Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Ramon istedet for Lund. Ellers samme som sidst

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ramon istedet for Lund. Ellers samme som sidst
      Det var ikke det sværeste at gætte, men jeg ramte dog plet :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        Glæder mig virkelig til kick-off. har en god fornemmelse. Jeg kan desværre ikke være i Vejle. Er der nogen der ved, om man kan købe adgang til denne ene kamp? Jeg gider ikke ofre et helt abonnement til dplay

        Comment


          #79
          1 fra start og 2 på bænken. Fuld bonas på talentsatsningen.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
            Glæder mig virkelig til kick-off. har en god fornemmelse. Jeg kan desværre ikke være i Vejle. Er der nogen der ved, om man kan købe adgang til denne ene kamp? Jeg gider ikke ofre et helt abonnement til dplay
            Eurosport har en uge gratis ... bare husk at stoppe det igen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Gryte
              Leeuwin JT AL
              Ryan Kløve JD Eskesen JBL
              AK Helenius

              Vacek på bænken som forventet. Yao også, vel som backup for JBL, da man prøver ham som vb.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Eurosport har en uge gratis ... bare husk at stoppe det igen.
                Jeg kan ikke finde den gratis uge? Kan kun se at man skal betale. Har du et link? Og tak i øvrigt!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  1 fra start og 2 på bænken. Fuld bonas på talentsatsningen.
                  Den havde jo heddet 2 og 3 hvis der ikke havde været skader..Så ikke en helt fair konklusion.
                  Og på den måde at talentsatsningen har været syltet i mange mange år er det vel et okay tal.

                  Hvis der er noget jeg tror på i OB så er det Tonny H. Men det er en proces der tager mange år før det rigtig giver start 11 spillere og ikke bare plads 20-25.

                  Comment


                    #84
                    Ligner vel 1000+ striwer i Vejle i dag

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Gryte
                      Leeuwin JT AL
                      Ryan Kløve JD Eskesen JBL
                      AK Helenius

                      Vacek på bænken som forventet. Yao også, vel som backup for JBL, da man prøver ham som vb.
                      Fatter intet af hvad det er der gør at Kløve overhovedet er med i truppen ..og så er han endda i start 11éren .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Den havde jo heddet 2 og 3 hvis der ikke havde været skader..Så ikke en helt fair konklusion.
                        Og på den måde at talentsatsningen har været syltet i mange mange år er det vel et okay tal
                        Ja, den havde nok heddet 2, hvis JJT havde været klar, men næppe heller mere da.

                        Pointen er bare, at vi ikke kan sige, at det eneste vi kan og skal er egne talenter kombineret med gamle spillere. Randers har flere egne talenter med, og er ikke engang A-licens klub længere. Vi har LANG vej før, at vi kan hænge resultaterne og udviklingen op på egne talenter, og det er ikke bare én eller to sæsoner.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja, den havde nok heddet 2, hvis JJT havde været klar, men næppe heller mere da.

                          Pointen er bare, at vi ikke kan sige, at det eneste vi kan og skal er egne talenter kombineret med gamle spillere. Randers har flere egne talenter med, og er ikke engang A-licens klub længere. Vi har LANG vej før, at vi kan hænge resultaterne og udviklingen op på egne talenter, og det er ikke bare én eller to sæsoner.
                          Og det under samme sportsdirektør igennem 5 år......måske han ikke skulle have købt alle de spillere, som ikke var gode nok

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, den havde nok heddet 2, hvis JJT havde været klar, men næppe heller mere da.

                            Pointen er bare, at vi ikke kan sige, at det eneste vi kan og skal er egne talenter kombineret med gamle spillere. Randers har flere egne talenter med, og er ikke engang A-licens klub længere. Vi har LANG vej før, at vi kan hænge resultaterne og udviklingen op på egne talenter, og det er ikke bare én eller to sæsoner.
                            2 på banen og 3 på bænken(Desler)

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Fatter intet af hvad det er der gør at Kløve overhovedet er med i truppen ..og så er han endda i start 11éren .
                              Ja, Kløve havde en virkelig skuffendexsæsonstart. Men så kan ham vel kun overraske positiv i dag... ;-)
                              Hvis ham ikke stepper op så håber Greve kommer ind eller vi får en første indhop af vores nye mand, Vacek.
                              Men er enig. Forstår også ikke hvorfor Kløve starter. Selvom Greve var ikke prangende så ville jeg helt sikker foretrække ham.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Ja, Kløve havde en virkelig skuffendexsæsonstart. Men så kan ham vel kun overraske positiv i dag... ;-)
                                Hvis ham ikke stepper op så håber Greve kommer ind eller vi får en første indhop af vores nye mand, Vacek.
                                Men er enig. Forstår også ikke hvorfor Kløve starter. Selvom Greve var ikke prangende så ville jeg helt sikker foretrække ham.
                                Kløve har spillet som forventet og som han har gjort 97% af sin karriere .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X