Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det var nok en lidt hurtigt konklusion ud Fra opslag på.. Beklager..

    https://www.flashscore.dk/spiller/vacek-kamil/6FEY0HQR/

    Som siger han ikke har spillet de sidste nogle kampe.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det lugter af, at han er blevet presset fra toppen eller træneren om at gøre noget andet. Helt forståeligt.
      Eller at nogen af løsnet grebet om pengene.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        Eller at nogen af løsnet grebet om pengene.
        Tror næppe at Sayouba og Vacek sprænger nogle rammer i lønbudgettet.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
          Det var nok en lidt hurtigt konklusion ud Fra opslag på.. Beklager..

          https://www.flashscore.dk/spiller/vacek-kamil/6FEY0HQR/

          Som siger han ikke har spillet de sidste nogle kampe.
          Så må han få lidt tid til at komme i form. Kan jo være at han er i topform men bare mangler lidt kamptræning.
          Vi må se

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tror næppe at Sayouba og Vacek sprænger nogle rammer i lønbudgettet.
            Tvivler jeg også på. Men der er mange i truppen nu så det er muligt at han er gået over i lønbudgettet. Så er det jo godt at han ikke har brugt hele budgettet de sidste par år som minimum

            Comment


              #36
              Velkommen til...

              Nok en herre der lige skal i form, og så må vi se hvad det bringer.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Velkommen til...

                Nok en herre der lige skal i form, og så må vi se hvad det bringer.
                Lige skal i form? Han ligner jo en på 50. Måske en kommende sportsdirektør forklædt som spiller :)
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Hvorfor?
                  Fordi det er nyt at han gør det. Og fordi det længe har været nødvendigt
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Vi skal ikke have flere ældre spillere.. Havde hellere set vi havde hentet nogle flere sutene spillere!
                    siden 1887

                    Comment


                      #40
                      Velkommen til Kamil Vacek.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

                        Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
                        Køber gerne denne teori. På en måde håber jeg han fejler, så vi kan få en ny sportsdirektør.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Køber gerne denne teori. På en måde håber jeg han fejler, så vi kan få en ny sportsdirektør.
                          Hvis han fejler nu, så er det 1. division næste år.
                          Så jeg håber ikke, at du får ret, beklager.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Vi skal ikke have flere ældre spillere.. Havde hellere set vi havde hentet nogle flere sutene spillere!
                            Så skal vi da have en damespiller eller 2....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

                              Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
                              Jeg tror JH i den grad er presset fra toppen, og har sikkert været det i en rum tid. Der har utvivlsomt været efterlyst handling, og den kummerlige sæsonstart har kun forstærket kravet fra “bagmændene”. Handlekraft eller panikløsninger kan vi dårligt sige noget om endnu, men den nærmeste til vil gøre meget klart. Jeg tror ikke at det vil være nok for JH at OB med lodder og trisser klarer sig gennem sæsonen, og undgår det “unævnlige”. Der skal være markante forbedringer på alle parametre. Kommer det ikke tror jeg vi får en ny sportschef, om ikke til vinterpausen, så senest til næste sæson.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg tror JH er presset fra toppen, og sæsonstarten har kun bidraget til det pres. Det virker åbenlyst ikke at hente SønderjyskE og Horsens spillere, derfor tror jeg ikke det er usandsynligt, at der fra toppen af er blevet anmodet om, at man afprøver noget andet, eller at Michelsen har sagt, at han vil have noget andet.

                                Det her ligner for mig at se panik. Vi er startet af helvede til resultatmæssigt, så nu går man ud og henter nogle gamle spillere fordi, at man håber det kan rette op på tingene nu og her. Det er meget kortsigtet efter min smag. OB skulle ikke have brugt deres penge på gamle spillere uden udviklings- eller videresalgspotentiale. Så skal de være super gode allerede fra dag 1. Jeg er bange for, at vi om nogle år kigger tilbage på det her vindue, som et af de mest forspildte i nyere tid.
                                Enig i presset men der skal sættes en prop i hullet og det gør vi ikke med udviklingsspillerr.
                                Helt enig i at JH (forhåbentligt) er presset men når man er presset kan være nød til st se kortsigtet (som vi f.eks. gjorde med OveP) men så er man også nød til at indrømme at man har sat det langsigtede hårde træk på pause... den ligger hos JH ... og derfor for vi aldrig en indrømmelse af at der er handlet kortsigtet selvom det tydeligt er tilfældet ... nu er det for at blive i rækken, sidst JH handlede kortsigtet var det pga økonomi ... og sandheden er vel at JH ikke har overblikket til at sætte et hold på den lange bane ....
                                Var ACH et udviklingshold eller et overlevelseshold?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X