Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ffs Helenius....

    https://mobil.bold.dk/video/36466/

    Hvem er det i øvrigt der bommer efter hånd på i FCK feltet?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Kom igen gutter.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Sat på spidsen, så "lærer" vi ikke super meget af den her kamp sammenlignet med sidste sæson. Præstationerne hjemme mod Brøndby og FCK, og til dels også på udebane, var jo ganske glimrende og med den intensitet og vilje der skal til, ligesom i dag.

        Det er i kampene, hvor der ikke er fyldt på tribunerne, når initiativet er overladt til os, og der er forventninger til os, så vi ikke går ud som underdogs, hvor problemerne er tydelige. Og så selvfølgelig på udebane. Lærer vi at præstere i de kampe, burde det være rigeligt til at klemme røven med i top 6.
        Det er korrekt. Sandheden vil vise sig i Hobro. Her bliver der mindre plads til MJ, og vores boldomhang skal op i tempo, ellers så ender vi med at tabe på kontraløb. JM vil så bagefter sigr, at vi vandt på alle stats.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det er cirka fra straffesparkspletten og den ligger en anelse bag ham ... en rimelig chance, men svær at score på, da han ikke bare kan løbe ind i den.
          Nej det er ikke rigtig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Ffs Helenius....

            https://mobil.bold.dk/video/36466/

            Hvem er det i øvrigt der bommer efter hånd på i FCK feltet?
            Det var Ryan.
            Jeg synes iøvrigt Greve lavede et forfærdeligt indhop og Helenius gør heller ikke en flue fortræd.
            vi mangler virkelig kvalitet til midtbane og angreb.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Øv...

              MvH ChrisOB
              Kan godt li din nye stil med lidt kortere indlæg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det var Ryan.
                Jeg synes iøvrigt Greve lavede et forfærdeligt indhop og Helenius gør heller ikke en flue fortræd.
                vi mangler virkelig kvalitet til midtbane og angreb.
                Jeg er godt nok også skuffet over Greve, eller det har jeg faktisk været rigtig længe. Da sidste sæson startede, det var der han skulle gribe chancen, og det var der han skulle til at løfte sit spil markant. Vi har set det i glimt, men lidt ligesom Jønsson, så er der rigtig mange dårlige kampe. Ikke for at sammenligne ham med Jønne, der er han trods alt lidt bedre - Men det er ikke godt nok.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Kan godt li din nye stil med lidt kortere indlæg
                  🤣
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Kan godt li din nye stil med lidt kortere indlæg
                    :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg er godt nok også skuffet over Greve, eller det har jeg faktisk været rigtig længe. Da sidste sæson startede, det var der han skulle gribe chancen, og det var der han skulle til at løfte sit spil markant. Vi har set det i glimt, men lidt ligesom Jønsson, så er der rigtig mange dårlige kampe. Ikke for at sammenligne ham med Jønne, der er han trods alt lidt bedre - Men det er ikke godt nok.
                      Greve passer ikke rigtig ind i dette mere direkte system med fart og højt pres. Tydeligvis. Han er en Kent spiller.. Desværre

                      Comment


                        Nå en kamp resterer i runden, og den kommer muligvis til at rykke på top 3, men lugter mest af uafgjort mellem AaB og Vendsyssel. Ellers er top 3 og bottom 3 vel som kunne have forudset? Brøndby, FCK og FCM, samt Esbjerg og delt Dumboplads mellem OB og Hobro.. Mon ikke et billede over sæsonen allerede tegner sig her?

                        Comment


                          Mine øjne bløder når jeg genser Helenius såkaldte hovedstød. Det er satme sløjt ... føj

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Mine øjne bløder når jeg genser Helenius såkaldte hovedstød. Det er satme sløjt ... føj
                            Syntes godt man kan tillade sig at forlange mere af en co lønførende spiller i OB andet end en sikker straffesparksskytte. Han tilfører intet andet til holdet

                            Endnu et pletskud fra OB(J)H

                            Comment


                              Lidt fra Julius

                              https://www.fyens.dk/fodbold/Julius-...rtikel/3274804

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Kan godt li din nye stil med lidt kortere indlæg
                                Tak...

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X