Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optimist-tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Der er absolut ingen tvivl om, at OB som klub er i fremgang. Ned igennem ungdomsrækkerne er der virkelig nogle gode spillere på vej, og generelt er talentarbejdet i klar fremgang. Men det vil tage nogle år, før vi for alvor kommer til at opleve det gode arbejde.

    Indtil da er diskussionen, om Bech forvalter holdet godt nok? Jeg synes, der begås for mange fejl, men omvendt er det en vanskelig sammensat trup, i en klub hvor der ikke har været en kontinuerlig sportslige ledelse i årevis, det koster. Måske det bare ikke kan være bedre lige nu, og jeg tror slet ikke, at en brandslukker kan gøre det bedre, så vi må leve med situationen her og nu. Bech har endnu ikke overbevist mig om, at han har det der skal til, for at udvikle klubben videre på længere sigt, men en klub består af mere end en træner, og Bech kan måske godt være manden, i et setup der fungere langt bedre over tid.

    Så ja, er sådan set enig, vi er på vej frem som helhed, men superligaholdet er her og nu i en skuffende og sølle forfatning, og det har Bech også er ansvar for.
    Jeg er egentlig enig i, at TB ikke har vist endnu, at han er manden, men det er vel så et spørgsmål, om man tror på, at han er det på lidt længere sigt. I mine øjne er der ikke noget, der har vist mig, at han ikke skulle være det, derfor står jeg 100% bagved ham og den udvikling, OB er inde i. Det kan være, jeg står om et par måneder og ser dum ud, men so be it. Der er ingen tvivl om, at jeg også kommer på tribunen, hvis det bliver 1. division i stedet for suppen.
    Jeg synes bare på ingen måde, at en diskussion om, hvorvidt han skal fyres eller ej, er gavnlig. Sådan noget forplanter sig ned igennem fanrækkerne, ud på stadion, ned i spillerne og ned i Bech. Så længe det ikke står tydeligere skrevet i sol og måne, at vi rykker ned, eller spillerne har mistet respekten for eller troen på TB, så er jeg overbevist om, at det har meget bedre effekt, hvis vi klubben, trænerne og spillerne. Ultimativt kan utålmodigheden og desperationen blandt os fans være det, der gør, at vi ikke rejser os igen. Og jeg er sikker på, at der er mange, der karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare, og det forplanter sig selvfølgelig hele vejen ned i klubben og spillerne sådan noget.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Jeg er egentlig enig i, at TB ikke har vist endnu, at han er manden, men det er vel så et spørgsmål, om man tror på, at han er det på lidt længere sigt. I mine øjne er der ikke noget, der har vist mig, at han ikke skulle være det, derfor står jeg 100% bagved ham og den udvikling, OB er inde i. Det kan være, jeg står om et par måneder og ser dum ud, men so be it. Der er ingen tvivl om, at jeg også kommer på tribunen, hvis det bliver 1. division i stedet for suppen.
      Jeg synes bare på ingen måde, at en diskussion om, hvorvidt han skal fyres eller ej, er gavnlig. Sådan noget forplanter sig ned igennem fanrækkerne, ud på stadion, ned i spillerne og ned i Bech. Så længe det ikke står tydeligere skrevet i sol og måne, at vi rykker ned, eller spillerne har mistet respekten for eller troen på TB, så er jeg overbevist om, at det har meget bedre effekt, hvis vi klubben, trænerne og spillerne. Ultimativt kan utålmodigheden og desperationen blandt os fans være det, der gør, at vi ikke rejser os igen. Og jeg er sikker på, at der er mange, der karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare, og det forplanter sig selvfølgelig hele vejen ned i klubben og spillerne sådan noget.
      Hmmm så hvad hvis man ikke mener han er manden på længere sigt?...skal man så bare holde sin bøtte. Jeg synes personligt der skal være plads til begge dele...at andre "karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare" fuck da det kan jeg da sagtens leve med!! hellere det end en skare rygklappende mæ-sigere der bare retter ind og acceptere....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Hmmm så hvad hvis man ikke mener han er manden på længere sigt?...skal man så bare holde sin bøtte. Jeg synes personligt der skal være plads til begge dele...at andre "karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare" fuck da det kan jeg da sagtens leve med!! hellere det end en skare rygklappende mæ-sigere der bare retter ind og acceptere....
        ja den forstår jeg heller ikke - hvorfor skulle vi ikke kunne være kritiske for det der sker i vores klub?
        Jeg følger og støtter 100% op om OB om det er suppen eller 1 division. Og selv om jeg tvivler kraftigt på Troels er den rette mand til jobbet så håber jeg da det lykkedes - om ikke andet så fordi klubben ikke har brug for mere uro der kommer med en trænerfyring. Jeg har bare endnu ikke set noget der indikerer andet end at det ikke kommer til at spille for alvor - men måske det hele vender i dag og vi vinder de næste 12 i streg, og så står jeg tilbage og ser dum ud om et par måneder - og så tager vi det med ;)

