"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Jeg tror sgu jeg tager turen fra København.
Selvom vi ligger i bunden, selvom vi rykker ned og selvom JH køber en Horsens spiller mere, så er det de her ture som definere OB. Fællesskabet og menneskerne. Afsted venner!
Jeg tror sgu jeg tager turen fra København.
Selvom vi ligger i bunden, selvom vi rykker ned og selvom JH køber en Horsens spiller mere, så er det de her ture som definere OB. Fællesskabet og menneskerne. Afsted venner!
Stærkt! Det synes jeg du skal gøre! Du kan garanteret godt finde nogle orangebilletter, hvis du er villig til at rejse på et åndssvagt tidspunkt. Tidligt afsted, flere øl, fodbold, sejr, flere øl, sent hjem.
Der er nogle lidt underlige citater i den artikel, hvor det blandt andet menes at Desler var tæt på start-11'eren og evt på andre pladser en backen. Jeg kan ikke helt se det, men andre er klogere end jeg.
Det er en spøjs, halvlang præsentationsartikel af Desler, som oså pludselig sættes i forbindelse med transfervindue og et potentielt skifte. Ligner lidt at der er en agent, der prøver at sælge ham og har kontaktet Fyens.
Nuvel. Desler og JJ er under alle omstændigheder ude.
Comment