Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-FCM 19/8-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Der var tre rigtig flotte præstationer og de er alle nævnt af andre. Eske, Drachman og Tverskov.
    Jeg vælger Eskesen fordi han er så ny og grøn og overrasker hver gang.
    En guldfugl, måske.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Der var tre rigtig flotte præstationer og de er alle nævnt af andre. Eske, Drachman og Tverskov.
      Jeg vælger Eskesen fordi han er så ny og grøn og overrasker hver gang.
      En guldfugl, måske.
      Så skal han altså begynde at ligge lidt mål ind på kontoen hvis han skal blive en rigtig guldfugl.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så skal han altså begynde at ligge lidt mål ind på kontoen hvis han skal blive en rigtig guldfugl.
        Har han overhovedet scoret siden hans debut mod Dalum?
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Har han overhovedet scoret siden hans debut mod Dalum?
          Ja for reserveholdet

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja for reserveholdet
            Og i vores hjerter! :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Tror jeg havde givet den til Ryan, hvis ikke at han sov ved målet, og derfor må det blive Drachmann, som virkelig var tændt imod sin gamle klub og fuldstændig overskyggede, dem der har sat ham af på den midtbane. Eske og kløve synes jeg også gjorde det fint

              Comment


                #37
                Tverskov - burde blive forfremmet til anfører i næste kamp.
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Tverskov - burde blive forfremmet til anfører i næste kamp.
                  Fair nok med Gryte - så længe han er her. Jeg er ikke uenig i at Tverskov er et godt emne, men mener at Drachman er en mere naturlig leder med de rette kvalifikationer. Jo, han er meget ny - og synes ikke det var en god ide at gøre KEP til anfører fra første kamp, men jeg fornemmer at Drachman vil kunne accepteres af de andre.
                  KEP kan ikke længere være fast mand, men vil nok kunne være i startopstillingen nogle gange - men ikke som anfører, synes jeg.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så skal han altså begynde at ligge lidt mål ind på kontoen hvis han skal blive en rigtig guldfugl.
                    Kan vi genkende scenariet fra Rasmus Falk? Han havde ofte 3. sidste fod på bolden, mens det ikke blev til ret mange assists og mål før i de sidste par sæsoner. Giv knægten noget tid, han har i mine øjne et stort potentiale, og han minder på mange måder i sit spil om Falk, synes jeg. Hurtige vendinger, god på bolden. Han har jo ikke fået så mange kampe, så denne sæson skal, med kontinuerligt spilletid, være en indkøringssæson, hvor han kan blive mere opportunistisk i sit spil. Forhåbentlig kan han lægge mål og assists på med tiden. Spændende ser han i hvert fald ud!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Tverskov - burde blive forfremmet til anfører i næste kamp.
                      Til gengæld synes jeg det lugter lidt af, at han ikke er i klubben specielt mange år endnu, eftersom forlængelsen tidligere på sommeren kun løber til 2020 i stedet for 2019. Det lugter af et salg næste sommer.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Kan vi genkende scenariet fra Rasmus Falk? Han havde ofte 3. sidste fod på bolden, mens det ikke blev til ret mange assists og mål før i de sidste par sæsoner. Giv knægten noget tid, han har i mine øjne et stort potentiale, og han minder på mange måder i sit spil om Falk, synes jeg. Hurtige vendinger, god på bolden. Han har jo ikke fået så mange kampe, så denne sæson skal, med kontinuerligt spilletid, være en indkøringssæson, hvor han kan blive mere opportunistisk i sit spil. Forhåbentlig kan han lægge mål og assists på med tiden. Spændende ser han i hvert fald ud!
                        Giver den også til ESKESEN! For med ukuelig opportunisme og gå-på-mod at tegne stort set hele vores offensiv.

                        Jeg kan godt følge sammenligningen med Falk, men jeg tvivler desværre på at potentialet er lige så stort - mindre kan dog også gøre det. Men det lover særdeles godt!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Til gengæld synes jeg det lugter lidt af, at han ikke er i klubben specielt mange år endnu, eftersom forlængelsen tidligere på sommeren kun løber til 2020 i stedet for 2019. Det lugter af et salg næste sommer.
                          Det lagde man vel heller ikke det store skjul på da man forlængede. At det var planen

                          Comment


                            #43
                            Eske og Drach på ugens hold i tipsbladet

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerunde-2

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Eske og Drach på ugens hold i tipsbladet

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerunde-2
                              Jeg tror Drachman bliver en af de helt store - som journalisten her også tror.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det lagde man vel heller ikke det store skjul på da man forlængede. At det var planen
                                Nej præcis, deraf min pointe om, at det er rimelig kortsigtet at gøre ham til anfører såfremt Gryte ryger og KEP fortsat sidder på bænken.

                                Comment

                                Working...
                                X