Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF - OB . 23/3-2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
- men du har ret, syntes dog vores genpres fungerede bedre i store perioder i dag
men jeg undre mig stadigvæk over mange høje bolde der bliver hældt i feltet, når vi er overmatchet der, og ingen folk har i feltet....forstår ikke hvorfor der ikke er flere der søger derind når vi kommer til baglinien
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg ser god fight over hele linjen og gennem hele kampen. Derudover ser jeg et godt aggressivt genpres til tider (dog bedre i første end anden halveg) og noget rigtig godt småspil når vi endelig kommer op omkring feltet. Udover at vi ikke er voldsomt boldbesiddende (snarere tværtimod) synes jeg egentlig det går fint i tråd med konceptet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.
Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg100 hjørnespark i sæsonen og ikke et mål, måske nogle andre skulle til og tage dem?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg undrede mig lidt over den konklusion. Ja, vi har ikke været gode på hjørnespark, men jeg synes da at kunne huske minimum et mål. Det kommer vel lidt an på hvordan man opgør det - skal målet faldet direkte efter sparket, eller hvad med efter klumpspil, eller endnu senere?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.
Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
Comment
Comment