Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optimist-tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Der er heldigvis ingen fast formel for hvornår man er "rigtig fan" af sit hold. Det er helt fint at nogle er optimistiske, ser positive udviklinger og bakker helhjertet op om træneren, spillerne og resten af organisationen. Al respekt for det, og vi håber vel alle på, at den "side" ender med at få ret

    Men man bliver ikke en dårligere fan, hvis man synes at tingene stagnerer eller endda går den forkerte vej, stiller spørgsmålstegn ved træneren, spillertruppen og resten af staben. Man tvivler jo ikke af ond vilje, tværtimod, også det udspringer da af et dybtfølt ønske om det bedste for klubben. At man er uenige om hvordan man opnår det mål er kun naturligt al den stund det sete afhænger af øjnene der ser og ingen af os kan se ind i fremtiden.

    Personligt er jeg behersket optimist ift den nærmeste fremtid. Har efterhånden skrevet det nogle gange, men jeg mener stadig, at truppen er bedre end tabellen antyder. Det handler om at få udløst dens potentiale, styrket den på visse positioner, få stabiliseret økonomien osv osv.; ikke nogen let opgave, men på den anden side kan jeg ikke se, hvorfor det IKKE skulle kunne lykkes at generobre vores naturlige plads i top 4-5 stykker. Potentialet er til stede.
    Det er sgu meget godt skrevet Men jeg kan ikke helt forstå den der med 'rigtige fans' fordi det synes jeg ikke har været et tema overhovedet. Men jeg er enig i at der ikke er en rigtig eller forket måde at være fan på. Er man fan så er det det man er. Hvordan vi så hver især som fans opfører og ytrer os på er en helt andet ting.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Haha, det har jeg da svaret på op til flere gange. Du forholder dig jo slet ikke til det, jeg skriver :)

      Men for at svare på dit spørgsmål: du må kritisere alle dem, du vil. TB, spillerne, ledelsen. Jeg har ikke noget forbehold. Jeg tror bare på det, OB laver, så jeg har ikke noget at kritisere på de overordnede linjer :)
      At man kan læse det, jeg skriver som meget andet end det, må stå for egen regning.
      Jeg kan stadigvæk ikke se, hvordan jeg fordrejer dine ord? Mener du, at vi bør holde inde med kritik af alt hvad der hører OB til i øjeblikket, eller er det kun bestemte personer, der skal holdes skadesfri?

      Det synes ulogisk på et debatforum, derfor spørger jeg ind til din holdning, da jeg ikke forstår den. Du vil gerne have andre med negativ kritik skal stikke piben ind, det vil hjælpe klubben (?) men de må gerne ytre sig hvis de så gerne vil modsige, det du siger. Er fremstillingen i rette boldgade?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Jeg troede faktisk at det kun var Ruud og AMC der var med dengang men kan se at baskim faktisk også var med og at Falk, Skoubo og Toppel sa på bænken .. høegh og Schoop sq også inde omkring holdet ..

        Dilemma .. Jeg ved ikke om der skal ryddes helt op men der skal i hvert fald ryddes så meget op at dem der ikke brænder for det mere ikke bør være her mere .. det må så være grænsen ..

        der er sq forskel på AMC og Kadrii´s arbejdsindsats ..
        Ja, vores dengang helt unge folk, var faktisk en meget stor del af at CL stadig levede med bare 30 min. tilbage af den 4. og sidste kamp... er faktisk noget skuffet over du ikke husker bedre at DH, Falk og Kadrii var med i "eventyret"... Høegh var faktisk også så meget inde omkring holdet, at han var med i hele 1-0 sejren over Villarreal... (I mine øjne i øvrigt hans bedste kamp til dato)

        ... men jo, det er jo lige præcis det jeg mente, ikke at det i mine øjne er et problem, men der er faktisk en hel del endnu, men enkelte spillere har måtte tage hele "møget"...

        Det kan jeg kun være enig i, men det er jo ikke noget der gælder særligt for dem der var med dengang... Er der senere indkøb der heller ikke brænder for det længere, skal de da samme vej, faktisk så jeg helst de senere indkøb røg som de første... Hellere ud med KV, CnK og JC, end Ruud, AMC og Toppel, feks...

