Sayouba Mandé. tOrnBjerg - kender ham ikke, med sjældent JH rammer noget, så derfor er jeg skeptisk
fmprOB fynsland_85 OnkelGobber Tåhyler (med pil opad).
Bossy(han giver for mange retur bolde bedømt på videoer)
ChrisOB (Havde faktisk svært ved at beslutte mig for, hvilken én jeg ville gå med)
Jeppetoje
sinus
kaspernon
Sheed
Ramon Leeuwin fmprOB Sheed Faurskov Mågen
Macrel QuesT
Kaspernon
ChrisOB
Ramon Leeuwin
Jeppetoje
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Ramon Leeuwin Tornbjerg (Vigtigt, at vi får KEP på bænken, og en stærk mand ind. KEP bliver forhåbentlig en sulten reserve) fmprOB Sheed Faurskov Mågen
Macrel QuesT
Kaspernon
ChrisOB
Bossy
Ramon Leeuwin Tornbjerg (Vigtigt, at vi får KEP på bænken, og en stærk mand ind. KEP bliver forhåbentlig en sulten reserve) fmprOB Sheed Faurskov Mågen
Macrel QuesT
Kaspernon
ChrisOB
Bossy
Ramon Leeuwin
Jeppetoje
Macrel QuesT
Kaspernon
ChrisOB
Bossy
Ramon Leeuwin
Jeppetoje
Entusiastens (på vippen, men der er store forventninger og en del penge knyttet til en mand, der kan være på vej mod sit karriemæssige efterår).
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Macrel QuesT
Kaspernon
ChrisOB
Bossy
Stonebear
FFM
Ramon Leeuwin
Jeppetoje
Entusiastens (på vippen, men der er store forventninger og en del penge knyttet til en mand, der kan være på vej mod sit karriemæssige efterår).
Comment