Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det kan du vælge at gøre som du vil, men OB var meget afventende og ventede på de fejl som FCN begik en del af.
    Hvad vil du gøre - vil du naivt forsøge at lægge pres på målmand / forsvar og åbne et stort rum på midten, hvor de kan løbe i de tomme rum og komme retvendt på vores defensiv? Det er jo vand på FCNs mølle. Når OBs taktik får FCNs boldbesiddelse til at foregå på egen halvdel er det i min optik perfekt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det vigtigste element i JMs gameplan var at spille den langt op på Helenius, som skulle vinde duellen. Enten heade den videre til løb omkring ham eller tage den ned og lægge den af. Det lykkedes han med det meste af kampen. Han løser den opgave han bliver sat til rigtigt fint. Så synes jeg at det er lidt hårdt at gå efter ham, når det er AK, som (igen) er den store synder i kampen.
      Begge angribere er syndere i dag. Ingen af dem er tæt på at score, og de bliver begge sat op til muligheder flere gange. Uagtet at de gør de godt i andre dele af spillet. Og så er den sportslige ledelse selvfølgelig syndere, fordi at de har sammensat et hold, hvor det stort set kun er angriberne der kan lave mål, så det efterlader et kæmpe pres på dem.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Begge angribere er syndere i dag. Ingen af dem er tæt på at score, og de bliver begge sat op til muligheder flere gange. Uagtet at de gør de godt i andre dele af spillet. Og så er den sportslige ledelse selvfølgelig syndere, fordi at de har sammensat et hold, hvor det stort set kun er angriberne der kan lave mål, så det efterlader et kæmpe pres på dem.
        Hvis man gerne vil finde den negative vinkel, kan man naturligvis det. Jeg hæfter mig ved de to mål i sidste uge og at Bashkim er hentet.

        "Tæt på at score" - er det ikke en noget subjektiv formulering - hvad pokker indebærer det?

        Comment


          #19
          Spark AK ned på andet holdet til han har scoret min 10 mål for dem.
          Han er jo decideret ringe i sine afslutninger og en kejle ville gøre det bedre end ham.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Begge angribere er syndere i dag. Ingen af dem er tæt på at score, og de bliver begge sat op til muligheder flere gange. Uagtet at de gør de godt i andre dele af spillet. Og så er den sportslige ledelse selvfølgelig syndere, fordi at de har sammensat et hold, hvor det stort set kun er angriberne der kan lave mål, så det efterlader et kæmpe pres på dem.
            Det er jo ikke mere end 7 dage siden at Ryan og Tverskov scorer hver en gang mod VB, men overordnet er jeg enig i at det vil være letter at være angriber i OB hvis det var trusler fra flere positioner på banen.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvis man gerne vil finde den negative vinkel, kan man naturligvis det. Jeg hæfter mig ved de to mål i sidste uge og at Bashkim er hentet.

              "Tæt på at score" - er det ikke en noget subjektiv formulering - hvad pokker indebærer det?
              Jeg søger ikke den negative vinkel, jeg siger det som det er. Jeg hæfter mig ved, at vi har fået 2 mål i 7 kampe fra spillere der ikke er angribere. Det er et problem, også selvom man forsøger at undgå at indse det. Derfor er der kæmpe pres på angriberne for at lave mål.

              For mig indebærer det, at man f.eks. rammer træværket eller tvinger målmanden ud i en stor redning. Vi gjorde mig bekendt ingen af delene i dag.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg søger ikke den negative vinkel, jeg siger det som det er. Jeg hæfter mig ved, at vi har fået 2 mål i 7 kampe fra spillere der ikke er angribere. Det er et problem, også selvom man forsøger at undgå at indse det. Derfor er der kæmpe pres på angriberne for at lave mål.

                For mig indebærer det, at man f.eks. rammer træværket eller tvinger målmanden ud i en stor redning. Vi gjorde mig bekendt ingen af delene i dag.
                Jeg vil sige at AKs sidste helflugter må gælde som en chance i din optik så. Se den lige i sammendraget :)

                Jeg hæfter mig ved, at vi spiller MEGET bedre de sidste tre kampe sammenlignet med de første 5 i denne sæson. Man har fået sat KEP af. Man har fået en hollænder ind, som ser stærk ud i duelspillet. Drachmann er den spiller vi har manglet de sidste 4 år på midten. Eskesen udvikler sig positivt fra kamp til kamp. Ludwig spiller bedre nu i et tremandsforsvar. Vi har ro på målmandsposten (måske) i dette efterår. Bashkim kan næsten kun hæve niveauet i offensiven - andet vil overraske mig, når man ser hans sidste tid i RFC. Og nu har jeg sagt det som det er. Men ikke med den negative vinkel - så det er jo ikke rigtigt, at du ikke søger den negative vinkel. For du undgår den positive, som efterhånden er svær at komme uden om med de tingange der har været og de valg den nye træner har foretaget, som har styrket defensiven og gjort spillet langt mere direkte, hvilket har udløst langt flere muligheder / chancer end under KN.

