Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Høgh'en er en mur:
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...813139976?s=19

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Ender med en stor mur stillet op nede i fanzonen med 817 og 2 billeder af Høghen. Han så dejlig frisk ud og kød også sådan. Personligt er jeg vil med symbolikken i en mur.
    Høghen snakkede en del om Richardo og måske en lille stikpille til OSE om at vi skal huske på at det er OB.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Enig - ikke for på nogen måde for at agere net sherif, men syntes måske også det kunne være rart med en "REN" tråd om Høeghen.

    1.000 tak til der udfører noget for OB, og som har lavet banneren som udtrykker alle os empati for Lars Høgh. Smukt at det har betydet noget for Lars Høgh og har givet ham endnu mere kamp gjest. Så smukt og 1.000 tak.
    Enig

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed. Fair nok man er sur og bitter og hvad fanden man ellers har af følelser i klemme. Men når det overstiger ens begejstring skulle man måske overveje hvad ens tilhørsforhold er og om man måske skulle kigge indad og gøre mere selv fremfor bare at bitche over alt. Eller bare droppe det.
    Min glæde over at Høgh'en er så meget foran sin egen helbredelsesplan, at han dukker op for at blive hyldet, selv om han ikke bryder sig om at være i centrum; er alle dage større end min bitterhed overfor OSE. Stol trygt på det.

    Det var i øvrigt også dem, der besluttede sig for at han ikke skulle være en del af hverdagen i Ådalen, fordi man ville have en fuldtidsmålmandstræner; selvfølgelig sat på spidsen, da der også er ræson bag sådan en beslutning, men de er også årsagen til at vores koryfæer spiller oldboys i OKS og ikke i OB.

    Ambassadør korpset er et plaster på såret; men immervæk stadig kun et lille plaster; efter år med luftige løfter, popsmarte tiltag, proforma faninvolvering, og egenrådighed.

    Men det ændrer ikke på, at jeg glæder mig til at hylde en person, som alle dag er og vil altid være en større del af OB end OSE nogensinde kommer til at være; En lysende personlighed kontra anonyme afdrags-milliardærer, jyske tørvetriller og fynske marketingsryttere.

    Det bliver et stort øjeblik for klubben - og jeg glæder mig!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg har set flere negative indlæg her end indlæg om at man skal ud og hylde Høghen. Og det synes jeg er trist.
    Så gør mig helt ærligt en tjeneste og udpeg nogle af de angiveligt mange indlæg, som du synes er negative. Er det f.eks. negativt at gætte på, at der bliver lavet et maleri af Høghen, for det kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være?

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Du skyder totalt forbi målet her, i et eller andet ivrigt forsøg på at pege fingre af folk og hævde dig selv lidt. Kan slet ikke se nogen shitstorm, blot nogle ønsker om hvordan man kunne hylde Høghen bedst muligt, hvilket da er super relevant, så er der enkelte stikpiller til tidligere tiltag, men ingen udpræget bashing. Ydermere bidrager du blot til at afspore debatten fuldstændigt, i stedet for at blive på sporet: nemlig hvordan Høgh bedst mulig hyldes.

    Jeg håber på en form for fysisk markering. Når jeg ikke tror på statuen, er det pga. prisen på en sådan konstruktion sammen med regler osv. at det er svært at forestille sig. Hvordan en fysisk markering kan laves, ved jeg ikke helt. Om det er en form for tribuneudsmykning i form af billeder og tekst? måske en navngivning af et område af stadion? Jeg så gerne, at man udbredte de idealer Høgh stod for: benhårdt arbejde, evig optimisme, åbenhed over for enhver, ydmyghed. Udover en fysisk manifestation, så jeg gerne de værdier indarbejdet i organisationen.
    Jeg har hverken nævnt bashing, Shitstorm eller andet i den grad. Så ja, mit indlæg var absolut ramt af at jeg synes forum generelt er et negativt sted, men at der er flere indlæg mod OB end for Høgh synes jeg stadig er trist.

    Og ellers helt enig. Synes det er fedt at man markerer jubilæum for Madrid, men synes fokus skal være på Høghen og at det er sådan en klub vi gerne vil have. En klub som er indbegrebet af de dyder han stod for.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er jo ikke rigtigt......

    Der er nogen der gætter på, hvilken hyldest han får. Der er mange der tilkendegiver, at de synes at manden fortjener en statue (Hvordan er det negativt?) Og så er der nogle der roser dem der stod for at få lavet et hyldestbanner i efteråret. Og så er der én, måske to, der ytrer sig negativt mod klubben.

    At du partout vil læse en sønderlemmende kritik af klubben ind i alle indlæg, siger vidst mere om dit ståsted, end det siger om det der faktisk er blevet skrevet. Hvordan man kan læse gætteri og forventningsafstemning som værende negativ kritik overgår min forstand. Du er helt galt afmarcheret her.

    Hvis det ikke var for dit eget mavesure indlæg, handlede den her tråd slet ikke om "kritik" af klubben.
    Du har en pointe med hensyn til mit eget indlæg. Jeg har uden tvivl ladet min holdning til forum generelt spile ind og derfor er min kritik overdreven. Den tager jeg til mig. Ændrer dog ikke på at de indlæg er der og er en generel tendens. Så synes ikke jeg er helt galt afmarcheret eller jeg har læst en sønderlemmende ind i noget. Jeg har set flere negative indlæg her end indlæg om at man skal ud og hylde Høghen. Og det synes jeg er trist.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed.
    Det er jo ikke rigtigt......