        Jo, men der er også tit forskel på KV og AMC´s...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Jeg er helt på linje ift., at negativitet blandt fans - og ikke mindst hvordan kritik leveres - kan forplante sig til andre fans, spillere og trænere.

          Jeg kan ikke bevise, at det er rigtigt. Men jeg kan fortælle, hvad det gør ved en som mig, der har fulgt OB i tykt og tyndt, siden min far for første gang tog mig med på stadion for 30 år siden.

          Når jeg oprettede denne tråd, var det, fordi jeg de seneste uger er blevet slået i gulvet hver gang, jeg har besøgt fanforum (hvilket jeg i øvrigt har gjort flere gange dagligt de senere år uden at tage aktivt del).

          De bitre og direkte hadefulde indlæg mod Lars Jacobsen og indimellem Troels Bech (om end det i hans tilfælde er på væsentligt mere moderat niveau) ligger så fjernt fra den glæde, jeg har forbundet med at være OB-fan. Når de bitre indlæg oven i købet resulterer i artikler på TV2 med overskrifter som "OB's fans: Farvel Bech" og ”OB-fans hader Lars Jacobsen”, så gør det direkte ondt. Ikke kun fordi jeg synes, det er meget stærke ord at snakke om fx "had" ift andre mennesker, men også fordi de ord bliver stemplet i panden på mig som OB-fan, når det kommer ud i den brede offentlighed.

          Jeg kender ikke I andre fans – men alligevel føler jeg et tæt bånd til jer. Selvfølgelig vil jeg helst vinde trofæer, men følelsen af at høre hjemme, når jeg står på Odense Stadion og ser OB, den er langt stærkere end sejren i sig selv.

          Den bitre og til tider hadefulde stemning herinde har suget noget af den glæde ud, jeg altid har haft ved at følge OB, fordi jeg har haft sværere ved at associere mig med det at være OB-fan.

          Det betyder ikke, at folk herinde ikke må udtrykke deres utilfredshed. Det må de hellere end gerne. Uenighed om taktik, spillere, indkøb, trænere, strategi osv er jo også noget af det, der er med til at gøre det fantastisk at være fan af en fodboldklub. I sidste ende viser det, at ingen af os er ligeglade med, hvordan det går OB. Men negative såvel som positive eller naive ytringer rammer lagt bredere end Lars Jacobsen, Troels Bech eller hvem/hvad, man skriver om.

          Når man lufter sine holdninger, har det indimellem utilsigtede konsekvenser. For mig har debatten herinde på det seneste (og for så vidt også indimellem voldsomme,verbale udbrud fra negative fans på stadion) fjernet noget af glæden ved mit efterhånden livslange kærlighedsforhold til OB.

          Er jeg den eneste, der har det sådan, og ender debatten med at skræmme Lars Jacobsen og Troels Bech væk og andre ændringer med efterfølgende forbedrede resultater, så skal jeg nok blive helt glad igen:) Men for pokker, hvor har jeg nogle gange godt kunne savne, at al den energi vi fans har bliver brugt mere konstruktivt. For jeg tror der mere end nogensinde er brug for den og os!

          Mvh
          OBtimisten

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
            Jeg kan stadigvæk ikke se, hvordan jeg fordrejer dine ord? Mener du, at vi bør holde inde med kritik af alt hvad der hører OB til i øjeblikket, eller er det kun bestemte personer, der skal holdes skadesfri?

            Det synes ulogisk på et debatforum, derfor spørger jeg ind til din holdning, da jeg ikke forstår den. Du vil gerne have andre med negativ kritik skal stikke piben ind, det vil hjælpe klubben (?) men de må gerne ytre sig hvis de så gerne vil modsige, det du siger. Er fremstillingen i rette boldgade?
            Du fordrejer mine ord, fordi jeg på intet tidspunkt har sagt noget lignende det, du fremstiller der.

            Jeg mener det er mere gavnligt, hvis alle var enige med mig i, at det ser godt ud for OB på den lange bane. Selvfølgelig gør jeg det, ellers ville jeg jo ikke deltage i debatten.
            Efter Viborg kampen drejede diskussionen sig primært om TB, så nu var det lige det, diskussionen gik på.