        Comment


          #19
          Denne her fortjener sgu også at komme i optimist tråden

          http://www.bold.dk/nyt/Spelmann-Vi-e...e-end-Broendby

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Hmmm så hvad hvis man ikke mener han er manden på længere sigt?...skal man så bare holde sin bøtte. Jeg synes personligt der skal være plads til begge dele...at andre "karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare" fuck da det kan jeg da sagtens leve med!! hellere det end en skare rygklappende mæ-sigere der bare retter ind og acceptere....
            Hvis man ikke mener, at TB er den rigtige mand, og man synes, at det er vigtigt stå sagt, så skal man da bare gøre det!

            Jeg mener bare ikke, at det gavner klubben, men hvis man synes, det gør det, hvorfor skulle man så ikke ytre det? Giv den da bare gas.

            Det er bare vigtigt for mig at få sagt, at jeg står bag og tror på projektet, fordi der var meget uro herinde efter kampen mod Viborg, og jeg synes kun det var den ene side, der deltog i debatten :)

            Hvis man mener, at det er bedst at få sagt, at man ønsker TB så langt væk fra klubben som muligt, skal man da bare ud med det. Min holdning er bare, at det ikke gavner noget i øjeblikket. Det kan man så være enig eller uenig i :)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Hmmm så hvad hvis man ikke mener han er manden på længere sigt?...skal man så bare holde sin bøtte. Jeg synes personligt der skal være plads til begge dele...at andre "karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare" fuck da det kan jeg da sagtens leve med!! hellere det end en skare rygklappende mæ-sigere der bare retter ind og acceptere....
              Der er flere end de 2 muligheder. Vi kan også begynde at se på den store helhed i stedet for konstant her og nu ,som jeg synes der er en tendens til. Det kan jeg egentlig godt forstå, men alt med måde. Desværre er der en del der ikke helt kan finde ud af dette og dermed skal der fyres trænere og spillere i øst og vest (jaja overdrive lidt kan man jo altid ). Selvfølgelig skal man have lov at brokke sig og selvfølgelig skal der være plads til for og imod de enkelte i klubben. Vi bør bare holde det på et sober niveau så forummet her er til at holde ud.

              Jeg kan kun bakke op om næste alt som Benediktson har skrevet her de sidste par dage. Jeg synes det virker velovejet inden det er kommet på skrift og der er sendt 'Send lynsvar'. Ement "karakteriserer OB som en klub med en utålmodig og ofte utilfreds fanskare" mener jeg også er rigtigt og jeg mener også at vi som fanskare har lige præcis det rygte. Fuck det? Tja igen til en vis grænse. Lige som at det skal være tilladt at brokke sig må det vel også tilladt at tænke længere frem end sin egen næse tip. Man må godt brokke sig ja, men ikke bare gemme sig bare fraser som fodbold er følelser. Samtidig ville det klæde debatten, som jeg dog ikke synes er så skinger endnu, at tænke OB og ikke football manager når vi evaluere på tingenes tilstand. Vi kan ikke blive ved med bare at fyre trænere og spillere. Vi bliver nød til at have det der grimme ord - Kontinuitet - med i vores tanker .

              Nå men den her smøre var sådan generelt set og ikke direkte plantet på dig Bossy. Men dine ord 'fuck da det kan jeg da sagtens leve med' satte lige nogle tanker i gang her. Fint at du kan leve med det. Men husk at OB som klub og spillerne skal også kunne leve med det
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Hvorfor er den eneste opskrift at få ryddet helt op..?

                Og hvad er helt op......? er det dem DU mener, eller er det ALLE dem der var med da filmen knækkede efter Villarreal..? For så mangler du i hvert fald at nævne en håndfuld navne mere..!

                Og hvis ikke det er dem alle, hvor går grænsen så...? for det virker som om det er det altafgørende for dig...
                Jeg troede faktisk at det kun var Ruud og AMC der var med dengang men kan se at baskim faktisk også var med og at Falk, Skoubo og Toppel sa på bænken .. høegh og Schoop sq også inde omkring holdet ..

