Bille skal bruge en førehund døgnet rundt for at kunne blive på rette kurs
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nok er NOK
Collapse
X
-
Jeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.
Debatten på tv vsr decideret pinlig i vekslende holdninger hos samme mennesker.
Sur, skuffet, bitter på mange ting.. ja! Men det her bliver altså lidt for letkøbt. Og det fjerner desværre fokus fra det reelle problem, som sidder med ansvaret for den sportslige organisation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.
Sur, skuffet, bitter på mange ting.. ja! Men det her bliver altså lidt for letkøbt. Og det fjerner desværre fokus fra det reelle problem, som sidder med ansvaret for den sportslige organisation.
Kender ikke til de andre "eksperters" historik, men Gaxes kritik af OB og ledelsen især, er i hvert fald ikke opstået henover natten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægJeg får hug nu. Men alle, der inden sæsonen spåede top 6 muligheder, der nu kalder truppen profilløs.. inklusive de debattører på tv der nu hyldes af mange herinde.. det er useriøst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHåber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHåber at Viasat går tilbage til de gamle travere, Karsten Aabrink, Fernando Olsen og hvad de ellers hed, og går full retard. Så skal jeg nok sidde klar med popcorn hver uge, også selvom de ikke ved en skid om OB.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægInterview med JM + diverse "ekspertudtalelser" om OB's krise. Esben Hansen rammer den meget godt:
»Tabellen lyver ikke. OB er i krise. Men det er den samme, klubben har haft i efterhånden lang tid. Man kan skifte ud på personalet alt hvad man vil, men på kort og lang sigt er de havnet samme sted. Det er sket, fordi klubledelsen er den samme, der altid har været. Som jeg ser det, er det svært at pege andre steder hen. Gennem årene har OB jo haft tilknyttet en række rimeligt kompetente trænere. Der ligger hen over det hele en tung dyne, der er svær at få luftet ud i. Men når det er sagt, synes jeg at OB i øjeblikket råder over et profilløst hold. Når man ser OB, er det svært at sige, hvem holdets bedste spiller er. Det var man ikke i tvivl om for efterhånden flere år siden. Med den start som OB har fået på sæsonen, er de nødt til at tage nedrykning alvorlig.«
https://www.bt.dk/superligaen/ob-tra...ad-helvede-tilOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHar sæsonkort, men overvejer stærkt at blive hjemme i denne sæson. Hverken mine forældre eller min søster, som jeg sidder sammen med, har i øvrigt købt sæsonkort til denne sæson ...Last edited by yeswecan; 13-08-2018, 23:50.
Comment
Comment