            Mit formål med mit oprindelige indlæg var kun at fremstille, at jeg tror både på TB og hvad klubben ellers har gang i langsigtet, fordi jeg synes diskussionen var noget ensidig.

            Du må gerne kritisere. Hvorfor skulle du ikke måtte det?

            Der er ikke nogen, der skal stikke piben ind. Det har jeg aldrig sagt, så det håber jeg, vi kan stoppe med at diskutere.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Det er sgu meget godt skrevet Men jeg kan ikke helt forstå den der med 'rigtige fans' fordi det synes jeg ikke har været et tema overhovedet. Men jeg er enig i at der ikke er en rigtig eller forket måde at være fan på. Er man fan så er det det man er. Hvordan vi så hver især som fans opfører og ytrer os på er en helt andet ting.
              Det er også derfor jeg har sat det i gåseøjne, for "rigtige fans" eksisterer for så vidt ikke, og jeg skrev kun sådan for at illustrere forskellen mellem de to fløje i denne sag. Pointen er jo netop, at vi alle, hver på vores måde, ønsker det bedste for klubben. Dermed er vi alle "rigtige fans", og da der følgelig ikke findes "forkerte fans", bliver det meningsløst at skelne.

              Og dog, måske en tilsnigelse at sige, at der ikke findes "forkerte fans", for vi kan nok alle være enige om, at de, der tager til bold kun for at slås og lave ballade (hej Brøndby og FCK...) bør betegnes sådan. Hvis man da overhovedet kan bruge ordet "fans". Ihf gør de INTET godt for klubberne. Men det er jo slet ikke DEM, denne tråd handler om...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Det er også derfor jeg har sat det i gåseøjne, for "rigtige fans" eksisterer for så vidt ikke, og jeg skrev kun sådan for at illustrere forskellen mellem de to fløje i denne sag. Pointen er jo netop, at vi alle, hver på vores måde, ønsker det bedste for klubben. Dermed er vi alle "rigtige fans", og da der følgelig ikke findes "forkerte fans", bliver det meningsløst at skelne.

                Og dog, måske en tilsnigelse at sige, at der ikke findes "forkerte fans", for vi kan nok alle være enige om, at de, der tager til bold kun for at slås og lave ballade (hej Brøndby og FCK...) bør betegnes sådan. Hvis man da overhovedet kan bruge ordet "fans". Ihf gør de INTET godt for klubberne. Men det er jo slet ikke DEM, denne tråd handler om...
                Godt. Så forstår jeg dine ""

                Ballademagere er en kedelig snak jeg næsten ikke gider begynde på. Men de hører ikke hjemme på et stadion i min verden.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Lad mig lige slå fast, at jeg på ingen måde mener, at nogle er bedre fans end andre.

                  Jeg proklamerer bare min holdning om klubbens fremtid, ligesom alle andre gør det.

                  Hvis det kan læses som om, at nogle er rigtige fans og andre ikke er, så er det bestemt ikke meningen.

                  I øvrigt meget enig i det, du skriver :)
                  Som jeg skriver længere nede i tråden opfatter jeg det heller ikke som at du opdeler os i "rigtige" og "forkerte" fans. Jeg har kun fomuleret mig som jeg gjorde for at illustrere, hvad alle i øvrigt kan læse ud af tråden, at der er (mindst) to fløje i denne sag.

                  Og så afslutter jeg med at konstatere, at jeg, efter at have bakket 100% op om Troels og hans projekt, er på vej over på den fløj, der tvivler på at han er den rigtige. Han er velkommen til at modbevise mig, gerne startende i dag, men tålmodigheden er ved at være tyndslidt.
                  Last edited by ScouserTommy; 23-03-2014, 15:00.

                  Comment


                    #39
                    Vi har jo aldrig kunne tage den "overordnede" debat, uden at det ender ud i en stemning der mere går på hvor meget folk kan tillade sig at være enten negative eller positive... og hvad der er mest rigtig...

