Ramon istedet for Lund. Ellers samme som sidst
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle-OB 26.8.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRamon istedet for Lund. Ellers samme som sidstTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wipf Se indlægGlæder mig virkelig til kick-off. har en god fornemmelse. Jeg kan desværre ikke være i Vejle. Er der nogen der ved, om man kan købe adgang til denne ene kamp? Jeg gider ikke ofre et helt abonnement til dplayTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Gryte
Leeuwin JT AL
Ryan Kløve JD Eskesen JBL
AK Helenius
Vacek på bænken som forventet. Yao også, vel som backup for JBL, da man prøver ham som vb."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg1 fra start og 2 på bænken. Fuld bonas på talentsatsningen.
Og på den måde at talentsatsningen har været syltet i mange mange år er det vel et okay tal.
Hvis der er noget jeg tror på i OB så er det Tonny H. Men det er en proces der tager mange år før det rigtig giver start 11 spillere og ikke bare plads 20-25.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGryte
Leeuwin JT AL
Ryan Kløve JD Eskesen JBL
AK Helenius
Vacek på bænken som forventet. Yao også, vel som backup for JBL, da man prøver ham som vb.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen havde jo heddet 2 og 3 hvis der ikke havde været skader..Så ikke en helt fair konklusion.
Og på den måde at talentsatsningen har været syltet i mange mange år er det vel et okay tal
Pointen er bare, at vi ikke kan sige, at det eneste vi kan og skal er egne talenter kombineret med gamle spillere. Randers har flere egne talenter med, og er ikke engang A-licens klub længere. Vi har LANG vej før, at vi kan hænge resultaterne og udviklingen op på egne talenter, og det er ikke bare én eller to sæsoner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, den havde nok heddet 2, hvis JJT havde været klar, men næppe heller mere da.
Pointen er bare, at vi ikke kan sige, at det eneste vi kan og skal er egne talenter kombineret med gamle spillere. Randers har flere egne talenter med, og er ikke engang A-licens klub længere. Vi har LANG vej før, at vi kan hænge resultaterne og udviklingen op på egne talenter, og det er ikke bare én eller to sæsoner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, den havde nok heddet 2, hvis JJT havde været klar, men næppe heller mere da.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFatter intet af hvad det er der gør at Kløve overhovedet er med i truppen ..og så er han endda i start 11éren .
Hvis ham ikke stepper op så håber Greve kommer ind eller vi får en første indhop af vores nye mand, Vacek.
Men er enig. Forstår også ikke hvorfor Kløve starter. Selvom Greve var ikke prangende så ville jeg helt sikker foretrække ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, Kløve havde en virkelig skuffendexsæsonstart. Men så kan ham vel kun overraske positiv i dag... ;-)
Hvis ham ikke stepper op så håber Greve kommer ind eller vi får en første indhop af vores nye mand, Vacek.
Men er enig. Forstår også ikke hvorfor Kløve starter. Selvom Greve var ikke prangende så ville jeg helt sikker foretrække ham.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment