X