                    Der er meget negativ snak på forum, det må vi erkende, og der kommer meget usaglige kommentarer her og der, men det sidste er jo sådan set lidt en del af pakken... Jeg forstår så godt man kan se sig træt på bestemte emner, fordi der altid går hund og kat i den, men vi må også se sådan på det, at vi er i en desværre længere periode hvor folk tit har nerverne uden på tøjet, og de fleste af os har prøvet at skrive før vi fik tænkt os om... men synes så også lidt det er med til at fremhæve dette forum, fremfor andre kedelige og korrekte ørkenvandringer af et forum, hvor folk sidder og snakker hinanden efter munden, og bliver irettesat hvis de viger udenfor linjerne...

                    Jeg må så også sige, at når man starter med at kalde det "Optimist-tråden", ja så han man lagt grobunden for at debatten pludselig kan tage en anden vej... Der var mange "anonyme" overskrifter hvor tråden kunne gå efter den ønskede virkning... I stedet ender det lidt som et signal til folk om at forum er forkert på den, hvilket kan være rigtig nok, men det er skrøbelig is at bevæge sig ud på...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Vi har jo aldrig kunne tage den "overordnede" debat, uden at det ender ud i en stemning der mere går på hvor meget folk kan tillade sig at være enten negative eller positive... og hvad der er mest rigtig...

                      Der er meget negativ snak på forum, det må vi erkende, og der kommer meget usaglige kommentarer her og der, men det sidste er jo sådan set lidt en del af pakken... Jeg forstår så godt man kan se sig træt på bestemte emner, fordi der altid går hund og kat i den, men vi må også se sådan på det, at vi er i en desværre længere periode hvor folk tit har nerverne uden på tøjet, og de fleste af os har prøvet at skrive før vi fik tænkt os om... men synes så også lidt det er med til at fremhæve dette forum, fremfor andre kedelige og korrekte ørkenvandringer af et forum, hvor folk sidder og snakker hinanden efter munden, og bliver irettesat hvis de viger udenfor linjerne...

                      Jeg må så også sige, at når man starter med at kalde det "Optimist-tråden", ja så han man lagt grobunden for at debatten pludselig kan tage en anden vej... Der var mange "anonyme" overskrifter hvor tråden kunne gå efter den ønskede virkning... I stedet ender det lidt som et signal til folk om at forum er forkert på den, hvilket kan være rigtig nok, men det er skrøbelig is at bevæge sig ud på...
                      Jeg tror egentlig ikke vi er uenige. Jeg startede tråden, fordi jeg syntes , det var ret tungt at læse med herinde, indtil Benediktson kom med sit indlæg i en tråd, der meget ensidigt var vendt mod Troels Bech. Jeg håber da med tråden, at folk indimellem løfter hagen, men jeg håber da ikke kun, den bliver fyldt med positive ord.

                      mine holdninger er hverken bedre eller mere rigtige end andre mere kritiske. Jeg prøvede egentlig bare at udtrykke hvad det gør ved mig, når debatten bliver lidt for ensidig og når det samme statement skal siges igen og igen.

                      God kamp.
                      mvh
                      OBtimisten

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        - og lige en sidste ting; ja vores forsvar er blevet bedre - men vi lukker stadig min. 1 mål ind pr kamp - umindelige tider siden vi holdt nullet, og når vi så ikke evner at score hvor meget hjælper det så lige....udfaldet bliver jo det samme
                        Jeg vil stadig påstå, vi er blevet væsentligt bedre til at forsvare os. Ja, vi lukker et mål ind pr. kamp. Men vi har også mødt rækkens nr. 1, 3, 4, 5 og 10 (som har en irriterende topscorer).

                        Hvis vi havde holdt et snit på 1 mål pr. kamp hele sæsonen, ville vi have det næstbedste forsvar i superligaen. Men ja, det havde da været bedre at have tabt 0-3 i Esbjerg og fået 0-0 mod FCK og 1-0 mod Viborg.

                        Jeg har lige prøvet at køre statistik på kampene i foråret 2013. Her havde modstanderen i snit 7,28 skud indenfor målrammen. I 2014 har modstanderen haft 6 skud inden for målrammen. Umiddelbart ikke den store forskel. Men ser man på en kamp som i går mod Brøndby, så havde de 10 skud inden for rammen, og jeg husker egentlig kun 2 rimelig farlige forsøg - ud over målet.

                        Min pointe er, at vi har fået lukket bedre af, så modtanderen ikke kommer til så farlige chancer som tidligere, men oftere bliver nødt til at afslutte fra distancen.

                        Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi har gjort det sværere at score imod os. Sidste forår lukkede vi 2,42 mål ind pr. kamp. Det betyder, at hvor modstanderen i dette forår skal have 6 skud inden for rammen for at score, så skulle de sidste forår kun bruge 3 skud inden for rammen for at lave mål.

                        Den hurtige konklusion: Vi er blevet dobbelt så gode til at forsvare os:) Den mere fair version: Vi er blevet mere stabile i forsvaret, og det forbedre alt andet lige muligheden for at vinde.

                        At vi så har sværere ved at score er så en anden snak. Men mon ikke også der er fremskridt på det parameter. Emil Larsen har været skadet hele optakten og er ikke i gear endnu. Falk meldte fra til en landskamp for nogle uger siden med en mindre skade, så han har formentlig heller ikke været i fulde omdrejninger.

                        Snart er Kadrii forhåbentlig med. Bortset fra Viborg-kampen i efteråret og ca. en halvleg i Randers i efteråret samt efteråret 2012 har de tre ikke spillet på samme tid pga. skader. Vores bedste perioder har vi haft, når de tre har været klar. Der er god grund til at tro på angrebsspillet også nok skal blive løftet.

                        Mvh
                        OBtimisten

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg vil stadig påstå, vi er blevet væsentligt bedre til at forsvare os. Ja, vi lukker et mål ind pr. kamp. Men vi har også mødt rækkens nr. 1, 3, 4, 5 og 10 (som har en irriterende topscorer).

                          Hvis vi havde holdt et snit på 1 mål pr. kamp hele sæsonen, ville vi have det næstbedste forsvar i superligaen. Men ja, det havde da været bedre at have tabt 0-3 i Esbjerg og fået 0-0 mod FCK og 1-0 mod Viborg.

                          Jeg har lige prøvet at køre statistik på kampene i foråret 2013. Her havde modstanderen i snit 7,28 skud indenfor målrammen. I 2014 har modstanderen haft 6 skud inden for målrammen. Umiddelbart ikke den store forskel. Men ser man på en kamp som i går mod Brøndby, så havde de 10 skud inden for rammen, og jeg husker egentlig kun 2 rimelig farlige forsøg - ud over målet.

                          Min pointe er, at vi har fået lukket bedre af, så modtanderen ikke kommer til så farlige chancer som tidligere, men oftere bliver nødt til at afslutte fra distancen.

                          Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi har gjort det sværere at score imod os. Sidste forår lukkede vi 2,42 mål ind pr. kamp. Det betyder, at hvor modstanderen i dette forår skal have 6 skud inden for rammen for at score, så skulle de sidste forår kun bruge 3 skud inden for rammen for at lave mål.

                          Den hurtige konklusion: Vi er blevet dobbelt så gode til at forsvare os:) Den mere fair version: Vi er blevet mere stabile i forsvaret, og det forbedre alt andet lige muligheden for at vinde.

                          At vi så har sværere ved at score er så en anden snak. Men mon ikke også der er fremskridt på det parameter. Emil Larsen har været skadet hele optakten og er ikke i gear endnu. Falk meldte fra til en landskamp for nogle uger siden med en mindre skade, så han har formentlig heller ikke været i fulde omdrejninger.

                          Snart er Kadrii forhåbentlig med. Bortset fra Viborg-kampen i efteråret og ca. en halvleg i Randers i efteråret samt efteråret 2012 har de tre ikke spillet på samme tid pga. skader. Vores bedste perioder har vi haft, når de tre har været klar. Der er god grund til at tro på angrebsspillet også nok skal blive løftet.

