Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg synes sgu det ville være en kanon Idé.
    Jeg bakker også op om ideen!

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er vel et banner med et støttebudskab, vi snakker om ikke? Som Stiften holder op før og under kampen?

    Og så kunne stadionspeaker komme med et par støtteord på vegne af klubben før kampen og så kunne banneret komme op.

    Hvordan det ellers skulle foregå ved jeg ikke. Hvad kan lade sig gøre på så kort tid?

    MvH ChrisOB
    Det er ikke lige det, jeg kommenterede på, det var forslaget om at sende nogle hilsner til Lars fra fans. Det vil vi gerne arbejde i.

    Det andet har vi ikke noget med at gøre, bortset fra vi selvfølgelig støtter op om en form for støtteerklæring fra tribunen :-)

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?
    Det er vel et banner med et støttebudskab, vi snakker om ikke? Som Stiften holder op før og under kampen?

    Og så kunne stadionspeaker komme med et par støtteord på vegne af klubben før kampen og så kunne banneret komme op.

    Hvordan det ellers skulle foregå ved jeg ikke. Hvad kan lade sig gøre på så kort tid?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fcalamorgenkvalme
    replied
    Positive tanker til høghen! Ved godt JH fyrede ham men ville det ikke klæde klubben han har givet alt at melde lidt støtte ud i hans svære tid..

    Leave a comment:


  • obay1
    replied
    God bedring

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvis jeg bestemte, hvad jeg desværre ikke gør, så rejste alle sig efter 1 min med stående ovationer for vores allesammens nr 1! Efterfulgt af Lars Lars Lars Lars Høøøgh chanten (eller en anden). Kæmpe, kæmpe legende som fortjener folkets støtte i en svær tid!
    Jeg synes sgu det ville være en kanon Idé.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Nede fra det varme Tyrkiet skal også lyde et god bedring til den største i OB gennem tiderne.
    Håber vi støtter ham og familien i weekenden, ledelsen er der også om 14 dage, de er jo umulige at slippe af med.

    Men vi skal hjælpe Høghen med så meget positiv energi vi kan. Han er OB, det er ledelsen ikke.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er det!
    Vi vil gerne gøre det. Er der nogle forslag til, hvordan det skal foregå?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)
    Det er det!

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Hvis jeg bestemte, hvad jeg desværre ikke gør, så rejste alle sig efter 1 min med stående ovationer for vores allesammens nr 1! Efterfulgt af Lars Lars Lars Lars Høøøgh chanten (eller en anden). Kæmpe, kæmpe legende som fortjener folkets støtte i en svær tid!

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af profeten Se indlæg
    Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?
    Hvis det er noget, folk er interesseret i, vil vi gerne arbejde på det :-)

    Leave a comment:


  • profeten
    replied
    Kan man monstro organisere gennem OB, at Høghen får en masse hilsner fra os OB-fans, der vil vise ham støtte?

    Mødte ham i København for en måneds tid siden, mens han kom gående med konen. Jeg sprang op fra min stol og blev 7 år gammel igen: Forfjamsket, smågenert og ude af stand til at sige særligt meget fornuftigt. Fik takket stort for Madrid-kampen og fik et billede med ham og mig, som jeg har vist til alle venner og al familie. Præcis i dag er det 20 år siden, jeg som 11-årig flyttede fra Odense til Virum, og især i dag banker mit OB-hjerte meget, meget stærkt.

    Forza OB. Forza Lars.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Føj for den lede! det ville være et tungt tab, hvis han bukkede under for sygdommen, men han er jo ikke død endnu, så lad os håber på helbredelse. Kunne være fedt med en støttemarkering søndag.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Tænker at jeg ikke er den eneste der bogstavelig talt har haft tårer ned af kinderne i dag. Det gør mig så ondt.

    Lars Høgh er ultimativt den eneste årsag til, at denne dreng fra den Københavnske Vestegn blev fan af den Stribede klub derovre på smukke Fyn. Ved VM i 1986 blev jeg Stribet.

    For OB. For Odense. For byen. For Lars. Den største legende. Miraklet. Rekordholder. Det rareste menneske.

    Jeg er knust.

    MvT

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Fy for satan. Naturligvis kun de varmeste tanker til hele familien, og især Lars! Som flere nævner er han den ubestridt største i Striwer nogensinde, og det har smertet mig længe, at han ikke er tilknyttet klubben. Men hvis nogen kan klare den hårde kamp, så er det ham; Det eneste idol jeg nogensinde har haft.

    Leave a comment:

Working...
X