                Dilemma .. Jeg ved ikke om der skal ryddes helt op men der skal i hvert fald ryddes så meget op at dem der ikke brænder for det mere ikke bør være her mere .. det må så være grænsen ..

                der er sq forskel på AMC og KadriiŽs arbejdsindsats ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Hvis man mener, at det er bedst at få sagt, at man ønsker TB så langt væk fra klubben som muligt, skal man da bare ud med det. Min holdning er bare, at det ikke gavner noget i øjeblikket. Det kan man så være enig eller uenig i :)
                  Det gælder vel også spillere, øvrige trænere, ledelsen m.m. eller er det kun kritik af TB, der ikke gavner i øjeblikket? Jeg mener det er en lettere arrogant holdning at fremføre, der sigter mod et meningsdrænet forum af konsensussøgende rygklappere, hvilket jeg ikke tror er særligt gavnligt for klubben på sigt.

                  Comment


                    #24
                    Der er heldigvis ingen fast formel for hvornår man er "rigtig fan" af sit hold. Det er helt fint at nogle er optimistiske, ser positive udviklinger og bakker helhjertet op om træneren, spillerne og resten af organisationen. Al respekt for det, og vi håber vel alle på, at den "side" ender med at få ret

                    Men man bliver ikke en dårligere fan, hvis man synes at tingene stagnerer eller endda går den forkerte vej, stiller spørgsmålstegn ved træneren, spillertruppen og resten af staben. Man tvivler jo ikke af ond vilje, tværtimod, også det udspringer da af et dybtfølt ønske om det bedste for klubben. At man er uenige om hvordan man opnår det mål er kun naturligt al den stund det sete afhænger af øjnene der ser og ingen af os kan se ind i fremtiden.

                    Personligt er jeg behersket optimist ift den nærmeste fremtid. Har efterhånden skrevet det nogle gange, men jeg mener stadig, at truppen er bedre end tabellen antyder. Det handler om at få udløst dens potentiale, styrket den på visse positioner, få stabiliseret økonomien osv osv.; ikke nogen let opgave, men på den anden side kan jeg ikke se, hvorfor det IKKE skulle kunne lykkes at generobre vores naturlige plads i top 4-5 stykker. Potentialet er til stede.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                      Det gælder vel også spillere, øvrige trænere, ledelsen m.m. eller er det kun kritik af TB, der ikke gavner i øjeblikket? Jeg mener det er en lettere arrogant holdning at fremføre, der sigter mod et meningsdrænet forum af konsensussøgende rygklappere, hvilket jeg ikke tror er særligt gavnligt for klubben på sigt.
                      Jeg synes, mine ord bliver fordrejet noget!

                      Kritiser så tosset, du vil. Jeg kan da sagtens kritisere enkelte præstationer, beslutninger el. lign.

                      Det, jeg ikke kritiserer, er den overordnede vej, som klubben går. Jeg tror på, at det er det rigtige :)

                      Hvis andre synes, det er vigtigt, at det ikke er TB, der er træner fx, eller at det er den forkerte sportschef, de forkerte spillere eller hvad ved jeg, så er det dem frit for. Min holdning er bare, at klubben ville have bedre af, at der ikke straks blev sat spørgsmålstegn ved alt (hovedsageligt TB), når man ikke er 100% tilfreds med resultaterne. Jeg mener, det ville være bedre at se langsigtet, og den del tror jeg på. Det står mig vel ligeså frit for at sige det, som det gør for andre at sige det modsatte?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Der er heldigvis ingen fast formel for hvornår man er "rigtig fan" af sit hold. Det er helt fint at nogle er optimistiske, ser positive udviklinger og bakker helhjertet op om træneren, spillerne og resten af organisationen. Al respekt for det, og vi håber vel alle på, at den "side" ender med at få ret

                        Men man bliver ikke en dårligere fan, hvis man synes at tingene stagnerer eller endda går den forkerte vej, stiller spørgsmålstegn ved træneren, spillertruppen og resten af staben. Man tvivler jo ikke af ond vilje, tværtimod, også det udspringer da af et dybtfølt ønske om det bedste for klubben. At man er uenige om hvordan man opnår det mål er kun naturligt al den stund det sete afhænger af øjnene der ser og ingen af os kan se ind i fremtiden.

                        Personligt er jeg behersket optimist ift den nærmeste fremtid. Har efterhånden skrevet det nogle gange, men jeg mener stadig, at truppen er bedre end tabellen antyder. Det handler om at få udløst dens potentiale, styrket den på visse positioner, få stabiliseret økonomien osv osv.; ikke nogen let opgave, men på den anden side kan jeg ikke se, hvorfor det IKKE skulle kunne lykkes at generobre vores naturlige plads i top 4-5 stykker. Potentialet er til stede.
                        Lad mig lige slå fast, at jeg på ingen måde mener, at nogle er bedre fans end andre.