                          Mvh
                          OBtimisten
                          jamen jeg er sådan set enig; der er blevet strammet op i forsvaret, og det vil som du siger alt andet lige øge chancerne for at vinde. Men når vi ikke magter at score på de mange chancer vi skaber - så hjælper det jo ikke meget at modstanderen "kun" score 1 gang.
                          Tag kampen i går; noget af det bedste OB har spillet længe, og der blev skabt rigeligt med chancer - havde det ikke været for selvmålet, der godt nok kommer på baggrund af et flot angreb fra vores side, men havde det ikke været for det - så havde vi stået med 1 point igen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            jamen jeg er sådan set enig; der er blevet strammet op i forsvaret, og det vil som du siger alt andet lige øge chancerne for at vinde. Men når vi ikke magter at score på de mange chancer vi skaber - så hjælper det jo ikke meget at modstanderen "kun" score 1 gang.
                            Tag kampen i går; noget af det bedste OB har spillet længe, og der blev skabt rigeligt med chancer - havde det ikke været for selvmålet, der godt nok kommer på baggrund af et flot angreb fra vores side, men havde det ikke været for det - så havde vi stået med 1 point igen
                            Jeg er da meget enig i, at vi skal blive bedre til at lave mål på vores chancer.

                            Jeg synes dog, det lidt er en tilsnigelse at sige, at vores ringere evne til at score ikke bliver opvejet af vores forbedrede evne til at forsvare os.

                            Kigger vi tilbage til foråret 2013, så laver vi nu 0,35 mål mindre pr kamp. Til gengæld lukker vi 1,42 mål færre ind pr. kamp indtil videre i dette forår sammenlignet med sidste forår. Med den stabilitet, vi har fået i forsvaret, er der da en sandsynlighed for, at vi snart begynder at holde nullet:) Jeg tror, angrebet bliver væsentligt skarpere, når først først Emil Larsen og Rasmus Falk kommer helt op i gear - og Kadrii forhåbentlig kommer med.

                            Få mål eller ej - så har det foreløbig givet to sejre. Endda mod to top 4-hold.

                            Mvh
                            OBtimisten

                            Comment


                              #44
                              Jeg er vild med, når folk rent faktisk bringer nogle tal på banen, frem for mavefornemmelser. Især når tallene bekræfter en positiv tendens.

                              Men det understreger også, at det kan vise sig dyrere i længden at have ladet stå til på angriberfronten, frem for at handle i vinters. De penge vi har sparet på kun at spille med Skoubo, Mos og *gys* Darko, kan vise sig at koste mere, end hvis vi havde kunnet score os til en europa-plads. Men lad os se hvor vi ender i tabellen, inden vi finder faklerne frem. Det kan stadig blive både en dreng eller en pige...
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Jeg er da meget enig i, at vi skal blive bedre til at lave mål på vores chancer.

                                Jeg synes dog, det lidt er en tilsnigelse at sige, at vores ringere evne til at score ikke bliver opvejet af vores forbedrede evne til at forsvare os.

                                Kigger vi tilbage til foråret 2013, så laver vi nu 0,35 mål mindre pr kamp. Til gengæld lukker vi 1,42 mål færre ind pr. kamp indtil videre i dette forår sammenlignet med sidste forår. Med den stabilitet, vi har fået i forsvaret, er der da en sandsynlighed for, at vi snart begynder at holde nullet:) Jeg tror, angrebet bliver væsentligt skarpere, når først først Emil Larsen og Rasmus Falk kommer helt op i gear - og Kadrii forhåbentlig kommer med.

                                Få mål eller ej - så har det foreløbig givet to sejre. Endda mod to top 4-hold.

                                Mvh
                                OBtimisten
                                pointen, lidt sat på spidsen - men selv om vi kun lukker et mål ind istedet for 3 eller 4, hvis vi så ikke evner at score så bliver udfaldet jo det samme - nemlig 0 point.

                                men ja holder vi modstanderen på 1 mål skal der "kun" scores 2 for en sejr, men det har vi så også rigeligt problemer med pt.

                                og med falk, emil og kadrii alle i form bliver vores angreb skarpere - det kan der vidst ikke være meget tvivl om. Så må vi bare håbe de snartest finder formen :)

                                Comment

                                Working...
                                X