                Comment


                  #23
                  Jeppe Tverskov er ikke tilfreds med dagens resultat, og han fortæller, at spillerne lagde mærke til den manglende stemning.

                  http://obstruktion.dk/tverskov-lagde...ende-stemning/

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg vil sige at AKs sidste helflugter må gælde som en chance i din optik så. Se den lige i sammendraget :)

                    Jeg hæfter mig ved, at vi spiller MEGET bedre de sidste tre kampe sammenlignet med de første 5 i denne sæson. Man har fået sat KEP af. Man har fået en hollænder ind, som ser stærk ud i duelspillet. Drachmann er den spiller vi har manglet de sidste 4 år på midten. Eskesen udvikler sig positivt fra kamp til kamp. Ludwig spiller bedre nu i et tremandsforsvar. Vi har ro på målmandsposten (måske) i dette efterår. Bashkim kan næsten kun hæve niveauet i offensiven - andet vil overraske mig, når man ser hans sidste tid i RFC. Og nu har jeg sagt det som det er. Men ikke med den negative vinkel - så det er jo ikke rigtigt, at du ikke søger den negative vinkel. For du undgår den positive, som efterhånden er svær at komme uden om med de tingange der har været og de valg den nye træner har foretaget, som har styrket defensiven og gjort spillet langt mere direkte, hvilket har udløst langt flere muligheder / chancer end under KN.
                    Helt enig.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Jack Jørgensen tager fat i Ultras mandag for at forsøge at løse konflikten

                      https://www.fyens.dk/fodbold/Stille-...rtikel/3281568

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jack Jørgensen tager fat i Ultras mandag for at forsøge at løse konflikten

                        https://www.fyens.dk/fodbold/Stille-...rtikel/3281568
                        Håber meget det lykkes.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg vil sige at AKs sidste helflugter må gælde som en chance i din optik så. Se den lige i sammendraget :)

                          Jeg hæfter mig ved, at vi spiller MEGET bedre de sidste tre kampe sammenlignet med de første 5 i denne sæson. Man har fået sat KEP af. Man har fået en hollænder ind, som ser stærk ud i duelspillet. Drachmann er den spiller vi har manglet de sidste 4 år på midten. Eskesen udvikler sig positivt fra kamp til kamp. Ludwig spiller bedre nu i et tremandsforsvar. Vi har ro på målmandsposten (måske) i dette efterår. Bashkim kan næsten kun hæve niveauet i offensiven - andet vil overraske mig, når man ser hans sidste tid i RFC. Og nu har jeg sagt det som det er. Men ikke med den negative vinkel - så det er jo ikke rigtigt, at du ikke søger den negative vinkel. For du undgår den positive, som efterhånden er svær at komme uden om med de tingange der har været og de valg den nye træner har foretaget, som har styrket defensiven og gjort spillet langt mere direkte, hvilket har udløst langt flere muligheder / chancer end under KN.
                          Jeg er generelt enig. Ser ud til at PETERS fætter har hjulpet til.
                          Sport Fyn siger at Gryte var fejlfri. Jamen er jeg da ude i hampen når jeg bliver vred over FIRE dårlige igangsætninger bare i første halvleg. Og den ene havde været fatal mod et bedre hold.
                          Jeg nød da et par af gutterne kæmpede og tacklede så jeg tænkte på gamle legender. Og Ramon var en af dem.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Hold kæft hvor er det lækkert at Kent Nielsen ikke er træner i OB mere. Den stil og det udtryk holdet har nu, er så meget mere inspirerende at se på, i langt større tråd med OBs DNA, og for første gang i mange år, identificerer jeg mig med holdet på banen. Man tør jo tro på udviklingspotentialet i det her hold, der er så meget mere glød og nerve end før, mange flere muligheder frem af banen.
                            Der mangler stadig noget timing og noget skarphed, men jeg ser virkelig tegningen til et godt hold, hvilket jeg aldrig gjorde under Kent.
                            Jeg er til dels enig. I de første 20 min spiller vi som vi skal. I store dele af kampen mod Vejle var set lutter lange, planløse bolde. Det skræmte mig lidt.

                            Comment


                              #29
                              Enig i at udtrykket er meget bedre end under Kent. I dag glædede jeg mig særligt over vores nye hollænder, der minder mig om Derveld. Forhåbentlig bliver han lige så benbrækkende. Sådan en type har jeg savnet.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jack Jørgensen tager fat i Ultras mandag for at forsøge at løse konflikten

                                https://www.fyens.dk/fodbold/Stille-...rtikel/3281568
                                Ser ud til at aktionen kan give resultat. De er nemlig stærke og stærkere end Jack faktisk er, så mon ikke de finder ud af noget. At nogle har opført sig så ingen stadion gider have med dem at gøre de næste to år er som det skal være. Men de skal jo ikke være retsløse. Og det skal være klokkeklart at det er småpsykopater, der ikke kan styre ved egen eller andres hjælp.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X