Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Hobro-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNetop. MQ ville ikke gavne det vilde, fordi vi er ligaens dårligste på offensive dødbolde. Der skal 2-3 gode header med i pakken. Dog er han god på defensive dødbolde. Men omvendt kan man jo også sige at vi under alle omstændigheder skal forstærke hovedspillet i forsvaret og angrebet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelenius selvfølgelig. Har har vist han kan ramme den med låget. Han skal bare lære ikke at lukke øjnene når bolden kommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHelenius kan ikke heade, han mangler fysik, timing og teknik. Den med at lukke øjner får mig til at tænke at Helinus burde skifte til goalbold.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMen han blev da købt som bla nikkende målscorer. Kan KEP mon lære at ramme målet bedre end Helenius for tiden. Der mangler en header.
Derudover er det en overdrivelse, at han ikke kan heade. Jeg synes han er blevet bedre til det end tidligere og har vidst også scoret mindst et par med hovedet i OB indtil nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke om det specifikt blev udtalt da han blev hentet. Det har "altid" været kendt, at Helenius på trods af sine højde ikke er vildt farlig i luften.
Derudover er det en overdrivelse, at han ikke kan heade. Jeg synes han er blevet bedre til det end tidligere og har vidst også scoret mindst et par med hovedet i OB indtil nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægKasper Larsen i det centrale forsvar og så med frem ved dødbolde kunne være en god del løsning. Som ungdomspiller var han suveræn i hovedspillet, fik han ikke også scoret et par mål for os til sidst før skiftet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke om det specifikt blev udtalt da han blev hentet. Det har "altid" været kendt, at Helenius på trods af sine højde ikke er vildt farlig i luften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvor har du fra at en angriber skal score på den chance 9 ud af 10 gange? Rent gæt?
/Dinjo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg ved ikke hvad du kalder hans forsøg i sidste minut mod FCK. Den skal en angriber score på 9 af 10 gange. Tror Helenius ville score en af 10.
Igen er det bare en overdrivelse, at man skal score på 9 ud af 10 af dem. Det er noget man ofte siger når der er store chancer (overdrivelse fremmer forståelsen), men der bliver altså brændt mange chancer af den størrelse i "topfodbold". Vil sige, at en god angriber (god med hovedet) scorer på ca. hver anden af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægEr i gode venner privat eller? Altså, den chancen skal man bare score på som angriber i superligaen, færdig slut! Jeg kunne med lukkede øjne, have sneglet den ind med dilleren!!!! Han er blottet for alt hvad der gør en angriber farlig. Ser ham ikke som en del af fremtidens OB. Han er en hængemule på banen og ligner en der konstant ikke ønsker at være her, der eller nogle steder hvor der skalarbejdes for at score mål!
/Dinjo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægEr i gode venner privat eller? Altså, den chancen skal man bare score på som angriber i superligaen, færdig slut! Jeg kunne med lukkede øjne, have sneglet den ind med dilleren!!!! Han er blottet for alt hvad der gør en angriber farlig. Ser ham ikke som en del af fremtidens OB. Han er en hængemule på banen og ligner en der konstant ikke ønsker at være her, der eller nogle steder hvor der skalarbejdes for at score mål!
/Dinjo
Comment
Comment