    Der er nogen der gætter på, hvilken hyldest han får. Der er mange der tilkendegiver, at de synes at manden fortjener en statue (Hvordan er det negativt?) Og så er der nogle der roser dem der stod for at få lavet et hyldestbanner i efteråret. Og så er der én, måske to, der ytrer sig negativt mod klubben.

    At du partout vil læse en sønderlemmende kritik af klubben ind i alle indlæg, siger vidst mere om dit ståsted, end det siger om det der faktisk er blevet skrevet. Hvordan man kan læse gætteri og forventningsafstemning som værende negativ kritik overgår min forstand. Du er helt galt afmarcheret her.

    Hvis det ikke var for dit eget mavesure indlæg, handlede den her tråd slet ikke om "kritik" af klubben.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed. Fair nok man er sur og bitter og hvad fanden man ellers har af følelser i klemme. Men når det overstiger ens begejstring skulle man måske overveje hvad ens tilhørsforhold er og om man måske skulle kigge indad og gøre mere selv fremfor bare at bitche over alt. Eller bare droppe det.
    Du skyder totalt forbi målet her, i et eller andet ivrigt forsøg på at pege fingre af folk og hævde dig selv lidt. Kan slet ikke se nogen shitstorm, blot nogle ønsker om hvordan man kunne hylde Høghen bedst muligt, hvilket da er super relevant, så er der enkelte stikpiller til tidligere tiltag, men ingen udpræget bashing. Ydermere bidrager du blot til at afspore debatten fuldstændigt, i stedet for at blive på sporet: nemlig hvordan Høgh bedst mulig hyldes.

    Jeg håber på en form for fysisk markering. Når jeg ikke tror på statuen, er det pga. prisen på en sådan konstruktion sammen med regler osv. at det er svært at forestille sig. Hvordan en fysisk markering kan laves, ved jeg ikke helt. Om det er en form for tribuneudsmykning i form af billeder og tekst? måske en navngivning af et område af stadion? Jeg så gerne, at man udbredte de idealer Høgh stod for: benhårdt arbejde, evig optimisme, åbenhed over for enhver, ydmyghed. Udover en fysisk manifestation, så jeg gerne de værdier indarbejdet i organisationen.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed. Fair nok man er sur og bitter og hvad fanden man ellers har af følelser i klemme. Men når det overstiger ens begejstring skulle man måske overveje hvad ens tilhørsforhold er og om man måske skulle kigge indad og gøre mere selv fremfor bare at bitche over alt. Eller bare droppe det.
    Enig - ikke for på nogen måde for at agere net sherif, men syntes måske også det kunne være rart med en "REN" tråd om Høeghen.

    1.000 tak til der udfører noget for OB, og som har lavet banneren som udtrykker alle os empati for Lars Høgh. Smukt at det har betydet noget for Lars Høgh og har givet ham endnu mere kamp gjest. Så smukt og 1.000 tak.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvad OSE gør - ikke OB. OB er en fodboldklub fra 1887 i øjeblikket styret af folk fra OSE, der ikke har bestilt andet end at ødelægge begejstringen for OB; som gør at folk ikke kan glæde sig.

    Det er egentlig ret simpelt.

    Jeg glæder mig til at komme ud for at hylde Høgh'en; jeg har en helt igennem retfærdig skepsis over hvad OSE folkene kan finde på af ting; fordi de har sand for dyden ikke taget ret mange gode beslutninger i meget lang tid.

    Elsker OB. Og Høgh'en. Hader OSE. OSE er ikke OB.

    MvH ChrisOB
    Kig de sidste 2 sider igennem. Andlox har nævnt han glæder at komme afsted, alle andre omhandler hvor dumme "OSE" er. Intet om Høghen. Alt om utilfredshed. Fair nok man er sur og bitter og hvad fanden man ellers har af følelser i klemme. Men når det overstiger ens begejstring skulle man måske overveje hvad ens tilhørsforhold er og om man måske skulle kigge indad og gøre mere selv fremfor bare at bitche over alt. Eller bare droppe det.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Helt seriøst. Hvordan kan det her handle om at man på forhånd er sur over hvad OB gør end om at man glæder sig til at komme ud og hylde en mand som har betydet så meget for klubben.
    Tak.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er jo regel nummer 1 herinde. Hvis OB foretager sig noget, så er det noget lort. Hvis ikke de foretager sig noget, så er det til gengæld noget lort.
    Velkommen til fodbold. Hvor det er tilladt at være ensidig. Specielt overfor nogen, der varetager det mest dyrebare som fodboldfan: Klubben.

    Du skulle tage at prøve det.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Helt seriøst. Hvordan kan det her handle om at man på forhånd er sur over hvad OB gør end om at man glæder sig til at komme ud og hylde en mand som har betydet så meget for klubben.
    Hvad OSE gør - ikke OB. OB er en fodboldklub fra 1887 i øjeblikket styret af folk fra OSE, der ikke har bestilt andet end at ødelægge begejstringen for OB; som gør at folk ikke kan glæde sig.

    Det er egentlig ret simpelt.

    Jeg glæder mig til at komme ud for at hylde Høgh'en; jeg har en helt igennem retfærdig skepsis over hvad OSE folkene kan finde på af ting; fordi de har sand for dyden ikke taget ret mange gode beslutninger i meget lang tid.

    Elsker OB. Og Høgh'en. Hader OSE. OSE er ikke OB.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Helt seriøst. Hvordan kan det her handle om at man på forhånd er sur over hvad OB gør end om at man glæder sig til at komme ud og hylde en mand som har betydet så meget for klubben.
    Det er jo regel nummer 1 herinde. Hvis OB foretager sig noget, så er det noget lort. Hvis ikke de foretager sig noget, så er det til gengæld noget lort.

    Leave a comment:

Working...
X