Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Sakset fra facebook:

    “I forbindelse med dagens kamp vil vi hylde Lars Høgh.

    Udover bannere er følgende planlagt:

    - Ved 6:00 vil capoen på RMN-tribunen bede folk på alle tribuner om at rejse sig op.

    - Ved 8:18 påbegyndes et minuts stående bifald til ære for Lars Høgh

    - Efterfølgende og resten af halvlegen hyldes han i form af sange

    Vi håber naturligvis at alle vil deltage i at støtte og hylde den største OB-legende gennem tiderne, der utvivlsomt gennemgår hans til dato hårdeste kamp.

    Vi sender de varmeste tanker til Lars og hans familie. Rigtig god bedring, Høghen!”

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Sakset fra facebook:

      “I forbindelse med dagens kamp vil vi hylde Lars Høgh.

      Udover bannere er følgende planlagt:

      - Ved 6:00 vil capoen på RMN-tribunen bede folk på alle tribuner om at rejse sig op.

      - Ved 8:18 påbegyndes et minuts stående bifald til ære for Lars Høgh

      - Efterfølgende og resten af halvlegen hyldes han i form af sange

      Vi håber naturligvis at alle vil deltage i at støtte og hylde den største OB-legende gennem tiderne, der utvivlsomt gennemgår hans til dato hårdeste kamp.

      Vi sender de varmeste tanker til Lars og hans familie. Rigtig god bedring, Høghen!”
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Den kamp bliver miraklet i Madrid om igen, hvor kræften akkurat som Laudrup prøver og prøver for til sidst at stå og glo åndsfraværende ud i luften over den modstander som bare nægter at give op.

        LARS LARS LARS HØØØØØGH!
        Bedst indlæg ever!👍👍👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Høghen takker OB-fans.

          https://www.facebook.com/groups/2562...9863473112636/

          Fedt at høre, at han har set hyldesten - og at han er glad for den. Trist at sygdommen er alvorlig.

          Lars Høgh, du er fannernedme min helt.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Høghen takker OB-fans.

            https://www.facebook.com/groups/2562...9863473112636/

            Fedt at høre, at han har set hyldesten - og at han er glad for den. Trist at sygdommen er alvorlig.

            Lars Høgh, du er fannernedme min helt.
            Kongen af OB. håber han vender hjem en dag

            er jeg den eneste der syntes at de G`er i det nederste banner ser lidt omvendte ud?

            Comment


              #81
              Alt godt til Lars og hans familie ... håber det bedste, trods alt 😔

              Comment


                #82

                Comment


                  #83
                  Hvilken type kræft er der tale om?

                  Comment


                    #84
                    Det er så trist . Mange tanker og alt håb til Lars .

                    Høgh vil for mig altid være Mr OB.

                    FUCK CANCER
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Åh nej. Det gør mig så ondt.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Hvorfor deler folk rygter om en mands sygdomsforløb herinde? Jeg ved godt ingen mener noget ondt, men kan vi ikke lige tænke os lidt inden vi deler private oplysninger på nettet? Tænk jer bare lidt om, tak.

                        Comment


                          #87
                          Ja, Han ønskede ikke at “kampen” skulle være offentlig., hvis vi ikke respektere det, hvem skulle så gøre det?

                          Comment


                            #88
                            Nu jeg tænker over det, så burde en moderator nok slette de relevante indlæg herinde. Har vi sådan en herinde?

                            Comment


                              #89
                              Som den kvikke læser har bemærket, er der slettet tre indlæg i tråden. Det er altid en balancegang herinde, da ordet er frit, og der er højt til loftet, men da der er tale om personfølsomme oplysninger, har jeg besluttet at slette indlæggene, både af hensyn til privatlivets fred, og for at sikre at OB ikke kommer i problemer med GDPR på nogen måde.

                              Dette skal ikke ses som en kritik af debattørerne, da der ikke er tale om ond vilje fra nogen af de to, efter min bedste overbevisning.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Som den kvikke læser har bemærket, er der slettet tre indlæg i tråden. Det er altid en balancegang herinde, da ordet er frit, og der er højt til loftet, men da der er tale om personfølsomme oplysninger, har jeg besluttet at slette indlæggene, både af hensyn til privatlivets fred, og for at sikre at OB ikke kommer i problemer med GDPR på nogen måde.

                                Dette skal ikke ses som en kritik af debattørerne, da der ikke er tale om ond vilje fra nogen af de to, efter min bedste overbevisning.

                                Mvh

                                MaxHH
                                Fint med mig. Var også meget i tvivl om jeg skulle poste det. Det skulle jeg nok have lade være med. Beklager

                                Comment

                                Working...
                                X