Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Mande.

    Én ting, man i hvert fald ikke kan beskylde Mande for, er at være "Horsens/Esbjerg/AaB-affald", eller generelt for at være en fantasiløs handel fra en grå dansk andedam. Om det er godt i dette tilfælde, må tiden vise.
    Last edited by anglicantian; 16-08-2018, 15:38.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Jesper Hansen fortæller lidt om baggrunden for købet af den nye målmand. Han mener, vi var nødt til at rykke på det, da det ikke kun er Grytebust, der har været interesse for.

      http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/
      Jeg bider mærke i dette citat, det finder jeg faktisk betryggende;

      – Det har vi gjort igennem lang tid. Både vores scout og vores målmandstræner har virkelig lavet et rigtig fint stykke arbejde omkring det, og har været meget overbeviste om, at det er en målmand, vi kan flytte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jesper Hansen fortæller lidt om baggrunden for købet af den nye målmand. Han mener, vi var nødt til at rykke på det, da det ikke kun er Grytebust, der har været interesse for.

        http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/
        Godt interview! Det giver da svar på lidt af vores mange spørgsmål

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Jesper Hansen fortæller lidt om baggrunden for købet af den nye målmand. Han mener, vi var nødt til at rykke på det, da det ikke kun er Grytebust, der har været interesse for.

          http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/
          Tak for en god update.

          Dog nedtrykkende at høre at han allerede begynder at dække sin røv ved at sige at der kun kommer nogen hvis de kan forstærke os.
          Umiddelbart fornuftigt ikke at hente dårligere spillere, men virkelig en skidt udmelding her 14 dage inden luk.

          Også sjovt at de 2-3 stykker nu er blevet til 2. Og måske slet ikke nogen hvis vi ikke kan finde dem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tak for en god update.

            Dog nedtrykkende at høre at han allerede begynder at dække sin røv ved at sige at der kun kommer nogen hvis de kan forstærke os.
            Umiddelbart fornuftigt ikke at hente dårligere spillere, men virkelig en skidt udmelding her 14 dage inden luk.

            Også sjovt at de 2-3 stykker nu er blevet til 2. Og måske slet ikke nogen hvis vi ikke kan finde dem
            Tænkte det samme... SUK
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tak for en god update.

              Dog nedtrykkende at høre at han allerede begynder at dække sin røv ved at sige at der kun kommer nogen hvis de kan forstærke os.
              Umiddelbart fornuftigt ikke at hente dårligere spillere, men virkelig en skidt udmelding her 14 dage inden luk.

              Også sjovt at de 2-3 stykker nu er blevet til 2. Og måske slet ikke nogen hvis vi ikke kan finde dem
              Som skrevet den anden dag, det er kun et spørgsmål om tid, før vi er nede på, at det bare er én vi skal have ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tak for en god update.

                Dog nedtrykkende at høre at han allerede begynder at dække sin røv ved at sige at der kun kommer nogen hvis de kan forstærke os.
                Umiddelbart fornuftigt ikke at hente dårligere spillere, men virkelig en skidt udmelding her 14 dage inden luk.

                Også sjovt at de 2-3 stykker nu er blevet til 2. Og måske slet ikke nogen hvis vi ikke kan finde dem
                Jeg tror faktisk ikke der kommer flere ind efter den udmelding, for nu er undskyldningen linet op, og den plade er spillet før. Så vi ender simpelthen vinduet med at hente målmand ind.......håber jeg tager fejl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Som skrevet den anden dag, det er kun et spørgsmål om tid, før vi er nede på, at det bare er én vi skal have ind.
                  Men det lykkedes desværre ikke at finde ham. Vi prøvede lige indtil det sidste men enderne kunne ikke mødes.
                  Men vi er tilfreds med den trup vi har og er sikre på at den nok skal opfylde de målsætninger vi har.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men det lykkedes desværre ikke at finde ham. Vi prøvede lige indtil det sidste men enderne kunne ikke mødes.
                    Men vi er tilfreds med den trup vi har og er sikre på at den nok skal opfylde de målsætninger vi har.
                    vi kan jo lave en best-of med JH plader:

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekstra-tilgang
                    https://www.fyens.dk/sport/Klar-besk...rtikel/3180579

                    Det næste bliver, at det vigtigste var at holde på spillerne.......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      vi kan jo lave en best-of med JH plader:

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekstra-tilgang
                      https://www.fyens.dk/sport/Klar-besk...rtikel/3180579

                      Det næste bliver, at det vigtigste var at holde på spillerne.......
                      Jeg får det fysisk dårligt når jeg læser de gamle artikler...

                      Comment


                        Nu tænker jeg lige højt.

                        Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

                        Eller er jeg den eneste der læser det sådan?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Nu tænker jeg lige højt.

                          Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

                          Eller er jeg den eneste der læser det sådan?
                          sådan kan man ihvertfald sagtens tolke det....personligt tager jeg det dog ikke særligt seriøst da det er Jesper Hansen der udtaler det...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Nu tænker jeg lige højt.

                            Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

                            Eller er jeg den eneste der læser det sådan?
                            Han siger det klart og tydeligt, at der også har været interesse for Thomas Mikkelsen. Om det er noget, der er ebbet ud, eller om det kan ende i et salg af ham, ved jeg dog ikke.

                            Comment


                              Hmmm. Så er det vel fint at få Mande ind....


                              Og han skal nok blive fantastisk. Tro mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Han siger det klart og tydeligt, at der også har været interesse for Thomas Mikkelsen. Om det er noget, der er ebbet ud, eller om det kan ende i et salg af ham, ved jeg dog ikke.
                                Jeg tror bare, at JH er bange for at prisen på Grytebust nu falder, hvor vi har præsenteret den nye målmand. Jeg tænker at Mandes agent har talt lidt for meget over sig med handlen, og Stabæk og OB var nødt til at gøre det officielt. Jeg er sikker på, at Mande først skulle have været præsenteret efter et salg af Grytebust.

                                Comment

                                Working...
                                X