Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Fed tråd han har fået.

    Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

    Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

    - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
    - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

    -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
    O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

    - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
    - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

    S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
    O: "Men skal vi ikke liiige..."

    Ok, ok. Det er et forum. 😁
    Et forum hvor stort set hver eneste skeptiske indlæg viser sig at være velbegrundet, i modsætning til blåøjet, naiv tillid til at NU rammer de plet. Nogle mennesker fortjener ikke tillid- når de aldrig gør sig fortjent til den. Dette gælder ikke Mandé, men de personer som henter ham.

    Skeptikerne:

    Er I sikre på at vi skal kvitere for den store træhest?

    Optimisterne: Ja ja, det er en stor træhest, hvad kan gå galt?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ville være interessant at vide hvem dertid har fundet Grytebust og hvem har spottet Sayouba nu og om det kom fra den samme kilde. Mener at huske at der blev spekuleret at det måske var Lars Høgh som var med at finde Gryte, men ved ikke om husker rigtigt eller om det var kun spekulativ. Nogen med idé/information hvem der kigger for os på den norske målmandsmarkt?
    Jeg har hørt lidt rygter om, at det var Bredahl der var manden bag Grytebust signingen. Vi skal nok ikke regne med at Bredahl er inde over signingen af Sayouba.

    MvT

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Fed tråd han har fået.

    Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

    Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

    - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
    - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

    -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
    O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

    - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
    - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

    S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
    O: "Men skal vi ikke liiige..."

    Ok, ok. Det er et forum. 

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er i hvert fald ikke dummere end OBs sportslige ledelse, det er jo tæt på umuligt...
    .... du har vist gjort det umulige muligt

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Ja sheed, der er ligegyldigt ,hvad OB gør, så er du klogere. Selvfølgelig skulle vi have solgt Grytte til Bundby den sidste dag i vintertransfervinduet for måske 5 mio. uden at nå at hente en erstatning. Fantastisk handel, lad os nu se, hvad vi får ved spaniolerne ? Så kan du kloge dig igen.
    Jeg er i hvert fald ikke dummere end OBs sportslige ledelse, det er jo tæt på umuligt...

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Okay, her er vi så bare meget uenige.

    Jeg har i den grad selv advokeret for, at man tog nogle chancer.
    Havde man solgt Gryte i vinters
    , som jeg synes man burde
    , og havde hentet Mandé som afløser, så ville jeg umiddelbart have syntes, at det var en fin chance at tage. Det var selvfølgelig også før, at han viste et meget lavt bundniveau, men under alle omstændigheder var det god timing, da vi allerede ved indgangen til foråret vidste, at det hverken ville blive fugl eller fisk i den sæson.

    Situationen er straks mere alvorlig nu, og når man kæmper i bunden, er målmandsposten nok det værste sted at have ustabilitet. Jeg tror ikke, at OB rykker ned, men selvfølgelig er det et scenarie man er nødt til at tage seriøst, som tingene har udviklet sig, og en dårlig beslutning på målmandsposten kan godt være noget der er med til at få korthuset til at falde. Derfor synes jeg alle dage, at det stabile og kedelige havde været at foretrække, når vi står som vi står.
    Ja sheed, der er ligegyldigt ,hvad OB gør, så er du klogere. Selvfølgelig skulle vi have solgt Grytte til Bundby den sidste dag i vintertransfervinduet for måske 5 mio. uden at nå at hente en erstatning. Fantastisk handel, lad os nu se, hvad vi får ved spaniolerne ? Så kan du kloge dig igen.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Fed tråd han har fået.

    Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

    Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

    - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
    - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

    -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
    O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

    - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
    - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

    S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
    O: "Men skal vi ikke liiige..."

    Ok, ok. Det er et forum. 😁

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja, men ingen af de to har den erfaring som Mande har.

    Jeg er sikker på at han kommer på landsholdet igen mens han står for OB.
    Og min vurdering kan sgu være lige så god som jeres.

    I kigger på fortiden og ikke fremtiden.
    Mande bliver en super sidste skanse for OB, vi kunne have stået med TM der har lidt skades problemer plus er 35 og en meget ung Oliver. Det vil I alligevel hellere have?

    Jeg er tilfreds med at få en ung keeper ind der har målmandend bedste år foran sig.
    Dejlig positiv tankegang. Jeg tilslutter mig at glasset er halv fuldt, og ikke halvt tomt. Derudover er jeg godt klar over, at vor nye målmand er en lottokupon, men der er også somme tider gevinst på en sådan. Transfer og løn er garanteret lavere end Grytes, og vi får transferoverskud ifm. Grytes salg. Et overskud, som jeg håber, vi vil bruge til forstærkninger andre steder på banen. Altså en win win situation.
    Mvh
    PNL

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
    Mvh PNL
    Det ville da være rart. Det må være træls at blive negativt overrasket over 19 ud af 20 af vores køb, fordi man hver gang tror, at det er en klassespiller JH har fået op under neglene.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvor mange gange har folk ikke sagt man skal give chancer til det ene fejlkøb efter det andet? Det er sgu sundt at have skepsis overfor enhver hentet under JH alene p.g.a trackrecord.

    MvH ChrisOB
    Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
    Mvh PNL

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Safari kan ikke åbne siden fordi at keeperen blev ikke fundet!!

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Puhh.. Velkommen, men var det virkelig denne typer svingende keeper vi havde behov for at føje til en trup med notoriske selvtillidsproblemer?
    Det er jo det, som er spørgsmålet- odds'ne er IKKE på den sportslige ledelses side.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Puhh.. Velkommen, men var det virkelig denne typer svingende keeper vi havde behov for at føje til en trup med notoriske selvtillidsproblemer?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Koval var rystende ringe.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Så var Koval sgu heller ikke dårligere. Nå, off topic.
    Men stadig så tilpas dårlig, at det sætter hans CV lidt i relief.

    Og det er ikke off topic at diskutere en anden målmand vi hentede kontra den vi har hentet nu.

    Er det?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X