Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg tror ikke Helenius ryger af efter 2 kasser. Så hvis Bash starter i et to mands angreb, så må det næsten være en bænkeplads til AK.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan næsten ikke være andet end AK der starter på bænken. Jeg synes Helenius har gjort det fornuftigt i de seneste kampe mod FCN og AB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu handler det også om relationer og det at gøre hinanden gode. Så vi må se. Vil ikke blive overrasket hvis AK foretrækkes selvom Helenius har gjort det bedstBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet har du helt ret i, jeg kan dog ikke se at AK har bedre relationer til Bashkim især, end Helenius har. Helenius har i hvert fald bedre muligheder for at flække bolden videre til et dybdeløb som både Bashkim og MJ kan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan næsten ikke være andet end AK der starter på bænken. Jeg synes Helenius har gjort det fornuftigt i de seneste kampe mod FCN og AB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægTror AK trækker sorteper, og må en tur på bænken. Helt i orden, hvis du spørger mig. Han har været pivringe i denne sæson."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægTror AK trækker sorteper, og må en tur på bænken. Helt i orden, hvis du spørger mig. Han har været pivringe i denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægGenerelt har Aaberne, kun slået til i korte perioder, god vi får ryddet op. Måske ender Helenius som den største succes af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHelt enig. Og hvis vi skulle gå til 3-4-3 under kampen så håber det bliver Bashkim, Jørgensen og Helenius.
Comment
Comment