Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Vejle-OB 26.8.2018

    OB giver gratis adgang til alle OB-fans til kampen!
    Fedt initiativ.
    https://m.facebook.com/events/1066100586879514
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    ALLE mand til Vejle!!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Åh de to sidste aways(minus pokal) i Vejle var fra en gylden alder. 3-1 og 5-0 med 1000+ stribede på lægterne. Det må gerne ske igen

      Comment


        #4
        Husk at der er fælles togtur til alle jer interesserede: https://www.facebook.com/events/2064552187145671/

        Comment


          #5
          Fedt initiativ, vi kommer en bilfuld😀

          Comment


            #6
            Sådan, alle mand afsted!!!
            siden 1887

            Comment


              #7
              Det lugter af rigtig mange striwer i Vejle. Og mon ikke vi får den første sejr.

              Comment


                #8
                Hold kæft hvor er jeg glad for at jeg skal til Kolding lørdag og søndag, så kan man jo lige smutte forbi Vejle.

                Alle mand afsted! Spred ordet!

                Comment


                  #9
                  Fremragende initiativer! Ser meget frem til den her tur, trods resultaterne.

                  Comment


                    #10
                    Jeg tror sgu jeg tager turen fra København.
                    Selvom vi ligger i bunden, selvom vi rykker ned og selvom JH køber en Horsens spiller mere, så er det de her ture som definere OB. Fællesskabet og menneskerne. Afsted venner!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Klinge1887 Se indlæg
                      Jeg tror sgu jeg tager turen fra København.
                      Selvom vi ligger i bunden, selvom vi rykker ned og selvom JH køber en Horsens spiller mere, så er det de her ture som definere OB. Fællesskabet og menneskerne. Afsted venner!
                      Stærkt! Det synes jeg du skal gøre! Du kan garanteret godt finde nogle orangebilletter, hvis du er villig til at rejse på et åndssvagt tidspunkt. Tidligt afsted, flere øl, fodbold, sejr, flere øl, sent hjem.

                      Comment


                        #12
                        Man savner turene når man endelig kommer væk fra Odense! Også dem hvor man taber i Aalborg en mandag aften. Så den her skal ikke misses! ;-)

                        Comment


                          #13
                          Desler og JJ er ude af truppen til VB kampen med en ny ankelskade. https://www.fyens.dk/fodbold/Desler-...rtikel/3278412

                          Der er nogle lidt underlige citater i den artikel, hvor det blandt andet menes at Desler var tæt på start-11'eren og evt på andre pladser en backen. Jeg kan ikke helt se det, men andre er klogere end jeg.

                          Det er en spøjs, halvlang præsentationsartikel af Desler, som oså pludselig sættes i forbindelse med transfervindue og et potentielt skifte. Ligner lidt at der er en agent, der prøver at sælge ham og har kontaktet Fyens.

                          Nuvel. Desler og JJ er under alle omstændigheder ude.

                          Comment


                            #14
                            Nu når OB giver billetten, skal man booke billetten eller satser de bare på der ikke bliver udsolgt til udebaneafsnittet?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Nu når OB giver billetten, skal man booke billetten eller satser de bare på der ikke bliver udsolgt til udebaneafsnittet?
                              Der står jo at man bare skal møde op. Mon dog man fylder hele udebaneafsnittet?

                              Comment

                              Working...
                              X