                        Jeg proklamerer bare min holdning om klubbens fremtid, ligesom alle andre gør det.

                        Hvis det kan læses som om, at nogle er rigtige fans og andre ikke er, så er det bestemt ikke meningen.

                        I øvrigt meget enig i det, du skriver :)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Jeg synes, mine ord bliver fordrejet noget!
                          Hvordan?

                          Jeg vil gerne gentage spørgsmålet, gælder dit forbehold kun TB, eller er andre i klubben også en del af forbeholdet?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Jeg synes, mine ord bliver fordrejet noget!

                            Kritiser så tosset, du vil. Jeg kan da sagtens kritisere enkelte præstationer, beslutninger el. lign.

                            Det, jeg ikke kritiserer, er den overordnede vej, som klubben går. Jeg tror på, at det er det rigtige :)

                            Hvis andre synes, det er vigtigt, at det ikke er TB, der er træner fx, eller at det er den forkerte sportschef, de forkerte spillere eller hvad ved jeg, så er det dem frit for. Min holdning er bare, at klubben ville have bedre af, at der ikke straks blev sat spørgsmålstegn ved alt (hovedsageligt TB), når man ikke er 100% tilfreds med resultaterne. Jeg mener, det ville være bedre at se langsigtet, og den del tror jeg på. Det står mig vel ligeså frit for at sige det, som det gør for andre at sige det modsatte?
                            nu er det vel ikke "straks" mere. Efter LO, Brink mv fik kniven er der efterhånden gået en del tid - hvor ledelsen i den grad har haft fejlet ved ikke at have deres nye plan klar. Jeg tror nu man har ramt rigtigt med Jesper H.
                            - Og Troels har snart siddet i 2 sæsonner uden nævneværdig fremgang....det er altså ikke "straks"

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Der er heldigvis ingen fast formel for hvornår man er "rigtig fan" af sit hold. Det er helt fint at nogle er optimistiske, ser positive udviklinger og bakker helhjertet op om træneren, spillerne og resten af organisationen. Al respekt for det, og vi håber vel alle på, at den "side" ender med at få ret

                              Men man bliver ikke en dårligere fan, hvis man synes at tingene stagnerer eller endda går den forkerte vej, stiller spørgsmålstegn ved træneren, spillertruppen og resten af staben. Man tvivler jo ikke af ond vilje, tværtimod, også det udspringer da af et dybtfølt ønske om det bedste for klubben. At man er uenige om hvordan man opnår det mål er kun naturligt al den stund det sete afhænger af øjnene der ser og ingen af os kan se ind i fremtiden.


                              Personligt er jeg behersket optimist ift den nærmeste fremtid. Har efterhånden skrevet det nogle gange, men jeg mener stadig, at truppen er bedre end tabellen antyder. Det handler om at få udløst dens potentiale, styrket den på visse positioner, få stabiliseret økonomien osv osv.; ikke nogen let opgave, men på den anden side kan jeg ikke se, hvorfor det IKKE skulle kunne lykkes at generobre vores naturlige plads i top 4-5 stykker. Potentialet er til stede.
                              helt enig til det første

                              - det andet er vel i for sig det der er hele kernen i problemet - potentialet bliver ikke forløst på banen. Mht vores styrke ifht tabellen så syntes jeg måske det passer meget godt lige pt, placering som nr 7 er jo ok - med de åbenlyse mangler der stadig er i truppen. Problemet for mig er spillet på banen, og manglen af udvikling....
                              - men potentialet tror jeg bestemt også på er der - kan vi holde på falk, kadrii og emil og få tilført lidt klasse og erfaring bla. i form af en ordenlig angriber - så tror jeg næste sæson kan blive spændende.
                              - Hvis ellers Troels formår at forløse potentialet...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                                Hvordan?

                                Jeg vil gerne gentage spørgsmålet, gælder dit forbehold kun TB, eller er andre i klubben også en del af forbeholdet?
                                Haha, det har jeg da svaret på op til flere gange. Du forholder dig jo slet ikke til det, jeg skriver :)

                                Men for at svare på dit spørgsmål: du må kritisere alle dem, du vil. TB, spillerne, ledelsen. Jeg har ikke noget forbehold. Jeg tror bare på det, OB laver, så jeg har ikke noget at kritisere på de overordnede linjer :)
                                At man kan læse det, jeg skriver som meget andet end det, må stå for egen regning.

                                Comment

                                Working...
                                X